Ik!
1x in de ongeveer 3 weken met het scheermes eroverheen, voel me hygiënischer en heb ook het idee dat het tegen het zweten helpt.
+1 maar k doe het 1x in de 2 weken want het groeit als kool

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik!
1x in de ongeveer 3 weken met het scheermes eroverheen, voel me hygiënischer en heb ook het idee dat het tegen het zweten helpt.

Ik scheer dus (tondeuze, geen scheermesje nodig) omdat ik dat natuurlijker vind dan er chemicalieen op te doen om natuurlijke luchtjes tegen te gaan. En wie dat gay vind die sla ik met mijn tasje.
Overdreven deo is pas gay (mensen in de sportschool die langer het knopje van de spuitbus ingedrukt houden als dat ze in de reclame doen)
Ik heb het eigenlijk nog nooit geschoren of geknipt...
Volgens mij alleen maar beter, want ik kan me wel voorstellen dat als je het eenmaal scheert, het moet blijven doen.
Wat betreft: "we zijn er mee geboren dus het moet ergens goed voor zijn "
Het is goed voor stank.. dat is de enige nuttige reden van okselhaar.. je zweet, bacteriën hebben baat bij een warme vochtige omgeving en dat zorgt voor een "typische geur".
Echter sinds we de deodorant hebben uitgevonden is het een beetje cultureel onacceptabel geworden om zwaar te stinken. (of ik geloof dat het andersom was, maar dat terzijde)
+1 maar k doe het 1x in de 2 weken want het groeit als kool![]()
You gotta be kiddin'.Nope, niet waar. Okselhaar heeft de zelfde functie als schaamhaar, namelijk de geslachtsrijpheid aantonen. Kijken of ik dat ook nog kan vinden in een bron, naast mijn sociale psychologie boek, want ik voel al aankomen dat een hoop dit niet gaan geloven.