XXL Nutrition

Oksels

Peiling Peiling Wat doe jij met je oksels?

• Ik hars ze!

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik scheer!

Stemmen: 59 48,0%
  • Ik houd het bij (bijvoorbeeld bij knippen)

Stemmen: 36 29,3%
  • Ik laat het staan, we zijn er mee geboren dus het moet ergens goed voor zijn ;)

Stemmen: 28 22,8%

• Totaal stemmers
    123
Millimeteren met de tondeuze. Zo'n oerwoud is geen porem, minder geur ook.
Niks gay aan. Dat roepen alleen onzekere egootjes.

Alleen in de zomer gaat het er af, in de winter is het niet zo'n probleem.

• Topic Starter Topic Starter
ik zweet mij kapot onder de oksels. ik scheer ze niet (nog niet) maar als ik gewoon een tijdje op de bank zit. dan zweet ik nog. ik vind dat echt hinderlijk. ik gebruik Odorex, het stinkt niet maar ik zweet me wel kapot.

Ik scheer dus (tondeuze, geen scheermesje nodig) omdat ik dat natuurlijker vind dan er chemicalieen op te doen om natuurlijke luchtjes tegen te gaan. En wie dat gay vind die sla ik met mijn tasje.

Overdreven deo is pas gay (mensen in de sportschool die langer het knopje van de spuitbus ingedrukt houden als dat ze in de reclame doen)

Ik scheer dus (tondeuze, geen scheermesje nodig) omdat ik dat natuurlijker vind dan er chemicalieen op te doen om natuurlijke luchtjes tegen te gaan. En wie dat gay vind die sla ik met mijn tasje.

Overdreven deo is pas gay (mensen in de sportschool die langer het knopje van de spuitbus ingedrukt houden als dat ze in de reclame doen)

Ik gebruik een reukloze deo poeder. Werkt uitstekend. Geen storende Axe geur door mn after shave.

Ik heb het eigenlijk nog nooit geschoren of geknipt...

Volgens mij alleen maar beter, want ik kan me wel voorstellen dat als je het eenmaal scheert, het moet blijven doen.

Ik heb het eigenlijk nog nooit geschoren of geknipt...

Volgens mij alleen maar beter, want ik kan me wel voorstellen dat als je het eenmaal scheert, het moet blijven doen.

Nee dat valt reuze mee.

Ik merk alleen wel dat als ik het 's ochtends doe ik er de hele dag last van heb, maar als ik het 's avonds doe dan heb ik de volgende dag geen centje pijn.

teruggroeien is totaal niet hinderlijk of irriterend.

scheren uiteraard.

Wat betreft: "we zijn er mee geboren dus het moet ergens goed voor zijn "

Het is goed voor stank.. dat is de enige nuttige reden van okselhaar.. je zweet, bacteriën hebben baat bij een warme vochtige omgeving en dat zorgt voor een "typische geur".

Echter sinds we de deodorant hebben uitgevonden is het een beetje cultureel onacceptabel geworden om zwaar te stinken. (of ik geloof dat het andersom was, maar dat terzijde)

Nope, niet waar. Okselhaar heeft de zelfde functie als schaamhaar, namelijk de geslachtsrijpheid aantonen. Kijken of ik dat ook nog kan vinden in een bron, naast mijn sociale psychologie boek, want ik voel al aankomen dat een hoop dit niet gaan geloven.

ik scheer alleen mn pikhaar...de rest vind ik eerlijk gezegd nogal gay daartegenover heb ik ook allesbehalve veel okselhaar:D

laten staan

Kaal!zo smerig zo'n vieze zweterige kleverige pluk tabak onder een oksel te stinken!

Ik laat 't zoals het is. Heb van nature minimale haargroei daar en onwel rieken doet het gelukkig evenmin.

Tondeuse,blijf wel een kerel dus helemaal kaal mwah,doe maar niet....

Ik millimeter het met tondeuse.

ik laat het staan, men vriendin vind dat veel mannelijker :p

Nope, niet waar. Okselhaar heeft de zelfde functie als schaamhaar, namelijk de geslachtsrijpheid aantonen. Kijken of ik dat ook nog kan vinden in een bron, naast mijn sociale psychologie boek, want ik voel al aankomen dat een hoop dit niet gaan geloven.

Dat doet het wel, maar of dat de functie is van nature of dat wij die functie er aan gegeven hebben (cultureel gezien enzo) is wel een verschil. Ik denk dat er weinig mensen kijken naar iemands oksel om te zien of ze geslachtsrijp is, dus ik ben wel benieuwd hoe dat dan zou werken. (en schaamhaar lijkt me de laatste tijd nog moeilijker controleren)

Terug
Naar boven