Fitness Seller

old school kuurschema

Levi1972

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Hey,

Graag jullie mening over het volgende: mijn trainer is een old school trainer uit het noorden van het land. Hij is van mening dat tegenwoordig teveel anabolen worden gebruikt en zegt dat in de jaren begin 90 het allemaal gezonder was.

Hij adviseert om anavar en dianabol samen te gebruiken voor 6 weken lang en ieder niet meer dan 20 mg per dag, wel op en afbouwen.

Combinatie Test en Primo: 6 spuiten voor 6 weken 250 mg per week.

Voor beide kuurtjes geen nakuur gebruiken omdat hij van mening is dat dit niet nodig is en onnodig schadelijk kan zijn voor de gezondheid.

Hij is een vriend van M. Mijnhals overigens

Reacties graag!

Volgens mij is je trainer niet helemaal goed bij zijn hoofd, gewoon nakuren.

Laatst bewerkt:
Het is niet voor niets old skool. Betekent dus dat het gebaseerd is op oude kennis.

Je axis ligt gewoon plat hoor dus pct

vroeger kon je drinken uit de sloot
en ging je op je veertigste dood

Tegenwoordig is de kennis groter over AAS en zijn de doseringen daarop aangepast. Zou hoe dan ook nakuren, better safe than sorry.

6 weken primo uhuh dat haalt precies, ff rekenen hoor....... ah NIETS uit. primo 14 weken op 400 als je net begint is wel leuk, maar dan kan je weer beter test 500 doen of zelfs test 250.

Vind je trainer maar vreemd advies geven. 125 mg onderdrukt je axis al na 2 weken dus... In een kuur met test of eigenlijk elke inject kuur, altijd nakuren, behalve als je tren only doet dan is het onmogelijk maarja wie doet dat nu......

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties.

Lijkt me ook wat jullie zeggen. Hij (mijn trainer) zelf stond vroeger op een A-wedstrijd met 115KG en 8% vet en was vroeger een redelijk bekende in het wereldje...

De reden voor niet nakuren is dat hij zegt dat er meer negatieve effecten aan zitten dan positieve. Hij is van mening dat zonder nakuur je op eigen kracht ook kunt terugkomen alleen dat dit wat langer duurt?

Hij is meer voor lage doseringen want hij zegt dat meer anabolen niet altijd beter is.
Is de combi dianabol/anavar bij jullie bekend?

Ken alleen een lange periode Dboll op lage dosis, wat vandaag de dag nog vaak gedaan word.

3 maand aan de dboll op 20mg. lijkt me niet gezond te noemen.

Laag doseren voor een korte periode is mijn inziens zinloos. Net als hoog doseren voor een lange periode trouwens ;-) De juiste manier ligt in het midden, en ik ben ook old school.

Bedankt voor jullie reacties.

Lijkt me ook wat jullie zeggen. Hij (mijn trainer) zelf stond vroeger op een A-wedstrijd met 115KG en 8% vet en was vroeger een redelijk bekende in het wereldje...

De reden voor niet nakuren is dat hij zegt dat er meer negatieve effecten aan zitten dan positieve. Hij is van mening dat zonder nakuur je op eigen kracht ook kunt terugkomen alleen dat dit wat langer duurt?

Hij is meer voor lage doseringen want hij zegt dat meer anabolen niet altijd beter is.
Is de combi dianabol/anavar bij jullie bekend?

Op het podium met 8% vet?
Tja...zelf vroeger was dat veel!!!
Heb trouwens van n ouwe rot ook wel eens wat te harte genomen...dk primo combi...nou het ging maar vond het nou niet echt geweldig.

Ik zou primo vervangen door mast omdat het veel goedkoper is en de combi test mast levert vergelijkbare resultaten. Ik zou als je echt kort wil kuren )en daar is wat voor te zeggen) dit doen

w 1/8 250 mg test e E5D (elke 5 dagen levert 375mg op weekbasis)
400mg mast e (als je die in 1 spuit met test zet E5D is dat 280mg e5d en dat is als je 200mg/ml hebt 1,4 ml) -- totaal dus 2,4 ml (kleine spuit dus)
stel dat je een kickstart wil met perse d/bol, 30/40 mg per dag 4 weken.
Nakuren met 20mg nolva 4 weken.

De mast e gaat in dit geval je kickstart niet erg in de weg zitten. De werking van dbol zit namelijk ook in C17oestrogeen en pas aan het eind van je kuur gaat de mast echt werken en en als AI de oestrogenen voor een deel afvangen. De bloat van de dbol zal je vanaf w4 sneller weer kwijt zijn.

Laatst bewerkt:
Hi,

Ik ben old-school minded, ik ben ook van mening dat de doseringen velen malen hoger liggen dan vroeger. Te wijten aan ondergedoseerde UG preparaten.
Een goede d-bol 6wk only cycle bv. is niets mee, opbouwen tot 20-25 mg en dan een weekje afbouwen.Goede gains zonder al te veel vocht en geen plofkop enz. (tenminste als voeding,traing,rust alles 100% in orde is ).

Ik heb zelf superdrol-cycle gedaan : 4 weken superdrol , geen pct.(gewoon creatine, DAA en leverreiniger erna)

old-school methode: dosis opbouwen en afbouwen

wk1 10mg
wk2 20mg
wk3 20mg
wk4 10mg

6kg gewonnen, 4kg aan overgehouden.
(4kg in 4weken, niet slecht volgens mij!)

Dit is mijn mening, ieder zijn mening hé!

Laatst bewerkt:
Hi,

Ik ben old-school minded, ik ben ook van mening dat de doseringen velen malen hoger liggen dan vroeger. Te wijten aan ondergedoseerde UG preparaten.
Een goede d-bol 6wk only cycle bv. is niets mee, opbouwen tot 20-25 mg en dan een weekje afbouwen.Goede gains zonder al te veel vocht en geen plofkop enz. (tenminste als voeding,traing,rust alles 100% in orde is ).

Ik heb zelf superdrol-cycle gedaan : 4 weken superdrol , geen pct.(gewoon creatine, DAA en leverreiniger erna)

old-school methode: dosis opbouwen en afbouwen

wk1 10mg
wk2 20mg
wk3 20mg
wk4 10mg

6kg gewonnen, 4kg aan overgehouden.
(4kg in 4weken, niet slecht volgens mij!)

Dit is mijn mening, ieder zijn mening hé!

Dus alleen het aantal ml wat tegenwoordig gespoten wordt ligt hoger beweer je hiermee?

Terug
Naar boven