AndroidHealthClinic

old school kuurschema

Hi,

Ik ben old-school minded, ik ben ook van mening dat de doseringen velen malen hoger liggen dan vroeger. Te wijten aan ondergedoseerde UG preparaten.
Een goede d-bol 6wk only cycle bv. is niets mee, opbouwen tot 20-25 mg en dan een weekje afbouwen.Goede gains zonder al te veel vocht en geen plofkop enz. (tenminste als voeding,traing,rust alles 100% in orde is ).

Ik heb zelf superdrol-cycle gedaan : 4 weken superdrol , geen pct.(gewoon creatine, DAA en leverreiniger erna)

old-school methode: dosis opbouwen en afbouwen

wk1 10mg
wk2 20mg
wk3 20mg
wk4 10mg

6kg gewonnen, 4kg aan overgehouden.
(4kg in 4weken, niet slecht volgens mij!)

Dit is mijn mening, ieder zijn mening hé!

Tja, met 76 kilo groei je nog op de illusie dat je anabolen gebruikt.

6 weken primo uhuh dat haalt precies, ff rekenen hoor....... ah NIETS uit. primo 14 weken op 400 als je net begint is wel leuk, maar dan kan je weer beter test 500 doen of zelfs test 250.

Vind je trainer maar vreemd advies geven. 125 mg onderdrukt je axis al na 2 weken dus... In een kuur met test of eigenlijk elke inject kuur, altijd nakuren, behalve als je tren only doet dan is het onmogelijk maarja wie doet dat nu......

uhuh...weet niet hoe jij aan de wijsheid komt dat 6 weken primo niets doet.
Primo is imo een een milde, maar zeer goede AS en icm de juiste stack kan het in 6 weken tijd prachtige resultaten opleveren.

uhuh...weet niet hoe jij aan de wijsheid komt dat 6 weken primo niets doet.
Primo is imo een een milde, maar zeer goede AS en icm de juiste stack kan het in 6 weken tijd prachtige resultaten opleveren.

+1

Primo is enanthate, en dat werkt na 1 a 2 weken al.
Na 4 a 5 weken zit je wel pas op de hoogst mogelijke bloedwaarden, maar als je hoog genoeg doseert of frontload kan je prima 6 weken kuren met lange esters.

Tja, met 76 kilo groei je nog op de illusie dat je anabolen gebruikt.

Hi,

ben maar 1m65, is ook mijn bedoeling niet om bv. 85kg te wegen.

Zou niet zo graag een vierkantje worden hé ! Moet niet zo breed als groot worden hé :-)

Iedereen doet wat hij wil vind ik, als ik genoeg heb aan 1 kuurtje per jaar. (4kg a 6kg per jaar harde massa winnen, ben ik uiteraard tevreden).

Hi,

ben maar 1m65, is ook mijn bedoeling niet om bv. 85kg te wegen.

Zou niet zo graag een vierkantje worden hé ! Moet niet zo breed als groot worden hé :-)

Iedereen doet wat hij wil vind ik, als ik genoeg heb aan 1 kuurtje per jaar. (4kg a 6kg per jaar harde massa winnen, ben ik uiteraard tevreden).

Dat is niet mijn punt. Het is gewoon zo dat als je weinig weegt dat je dan ook weinig milligrammen nodig hebt om te groeien.

Trouwens, ik las wat over superdrol en daar hebben ze het ook over 10 a 20mg dus volgens mij is dat niet perse laag.
Als je bv methyltren zou nemen op 4mg per dag is dat ook niet perse laag omdat de stof wel erg actief is so to speak

Dat is niet mijn punt. Het is gewoon zo dat als je weinig weegt dat je dan ook weinig milligrammen nodig hebt om te groeien.

Trouwens, ik las wat over superdrol en daar hebben ze het ook over 10 a 20mg dus volgens mij is dat niet perse laag.
Als je bv methyltren zou nemen op 4mg per dag is dat ook niet perse laag omdat de stof wel erg actief is so to speak

okay, ik had het fout begrepen. No offense :-)

Terug
Naar boven