Man-Mountain
Huge Freak
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man-Mountain zei:mooi, mn plee papier is op, ff dit topic uitprinten

klempic zei:dit gaat echt nergens over. ga op ajax forums je zooi verkondigen.
riquelme glamourboy?? shit zeg echt slecht
klempic zei:je teksten zijn echt propaganda materiaal, verheelijking op en top van Ajax. Je doet me beetje denken aan Joseph Goebbels, vooral je manier van schrijven en woordgebruik vertoont grote gelijkenissen met geobbels. daar zou jij als propagandist en ajacied even goed over moeten nadenken of je op goebbels wilt lijken..
riquelme is juist helemaal geen glamour boy of een speler die op de voorgrond treedt, bij boca niet, barca niet en bij villaerreal al helemaal niet, het is een speler die alleen zn voeten laat spreken en zeer introvert is.

Yzord zei:
Dit topic is bestemd voor de mensen die het wel kunnen waarderen, hoewel er natuurlijk altijd ruimte is voor een kritische noot. Wanneer er enkel sprake is van verregaande paniek, wordt er aangeraden het topic links te laten liggen.coltivatore zei:Sommige mensen ontgaat de ironie in columns volledig. Als je dit niet aanvoelt heb je mijns inziens een ernstig gebrek. Je vergelijking met Goebbels vind ik ook wat overtrokken, de man wist complete mensenmassa's voor zijn karretje te spannen en zijn technieken worden tot op de dag van vandaag met succes toegepast in de reclame wereld. Marsu is een begenadigd columnist maar gezien de wisselende reacties op zijn columns heeft hij nog niet dezelfde invloed als de maar al te succesvolle Goebbels. Het is overigens jammer dat Aborah de beste speler bij Den Bosch is, met een beetje pech halen we hem volgend jaar weer naar de hoofdstad![]()
marsu zei:Beste Yzord, al vele malen heb je je kritiek op mijn columns openbaar gemaakt. Toch ben jij een graaggeziene gast in dit topic. Is dat niet vreemd?
Als je zo'n hekel hebt aan mijn columns, lijkt het me geen feest vaak in dit topic te verblijvenDit topic is bestemd voor de mensen die het wel kunnen waarderen, hoewel er natuurlijk altijd ruimte is voor een kritische noot.
coltivatore zei:Sommige mensen ontgaat de ironie in columns volledig. Als je dit niet aanvoelt heb je mijns inziens een ernstig gebrek. Je vergelijking met Goebbels vind ik ook wat overtrokken, de man wist complete mensenmassa's voor zijn karretje te spannen en zijn technieken worden tot op de dag van vandaag met succes toegepast in de reclame wereld. Marsu is een begenadigd columnist maar gezien de wisselende reacties op zijn columns heeft hij nog niet dezelfde invloed als de maar al te succesvolle Goebbels. Het is overigens jammer dat Aborah de beste speler bij Den Bosch is, met een beetje pech halen we hem volgend jaar weer naar de hoofdstad![]()
Yzord zei:Jouw columns horen hier niet, want het enige wat je doet is je cluppie verheerlijken en dat doe je maar ergens anders als het aan mij ligt. Columns over feyenoord, az of andere clubs zie ik jou niet plaatsen. Dus columns schrijven doe je niet, je legt gewoon je mening op over je club. Vervolgens doe je het op zo'n manier dat ik het gewoon heerlijk vind te lezen hoe je afgekafferd wordt.
Draai het eens om, laat ik op een ajakkes forum elke week zo'n achterlijk domme column als die van jou schrijven over Coleman. Wat denk je wat ze daar dan zeggen? Maar volgens mij snap je dat niet eens omdat je een gigantische plaat voor je harsens hebt.

klempic zei:marsu komt bij mij over als een propagandist en geen columnist. een columnist is iemand die iets aan de kaak wil voelen of mensen aan het denken zetten. maar het structureel propageren en verheerlijken van Ajax wat marsu doet lijkt in verste verte niet op dat, maar op goebbels' filologische schrijfkunst. marsu heeft leuke zinnen en woordjes, maar voor de rest is het eurocard mastercard. gewoonweg irritant