XXL Nutrition

Olaf Lindenbergh, magiër uit Purmerend

Anoniem zei:
Ook graag een column over onze pijlsnelle marokkaan Boukhari.

ja leuk, over die marokaanse randdebiel die alleen maar een beetje kan dribbelen. schop hem lekker terug, kan hij daar weer lekker paaltjes voetballen.

Yzord zei:
Weer zo'n onzinnig gejank over voetbal. Verdiep je eens in zaken waar mensen hier wel interesse in hebben, want je komt bij mij over als een mong**l welke lekker loopt te stangen met zijn "wat jij noemt columns". Daar je voor de rest niet eens deelneemt aan het gehele forum, mag je van mij hier oprotten. En neem dat sukkelig clubje van je mee.

zoals de topicstarter zelf reeds meerdere malen heeft aangegeven is niemand verplicht om zijn columns te lezen. Indien jij liever je dagen slijt in bijvoorbeeld de Voedingssectie of het Geile Hanenhok is dat ook jouw zaak. Als je het niet wil lezen klik je niet. Uit de reacties blijkt dat er ook een aantal mensen is die het wel kan waarderen.

Ik kan me overigens niet aan de indruk onttrekken dat de nogal paniekerige reacties die sommigen hier posten voortkomen uit het feit dat de columns gaan over een club die ze niet mogen. Maar sla dan geen loze kreten over de column of topicstarter, minkukels.

• Topic Starter Topic Starter
Yzord zei:
Weer zo'n onzinnig gejank over voetbal. Verdiep je eens in zaken waar mensen hier wel interesse in hebben, want je komt bij mij over als een mong**l welke lekker loopt te stangen met zijn "wat jij noemt columns". Daar je voor de rest niet eens deelneemt aan het gehele forum, mag je van mij hier oprotten. En neem dat sukkelig clubje van je mee.

Gelukkig zijn er ook mensen die er anders over denken. Er zijn zelfs al enkele verzoekjes gedeponeerd. En ondanks jouw gebrek aan interesse voor mijn columns weet je er iedere keer de weg weer naar te vinden en houden ze de gemoederen bezig. Alle reden om mijn successiereeks voort te zetten.

Yzord zei:

:thumbs:

marsu zei:
Gelukkig zijn er ook mensen die er anders over denken. Er zijn zelfs al enkele verzoekjes gedeponeerd. En ondanks jouw gebrek aan interesse voor mijn columns weet je er iedere keer de weg weer naar te vinden en houden ze de gemoederen bezig. Alle reden om mijn successiereeks voort te zetten.

geweldig.. echt..

Lauw zei:
hoge pieken diepe dalen.

Zodra mister lindenberg een paar missers maakt moet hij van dezelfde voetbalfans die hem eerst zo bejubelde aan de hoogste boom geknoopt worden. K*tvoetbal, 22 randdebielen die achter een leren knikker aan hobbelen en zodra er één per ongeluk een ander aanraakt krijg je een opvoering van de stervende zwaan. :rolleyes:
Voetballers zijn ectomorfe papkindjes. Ik baal nu al van dat k*t WK, ik krijg zowat een tumor van ergenis als ik me bedenk dat over een paar weken alleen voetbal nog maar de aandacht krijgt.

Nee, de zogenaamde bodybuilders zijn lekker? Een stel fl**kers die van mannenlichamen houden en de sportschool ingaan om een paar stangen met schijven eraan op te tillen en weer terug te zeten. Als het een beetje zwaar wordt gaan ze schreeuwen:rolleyes:

Bodybuilders zijn losers zonder zelfvertrouwen en proberen dat te overwinnen door op te vallen door middel van krachttraining. Spieren betekent immers aandacht en dat zijn die zielige bodybuilders vroeger tekortgekomen. Van vrouwen, ouders of andere mensen ("vrienden"). Daarnaast lijkt het af en toe alsof er zo hard op de tanden wordt gebeten dat de grijze pulp in de schedel word verpulvert.

Ik zou niet aan een Olympia verkiezing op de NOS moeten denken. Een stel mannen met uitbundige spiermassa, die zij in de meest homo-achtige poses tentoonstellen.

:rolleyes:

Tractortje zei:
Nee, de zogenaamde bodybuilders zijn lekker?
Maar Ahnuld blijft een held, of ie nou wel of geen benen had. Dat kunnen we van Lindenbergh niet meer zeggen als hij een paar fouten heeft gemaakt op het veld.:p

leuk die columns altijd over j*d*n.Heb het niet geleze, maar kan er wel mee lachen. Wij (de lampjes) presteren liever op het veld dan via grote praatjes en geweldige "geemotioneerde" columns.
tja Lindenberg, de magier. Echt een superspeler ja, nee, ik ben wel tevreden met Cocu.

ps. nog succes morgen, want jullie (en wij ook natuurlijk vandaag) zullen het hard nodig hebben. Hoop dat we door gaan.

Wat laten mensen zich weer kennen zeg.

Maar toch kan lindenbergh niet voetballen

Olaf Lindenbergh begint morgen als aanvoerder aan het tweeluik tegen Internazionale uit Milaan. Aan de Purmerender de taak de geslepen Italianen meerdere strobreden in de weg te leggen en Ajax zelf naar de eindzege te leiden. Gezien de vorm van Lindenbergh en de 2 sluipmoordenaars voorin moet dit geen onmogelijke opgave zijn.

marsu zei:
Olaf Lindenbergh begint morgen als aanvoerder aan het tweeluik tegen Internazionale uit Milaan. Aan de Purmerender de taak de geslepen Italianen meerdere strobreden in de weg te leggen en Ajax zelf naar de eindzege te leiden. Gezien de vorm van Lindenbergh en de 2 sluipmoordenaars voorin moet dit geen onmogelijke opgave zijn.

kom nou toch wat een gelul, die verdedeging is al jaren zo lek als een mandje.

zelfs die paupers van rbc(18 de plek) lopen er zo door heen,,, gelukkig kan die lui niet voetballen anders was het zondag nog anders gelopen.
en zo gaat het al jaren.

kan me anderen tijden herinneren met Jan en Christiaan achter in. die konden een man dekken en afstoppen...

wat er nou in de verdedeging staat is gewoon ruk. Maduro als CV, kom toch op,

Morgen zijn Vermaelen en Sjon Heitinga het verdedigingsduo.

marsu zei:
Morgen zijn Vermaelen en Sjon Heitinga het verdedigingsduo.

ik hoop dat het gaat lukken, maar achter in zijn er al jaren problemen. hoop dat jaap er wat veranderening in kan brengen.

Ik vind de woordkeuze wel cool. ik hoor onwillekeurig zo'n polygoon journaal stemmetje die alles opleest van de auto-cue :D

en kijck hoe de vermalijde achterhoeker wederom met een spitvondige beentechnieck zijn tegenspeler te slim af is. Met krachtige tred zet hij den achtervolging in en al spoedig is den lederen knicker weder in het bezit van de hoofdstedelijke voetbalclub. :D

Cruz control!!

Sorry kon het niet laten :D

ja die rattebek, die speelt nog steeds als een laffe kakkerlak maar ja hij heeft een leerschool gehad he.

hoop dat die Cruz, op beelden geschorst wordt, wat is dat een gore KK hond.
ophangen aan de hoogste boom.

jordy zei:
ja die rattebek, die speelt nog steeds als een laffe kakkerlak maar ja hij heeft een leerschool gehad he.

hoop dat die Cruz, op beelden geschorst wordt, wat is dat een gore KK hond.
ophangen aan de hoogste boom.

idd, Inter heeft trouwens veel van dat soort ettertjes

Terug
Naar boven