AndroidHealthClinic

De hoop is terug in de ArenA

The Rock zei:
Maduro in de verdediging vind ik niet zo slim. Hij maakt nog te vaak een "Frank de Boertje" vind ik. Als verdedigende middenvelder vind ik hem beter. Misschien kan hij wel centraal achterin naast Stam spelen inderdaad. Stam dan mandekker, en Maduro schuift door naar het middenveld als de ploeg balbezit heeft, maar echt als mandekker vind ik Vermaelen en anders Heitinga beter.
Maduro komt beter tot zijn recht op het middenveld, mee eens, maar ik zie liever een vermaelen op de bank dat bijvoorbeeld sneijder. Natuurlijk speelt Maduro niet als mandekker, eerder spelend iets voor de verdediging en iemand die kan doorschuiven. A la Rijkaard :D

ZoutZak zei:
Maduro komt beter tot zijn recht op het middenveld, mee eens, maar ik zie liever een vermaelen op de bank dat bijvoorbeeld sneijder. Natuurlijk speelt Maduro niet als mandekker, eerder spelend iets voor de verdediging en iemand die kan doorschuiven. A la Rijkaard :D

Ja dat is zeker waar, een rol "a la Rijkaard" kan hij wel spelen inderdaad :thumbup: Ik weet alleen niet welke plannen Ten Cate heeft met spelers als Heitinga, Boakye e.d. Ook heb ik gehoord dat hij nog een linksback wil aantrekken, terwijl ik Emanuelson daar echt goed vind spelen.

opstelling ajax. we gaan terug naar de roots met 3-4-3

stekelenburg
(gentenaar)
heitinga stam vermaelen
(roemeen,boakaye) (vermaelen/heitinga) (urby,schilder)

maduro
(lindenbergh,gabri/davids)
gabri davids
(sneijder,anita,sarpong) (lindenbergh,urby,schilder)

sneijder
(perez,rosemberg)

rosales hunter perez
(kromhdeli,rosemberg)(rosemberg) (babel/mitea/goossens)

Is Chari(steas) der trouwens nog?

Laatst bewerkt:
Boukhari is vertrokken naar Nantes.

Overigens hoop ik dat het nederlandse talent bij Ajax toch wel kansen krijgt, dus Heitinga, Emanuelson, Sneijder en Babel die met de huidige selectie toch niet automatisch verzekerd lijken van een basisplaats... En dan te bedenken dat er nog volop talent aanstormt!

Maargoed afgelopen seizoen werd maar weer eens benadrukt hoe belangrijk het is om een brede selectie te hebben, want ik geloof dat men op een gegeven moment een heel elftal in de ziekenboeg had liggen!

Steven Defour gaat niet naar Ajax
Gesprekken zijn definitief afgesprongen!
Genk, woensdag 07 juni 2006 (15:07:18)

Heden namiddag (woensdag 07/06/06) was er een gesprek tussen KRC Genk en Ajax FC betreffende speler Steven Defour van KRC Genk. Het water tussen KRC Genk en Ajax bleek na dit gesprek zo diep dat de onderhandelingen tussen beide ploegen definitief beëindigd zijn.

Steven Defour zal dus niet naar Ajax getransfereerd worden

Bron: ww.krcgenk.be

Zonde, het enige wat nu nog kan gebeuren is dat Defour zijn contract door de voetbalbond laat ontbinden ivm positieverbetering.

Guido20 zei:
Is Chari(steas) der trouwens nog?

Yup, Charisteas zit nog steeds bij de selectie.

Waar gaat die Grygera eigenlijk heen? Trabelsi gaat waarschijnlijk naar PSG of Manchester City. Toch wat anders dan Arsenal/Man Utd/Barcelona of welke club dan ook die 2 jaar geleden werd geroepen.

beter dat defour niet komt. veels te duur.

charisteas gaat 100%zeker weg en gaat het maken bij de club waar die komt. heeft het bij ajax ook gewoon goed gedaan. gryeria is idd ook nog niet bekend maar ik tip op fiorentina.

trabelsi zal wel naar psg gaan

punani zei:
beter dat defour niet komt. veels te duur.

charisteas gaat 100%zeker weg en gaat het maken bij de club waar die komt. heeft het bij ajax ook gewoon goed gedaan. gryeria is idd ook nog niet bekend maar ik tip op fiorentina.

trabelsi zal wel naar psg gaan

Ajax wilde zo ver gaan om 6 miljoen euro te betalen voor Defour, Genk is gek dat ze het weigeren. Genk wilde 8 miljoen euro. 8 Miljoen euro voor een net 18-jarige speler, zijn ze gek geworden. Nu zit Genk met een ongemotiveerde speler die alleen maar geld kost. Slimmerds.

Guido20 zei:
Ricardo Quaresma - Google Video

Knalt der wel een paar dikke bewegingen uit die gozer! :cool:

wat n k*tfillmpje, hij komt geen 1 keer langs zn tegestander, wordt of wel gevloerd of loopt zich vast, het beeld stopt niet voor niets iedere keer vóórdat zn actie is afgerond ??? beetje wazig filmpje als dit zijn voetbalkwaliteiten moet promoten

Terug
Naar boven