- Waardering
- 672
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Den Haag is een voorland des verderfs van wat ons allemaal aan rottigheid te wachten staat.
nou dat vind ik wel een beetje overdreven. Het is elk jaar in Den Haag hetzelfde liedje. Misschien in andere grote steden ook wel, maar om nou te zeggen dat elk jaar steeds minder eigen cultuur op straat komt vind ik een beetje overdreven.
), had ik eerst een mep gehad van degene die bij het luchtkussen stond om vervolgens van mn ouders ook nog wat smeer bij te krijgen (pedagogische tik hebben we het over he).Nee dat mag je niet zeggen hoor. Er wonen wel 15% autochtonen daar en die zorgen voor de herrie! Het komt allemaal door de strafrechtelijke trechter! Die zet een vergrootglas op Transvaal waardoor jullie denken dat het de buitenlanders zijn!
©Oogklep Media Belgie 2006

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik mij ook redelijk bedreigd voel door die pieten.
Ze operen altijd in groepen, gooien met dingen naar je, roepen je na. Bah.![]()
En ze zijn zwart. Verklaart die dingen direct.Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik mij ook redelijk bedreigd voel door die pieten.
Ze operen altijd in groepen, gooien met dingen naar je, roepen je na. Bah.![]()

Maar ik bedoelde het in de openingspost.