AndroidHealthClinic

Oh oh Den Haag...

Schandalig gewoon. Een kogel voor die ouders.

Je kan wel zeggen we hadden de grenzen dicht moeten houden, maar "wij" voelden ons te goed om het werk te doen wat zij kwamen doen hier. Daarna hadden we ze er weer uit moeten schoppen ja, daar ben ik het mee eens.

Het is in en in triest idd, hier op het werk (Amerikaans bedrijf) wilde een persoon ook niet meer die zwarte pieten in het pand zien, die de rest wel graag zag rond Sinterklaas.
Nu moest iedereen wijken voor die persoon, en lopen er nu gekleurde pieten rond!
De kinderen snappen het niet zo goed, vragen zich af wanneer de 'echte pieten' nu kwamen...

Dat jaar ervoor, toen er nog wel zwarte pieten kwamen, werden ze belaagd in de metro van Amsterdam.. Te gek voor woorden..
Maar ze krijgen wel hun zin, wij stompen onze cultuur wel noodgedwongen af, voor hun!

Hoe bedoel je respect, het woord woord veel gebruikt, maar zelden toegepast!

Sinterklaas was altijd leuk....heb veel kadootjes gehad......

Sinterklaas is een uitstekende werkgever.Zijn pieten werken altijd met bijzonder veel plezier voor hem.

Overigens is de sint ook Turks. Maar veel respect van mn volk krijg ie dus ook niet :D

joooehoeee? Oom agent Spiertje16?:rolleyes:

Ik wil weer leven zoals een tijdje geleden.

Sinterklaas voor vrolijke kinderen, intocht en snoepgoed.
Tevreden ouders op straat die genieten van hun kinderen en de pieten.

t*ring, elk jaar weer minder eigen gewoonten en cultuur op straat.

verdrongen door de zonde van een andere cultuur

Wie aasde er als kind nu niet op de kar van de pieten die vol stond met jutenzakken vol pepernoten!? Ik ben er ook wel eens met een complete zak vandoor gegaan haha.

Anyway, schandalig natuurlijk, maar waarom zou je in iedere wijk een eigen sinterklaasfeest moeten vieren? Weinig efficiënt en je valt er ook onnodig mensen mee lastig die er (blijkbaar) niet mee geconfronteerd willen worden.

en lopen er nu gekleurde pieten rond!

Hoe bedoel je respect, het woord woord veel gebruikt, maar zelden toegepast!

Moet je kijken wat ze voor elkaar krijgen met ; heb "respect" voor ons , discrimineer ons niet !! Dus "passen" wij ons volks-feest maar weer "aan"

Te gek voor woorden , zoals ik al eerder zij in een ander topic ; Het lijkt wel of wij aan hun moeten aanpassen !!

Ook wat er in Den Haag gebeurde is zéér triest , ouders die een kinder feest verpesten !!!

Moet je kijken wat ze voor elkaar krijgen met ; heb "respect" voor ons , discrimineer ons niet !! Dus "passen" wij ons volks-feest maar weer "aan"

Te gek voor woorden , zoals ik al eerder zij in een ander topic ; Het lijkt wel of wij aan hun moeten aanpassen !!

Ook wat er in Den Haag gebeurde is zéér triest , ouders die een kinder feest verpesten !!!

True.. So true.. :rolleyes:

Ik verlang soms echt terug naar de tijd dat er nog bijna geen allochtonen in Nederland woonden. Ik vind het erg om te moeten zeggen maar zo is het helaas wel.

Het was hier vroeger gewoon beter. Je kan ellenlange verhalen ophangen over armoede en vooroordelen, maar het is gewoon een feit dat dit land dankzij de immigratie een minder prettige plek is geworden om in te leven. Dat staat als een paal boven water. En het allermooiste is nog wel dat die mensen ons dan nog gaan vertellen dat we racisten zijn en ze niet goed behandelen. Bekijk het eens van onze kant.

We woonden in een welvarend land en deden niet moeilijk om mensen die het minder hadden van onze rijkdom mee te laten profiteren. Natuurlijk in het begin ook uit eigenbelang, maar al gauw waren er veel meer mensen hier dan nodig, en werden ze uitsluitend toegelaten uit welwillendheid. Marokkanen en Turken maakten maar al te graag gebruik van onze voorzieningen. Er werd niet moeilijk gedaan over het bouwen van moskeeën, folders werden in het arabisch enzovoorts vertaald. We deden gewoon ons best om het de nieuwkomers naar de zin te maken. Er zullen vast fouten zijn gemaakt, maar we deden ons best toch? Of zie ik dat nou verkeerd?

Maar nu, een paar decennia later is de criminaliteit toegenomen, het uitkerings stelsel noodgedwongen versoberd, de sfeer op straat vaak verpest en durven mensen niet eens meer een cartoon te tekenen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Natuurlijk is dit niet uitsluitend de schuld van onze nieuwe landgenoten, maar het is wel duidelijk de hoofdoorzaak. De meeste immigranten komen uit landen waar het een zooitje was, maar als de wijken waar zij wonen ook een zooitje worden, is dat opeens ónze schuld! Zou het niet misschien aan de mensen zelf liggen? We moeten niet alleen aanzien hoe onze wijken verpauperen, en moeten ons nog verdedigen dat het onze schuld is!

Wat hebben we die mensen misdaan om dit te verdienen? We boden ze een stukje van ons land, onderwijs, een dak boven het hoofd, veiligheid en vrijheid, maar krijgen vooral verwijten dat we dingen verkeerd hebben gedaan.

Ik verlang soms echt terug naar de tijd dat er nog bijna geen allochtonen in Nederland woonden. Ik vind het erg om te moeten zeggen maar zo is het helaas wel.

Het was hier vroeger gewoon beter. Je kan ellenlange verhalen ophangen over armoede en vooroordelen, maar het is gewoon een feit dat dit land dankzij de immigratie een minder prettige plek is geworden om in te leven. Dat staat als een paal boven water. En het allermooiste is nog wel dat die mensen ons dan nog gaan vertellen dat we racisten zijn en ze niet goed behandelen. Bekijk het eens van onze kant.

We woonden in een welvarend land en deden niet moeilijk om mensen die het minder hadden van onze rijkdom mee te laten profiteren. Natuurlijk in het begin ook uit eigenbelang, maar al gauw waren er veel meer mensen hier dan nodig, en werden ze uitsluitend toegelaten uit welwillendheid. Marokkanen en Turken maakten maar al te graag gebruik van onze voorzieningen. Er werd niet moeilijk gedaan over het bouwen van moskeeën, folders werden in het arabisch enzovoorts vertaald. We deden gewoon ons best om het de nieuwkomers naar de zin te maken. Er zullen vast fouten zijn gemaakt, maar we deden ons best toch? Of zie ik dat nou verkeerd?

Maar nu, een paar decennia later is de criminaliteit toegenomen, het uitkerings stelsel noodgedwongen versoberd, de sfeer op straat vaak verpest en durven mensen niet eens meer een cartoon te tekenen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Natuurlijk is dit niet uitsluitend de schuld van onze nieuwe landgenoten, maar het is wel duidelijk de hoofdoorzaak. De meeste immigranten komen uit landen waar het een zooitje was, maar als de wijken waar zij wonen ook een zooitje worden, is dat opeens ónze schuld! Zou het niet misschien aan de mensen zelf liggen? We moeten niet alleen aanzien hoe onze wijken verpauperen, en moeten ons nog verdedigen dat het onze schuld is!

Wat hebben we die mensen misdaan om dit te verdienen? We boden ze een stukje van ons land, onderwijs, een dak boven het hoofd, veiligheid en vrijheid, maar krijgen vooral verwijten dat we dingen verkeerd hebben gedaan.

ik gebruik het woord niet snel maar het zijn gewoon kk lijers

@zelda: mooi stukje hoor. Als iedereen nou eens op die manier zijn mening gaf, dan waren de discussies wat aangenamer.

@bur: wat een mooie samenvatting van zijn tekst :rolleyes: jij laat weer zien hoe het niet moet.

Duidelijk en helder verwoord en ik sluit me aan bij de boodschap, die je over probeert te brengen.:cool:
Is de politiek misschien iets voor je?;)

@ Zelda: :bow:

• Topic Starter Topic Starter
Ook van deze kant: :bow: Zelda!

Alleen jammer dat het niet klopt. De thread over het verloop van de criminaliteit in de laatste 25 jaar kreeg weinig aandacht maar die is dus amper of niet gestegen in die tijd. De andere punten zijn meer gebaseerd op gevoel en naar mijn mening een beetje huilerig dat vroeger alles beter was. O o wat een anarchie leven we toch in.

Ik denk dat ik maar hier blijf in het veilige Brazilie :D

Precies de reden waarom ik op Geert Wilders ga stemmen!

Alleen jammer dat het niet klopt. De thread over het verloop van de criminaliteit in de laatste 25 jaar kreeg weinig aandacht maar die is dus amper of niet gestegen in die tijd. De andere punten zijn meer gebaseerd op gevoel en naar mijn mening een beetje huilerig dat vroeger alles beter was. O o wat een anarchie leven we toch in.

Ik denk dat ik maar hier blijf in het veilige Brazilie :D

@Zelda: iets waar eens goed is over nagedacht ipv maar in het rondte blerren zoals dbc en zijn schapen nog al wel eens de neiging aan toe hebben
Helaas niet (helemaal) correct

@ericR: Precies wat me net idd te binnen schoot van dat topic over criminaliteit, geen hond die er naar omkeek :rolleyes:

Terug
Naar boven