MuscleMeat

Het grote botox topic

Peiling Peiling Heb je het gedaan?

• Totaal stemmers
    13
Dat is alleen als je ermee overdrijft.

Je bent vast al veel mensen tegengekomen die botox gebruiken, zonder dat je het ooit hebt opgemerkt. Het zijn juist degenen die te ver gaan en zich helemaal lam spuiten waarbij het echt opvalt, en die blijven je bij natuurlijk.
Ja dat zal ook vast wel ja.
Ik let er eigenlijk niet echt op tenzij het enorm opvalt inderdaad.

Wil hier ook niet iemand voor zijn/haar hoofd stoten en nogmaals moet men lekker doen wat men wil doen.

En ja, de extreme gevallen blijven inderdaad hangen in 't geheugen, zoals met alles.

👍🏽🍀

InShot_20250630_214323698.jpg

Scupltra begint eindelijk nu beetje te werken. Shit lijkt beter te werken dan fillers.

@Seth_fit > ik heb alleen dat groefje tussen mijn wenkbrauwen laten opvullen met een filler en beetje botox eromheen. Je kunt het niet eens zo goed op deze foto zien(i.v.m belichting etc), maar kan wel over 2 weken nog een pic maken waar je toch niks op gaat zien.

1751648899546.png

@Seth_fit > ik heb alleen dat groefje tussen mijn wenkbrauwen laten opvullen met een filler en beetje botox eromheen. Je kunt het niet eens zo goed op deze foto zien(i.v.m belichting etc), maar kan wel over 2 weken nog een pic maken waar je toch niks op gaat zien.

1751648899546.png
Ja netjes man, wat ik gewoon kan zien is een strakke huid hoor en iemand die goed voor zichzelf zorgt.

Had je die behandeling dan echt nodig tho? Ik zie amper een rimpeltje

Is Botox ter preventie eigenlijk beter @th0maz of zou je dat niet aanraden?

Heb niet echt goede foto's ervan maar is gewoon een klein deukje daar dat voornamelijk goed zichtbaar was in daglicht

eec55b59-e4f7-4263-adab-53f6a7ef7b06.jpg

Ja netjes man, wat ik gewoon kan zien is een strakke huid hoor en iemand die goed voor zichzelf zorgt.

Had je die behandeling dan echt nodig tho? Ik zie amper een rimpeltje

Is Botox ter preventie eigenlijk beter @th0maz of zou je dat niet aanraden?
Ja wat is nodig? Ik zie het zelf ook amper op die foto's, maar ben ook niet zeker genoeg om te fotograferen op de ergste modus voor nu. De ergste foto's had ik al gepost, sindsdien heb ik gewoon altijd bijgehouden en dan zie je nauwelijks verschil elke keer. Althans, voor jullie dan.

Ik kan jouw kop niet zo voor de geest halen, maar zo ver ik weet was het niet nodig. Als je erom geeft zou ik wel meteen actie ondernemen als je iets ziet. Dat scheelt initieel iig veel geld. Want ik moest de eerste keer 3ml voor mijn neuslippenplooien laten zetten en botox voor frons en voorhoofdrimpels. Was meteen 1200 euro.

Ja wat is nodig? Ik zie het zelf ook amper op die foto's, maar ben ook niet zeker genoeg om te fotograferen op de ergste modus voor nu. De ergste foto's had ik al gepost, sindsdien heb ik gewoon altijd bijgehouden en dan zie je nauwelijks verschil elke keer. Althans, voor jullie dan.

Ik kan jouw kop niet zo voor de geest halen, maar zo ver ik weet was het niet nodig. Als je erom geeft zou ik wel meteen actie ondernemen als je iets ziet. Dat scheelt initieel iig veel geld. Want ik moest de eerste keer 3ml voor mijn neuslippenplooien laten zetten en botox voor frons en voorhoofdrimpels. Was meteen 1200 euro.
Ja helder bedankt voor mij schat ik in dat het voorlopig nog niet nodig is. Aangezien is best wel een baby face heb en een face ochtend/avond routine. Ik ben er van overtuigd dat dit helpt.

Ik drink trouwens veel water ook. Bijna alleen maar. Als ik het doe dan voor in de toekomst.

We geven met liefde honderden euro’s uit aan Sculptra en Botox... om nog steeds de rimpels te kunnen zien.
what-why.gif
Nee meer van was het hiervoor dan zo erg rimpelig maar ik wist niet dat die shit zulke goeie effect hadden.

Ik drink trouwens veel water ook. Bijna alleen maar. Als ik het doe dan voor in de toekomst.
Ik weet niet hoe dat gaat helpen maar goed. Ter preventie zou ik eerder denken aan; zo weinig mogelijk zonlicht, niet roken/sommige drugs, niet te veel roids, goede nachtrust etc.

En wanneer gaat @AK eraan geloven? Die mf gaat laatste tijd wel rap met gains, maar ook met aging. Dat bijeffect van steroids is echt fuckdup.

Groefje is zo goed als weg nu. Alleen bij sommige belichting zie ik het nog wel zitten. Dus volgende week nog even teruggaan.

oke.jpg

Terug
Naar boven