Dat valt reuze mee. Zo zit het echt niet in elkaar lol.Meeste vrouwen gaan met plezier op hun knieën voor je en zouden de rekening betalen als je uit eten gaat. Het is dat jij vrouwen niet zo leuk vind.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat valt reuze mee. Zo zit het echt niet in elkaar lol.Meeste vrouwen gaan met plezier op hun knieën voor je en zouden de rekening betalen als je uit eten gaat. Het is dat jij vrouwen niet zo leuk vind.
Daarmee bedoel ik dat jij vrouwen als vaste partner waarschijnlijk niet zo ziet zitten en liever de vrijheid hebt om grenzen te verleggen.Dat valt reuze mee. Zo zit het echt niet in elkaar lol.
Ohja bedankt ik begon me net goed te voelenDaarmee bedoel ik dat jij vrouwen als vaste partner waarschijnlijk niet zo ziet zitten en liever de vrijheid hebt om grenzen te verleggen.
Niet leuk genoeg om relatie mee te beginnen?
Dus jij ziet het zitten om met een vrouw een vaste relatie te beginnen?
Daarom is het leven voor vrouwen sneller easy mode.Meeste hier met geld, spieren of mooi gezicht waarbij het ooit anders is geweest weten hoe enorm dat verschil kan zijn.
Als je naar jezelf kijkt hoe je anderen behandeld afhankelijk van die factoren geeft ook meer inzicht.
Misschien als jij een pruik op doetDus jij ziet het zitten om met een vrouw een vaste relatie te beginnen?
Knappe mannen ook, alleen is het aantal lager dat vrouwen knap vinden tov wat mannen knap vinden.Daarom is het leven voor vrouwen sneller easy mode.
Ja dat dacht ik al. @Seth_fit is nog altijd beste kans hier als je hem zo ver krijgt.
Hij heeft geen cent te makken .Daar kan je toch niks mee.Ja dat dacht ik al. @Seth_fit is nog altijd beste kans hier als je hem zo ver krijgt.
Vrouwen simpen niet mannen wel.Knappe mannen ook, alleen is het aantal lager dat vrouwen knap vinden tov wat mannen knap vinden.
Wij zijn dan ook geile beesten waarbij onze perceptie van knap kan variëren afhankelijk van tijdstip. Maar wij hoeven niet zo selectief zijn om ons zaad te verspreiden, vrouwen wel om te ontvangen.
Ow dus het moet er ook nog is eentje zijn met geld, jij mannelijke sl*t.Hij heeft geen cent te makken .Daar kan je toch niks mee.
Vrouwen simpen echt wel. Als @th0maz wat uitgebreidere berichten van vrouwen toont is dat snel duidelijk.Vrouwen simpen niet mannen wel.
Wat buffer zijn dan gemiddelde doet het leven wel wat makkelijker maken.
Meeste vrouwen gaan met plezier op hun knieën voor je en zouden de rekening betalen als je uit eten gaat.
Precies. En dit is het probleem.
Tuurlijk. Ben misschien goedkoop maar ook weer niet zo goedkoop. Je bent een sugar daddy of anders niet.Ow dus het moet er ook nog is eentje zijn met geld, jij mannelijke sl*t.
Valt wel mee. Als ze door hebben dat je geen oprechte interessse hebt gaan ze gewoon door. Die shit zie je mannelijke simps niet doen. Mannen zijn veel wanhopiger.Vrouwen simpen echt wel. Als @th0maz wat uitgebreidere berichten van vrouwen toont is dat snel duidelijk.
Ook als je geld of status hebt is dit en al zeker als je beroemd bent.
Buff zijn heeft daar maar minimaal effect op, dat is wat wij als mannen denken.
Honderd procent zeker wel. Weliswaar in mindere mate maar dat is vaker besproken, de gemiddelde man is meer kansloos dan de gemiddelde vrouw. Maar genoeg vrouwen die ver gaan.
Je weet dat je naar buiten moet om dit mee te maken hè?Meeste vrouwen gaan met plezier op hun knieën voor je en zouden de rekening betalen als je uit eten gaat. Het is dat jij vrouwen niet zo leuk vind.
Dat zijn doorgaans de psychos en stalkersHonderd procent zeker wel. Weliswaar in mindere mate maar dat is vaker besproken, de gemiddelde man is meer kansloos dan de gemiddelde vrouw. Maar genoeg vrouwen die ver gaan.
Type: Ik spike je drink op de eerste date of prik een gat in het condoom.Klopt, totdat ze klaarkomen en dan is er een tijdelijke verlichting en mogelijk wanhoop afhankelijk van de methode en wat er vooraf gegaan is. En dit herhaalt zich totdat testosteron voldoende laag is gevolgd door depressie.Valt wel mee. Als ze door hebben dat je geen oprechte interessse hebt gaan ze gewoon door. Die shit zie je mannelijke simps niet doen. Mannen zijn veel wanhopiger.
Ga jij maar wat koken.Je weet dat je naar buiten moet om dit mee te maken hè?