Guido20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 5
bouwens62 zei:
Zeker, en ik hoor links en rechts ook dat Davids voor 2 jaar gaat tekenen. Mark my words!
(nee ik heb niet Van Geel gezogen ofzo)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bouwens62 zei:
--------Huntelaar----------RosalesTil zei:Als linksvoor kan Babel ook ingezet worden, denk dat hij wel de potentie heeft om van waarde te zijn voor Ajax
Guido20 zei:Ik heb die Defour nog nooit zien voetballen. Ben wel benieuwd. Ik denk ook dat 8 miljoen toch wel een aardige bak centen is voor de gozer.
En Andy kon altijd wel op mijn bewondering rekening, die gaf tenminste soms nog wel een bruikbare voorzet. Maar is de laatste tijd ook echt niets meer van wat hij was.
Ik hoop dat Perez nu trouwens weer een wat beter seizoen gaat meemaken bij Ajax, afgelopen seizoen was het echt 2x niets wat hij heeft laten zien. En wat moet die Quaresma dan kosten? Vorig seizoen heb ik die naam ook al eens horen vallen.
The Rock zei:Quaresma zit tussen de 12-15 miljoen euro. Klinkt als veel geld, maar imo is hij dat waard. Word volgens mij binnen 2 jaar verkocht aan de absolute top. Hij heeft al een jaar bij Barcelona gezeten, maar kwam daar niet tot zijn recht, speelde daar ook niet op de flanken. Bij Porto laat hij wekelijks fantastisch voetbal zien, vooral met de speelsT van Co Adriaanse daar.

Guido20 zei:

Ze hebben een geweldige selectie!The Rock zei:--------------------------Huntelaar----------Rosales
-----------------Davids--------Gabri------------Sneijder
---------Emanuelson----Vermaelen------Stam--------Ogararu
---------------------------Stekelenburg-----------------------
Toch wel aardig team opzich.
Leuk, maar overbodig. Al is een Kluivert in vorm natuurlijk een aanwinst voor elk team. Maargoed wanneer heeft hij voor het laatst een goed seizoen gedraaid...!?'Kluivert keert terug naar Ajax'
AMSTERDAM, 7 juni 2006 10:09 - Opmerkelijk nieuws uit Spanje: de Valenciaanse regionale krant Levante meldt dat Patrick Kluivert mogelijk terugkeert naar Ajax. De ex-international heeft zich mede door blessures geen plaats kunnen verwerven in de basis bij Valencia. Daar zijn loon stevig drukt op de begroting mag hij weg bij de Spaanse topclub en Ajax zou hem graag overnemen. De Amsterdammers kunnen zijn huidige loon ongetwijfeld niet betalen, maar Kluivert meldde vorige week vastbesloten te zijn zijn carrière weer op de rails te zetten, zodat hij wat dat betreft ongetwijfeld bereid is water bij de wijn te doen.
Mocht Kluivert inderdaad terugkeren naar de club die hij in 1995 aan de Champions League hielp, krijgt de selectie van Ajax voor komend seizoen helemaal stevige internationale allure. Na de zomer verdedigen immers ook al spelers als Jaap Stam en Gabri de clubkleuren, terwijl de naam Huntelaar inmiddels ook wijd en zijd bekend is in Europa.
ZoutZak zei:Ze hebben een geweldige selectie!
Wat mij betreft schuift Maduro een linie naar achter (ipv Vermaelen), die zal verdedigend wel veel kunnen opsteken van Stam. Verder vind ik Rosales niet echt hebben overtuigen afgelopen seizoenen, te veel matige wedstrijden gespeeld. Misschien dat Rosenberg daar ook uit de voeten kan, zodat Babel als linksbuiten kan spelen. Perez is voor mij niet helemaal duidelijk waar hij zou moeten spelen, maar zolang Davids nog niet getekend heeft speelt wat mij betreft Perez linkshalf, Sneijder midmid en Gabri op rechts.
Huntelaar is goed voor 40 doelpunten komend seizoen, met aanvoer van de flanken en Sneijder en Perez, Stam houd het achterin schoon, dus de KNVB kan die schaal alvast opsturen naar 020![]()
ZoutZak zei:om er nog maar een schepje bovenop te doen:
Leuk, maar overbodig. Al is een Kluivert in vorm natuurlijk een aanwinst voor elk team. Maargoed wanneer heeft hij voor het laatst een goed seizoen gedraaid...!?
The Rock zei:Zeer overbodig inderdaad, Kluivert is de laatste jaren geen schaduw meer van de superspits die hij ooit geweest is. Hij zou derde worden in de rangorde, na Huntelaar en Rosenberg. Kluivert in goede vorm terug naar Ajax is prachtig, maar nog niet op dit moment.
Wat ik heb gehoord is dat Kluivert alleen in Amsterdam was om te kijken naar zijn zoon die op "De Toekomst" speelt.