MuscleMeat

Oh oh Den Haag...

Kunnen wij niet iets met de ramadan doen? Al hun huizen onder de eieren gooien ofzo? Is toch ook lachuuuh?!

Precies, net als dat k*t idee om 1 feestdag in te leveren van ons om er voor hun 1 bij te doen.

nou dat vind ik wel een beetje overdreven. Het is elk jaar in Den Haag hetzelfde liedje. Misschien in andere grote steden ook wel, maar om nou te zeggen dat elk jaar steeds minder eigen cultuur op straat komt vind ik een beetje overdreven.

• Topic Starter Topic Starter
Dat gaat ook langzamerhand, beetje bij beetje. Veel mensen merken dat niet.
Onze vrijheid van meningsuiting is al opgegeten door het Monster dat Religie-Eerst heet.

Ook dat valt wel mee. Er wordt juist meer tegengas gegeven. Doordat er nu zoveel over gesproken word letten er meer mensen op. Een paar jaar terug durfde niemand erover te spreken of werd het simpelweg doodgezwegen.

nog ff en sinterklaas wordt afgeschaft

nou dat vind ik wel een beetje overdreven. Het is elk jaar in Den Haag hetzelfde liedje. Misschien in andere grote steden ook wel, maar om nou te zeggen dat elk jaar steeds minder eigen cultuur op straat komt vind ik een beetje overdreven.

Oja? Nu is het weer gezever met weigeren van handje schudden, wat wordt toegestaan. Je hebt je maar te gedragen conform de Nederlandse cultuur. Als een gewoon blanke Nederlander komt met: ik schud geen hand, daar heb ik geen zin in. Dan wordt hem meteen de deur gewezen, maar we moeten die moslims maar respecteren omdat dat volgens hun geloof niet mag? Gekkenwerk zeg ik.

Het is net kanker, langzaam, beetje bij beetje proberen ze hier het Nederland hoe wij het kenden onderuit te slopen. Ze hadden potverdomme die grenzen gewoon altijd potdicht moeten houden. Het is al druk genoeg.

rotvolk.

Kinderen in zo'n wijk hun Sinterklaas verzetje afpakken. potverdomme. Vrijwilligers bedreigen. Djemig, als ik vroeger een grote bek opzette bij een luchtkussen (ik was overigens een erg braaf kind :D), had ik eerst een mep gehad van degene die bij het luchtkussen stond om vervolgens van mn ouders ook nog wat smeer bij te krijgen (pedagogische tik hebben we het over he).

k*tVOLK, ik zeg het ja, k*t - VOLK. Van de kinderen heb je af te blijven.

Nee dat mag je niet zeggen hoor. Er wonen wel 15% autochtonen daar en die zorgen voor de herrie! Het komt allemaal door de strafrechtelijke trechter! Die zet een vergrootglas op Transvaal waardoor jullie denken dat het de buitenlanders zijn!

:roflol: ©Oogklep Media Belgie 2006

DBC01 = thinkalot ? Je mag niet meerdere accounts hebben Opa. :P

Is de frontpage van Fok! of gewoon het Fok! forum niet wat voor je DBC?

Het is gewoon ****ing triest dat je Sinterklaas en agressie in 1 zin moet noemen :(

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik mij ook redelijk bedreigd voel door die pieten.

Ze operen altijd in groepen, gooien met dingen naar je, roepen je na. Bah. :(

Terug
Naar boven