XXL Nutrition

***oli

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 54
  • Weergaven 4K
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Hallo!
Kan iemand mij vertellen wie '***oli' is??
Thx!
Anne
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Een gare haan die uit het hok is gekieperd :D

Serieus: een ex-member die verschillende keren de regels overtrad, geband werd, daarna terugkwam, opnieuw geband werd etc. kort gezegd een board-troll
 
hehehe een soort van grappige boze geest op dbb :D
 
Volgens mij ben jij dat... is toch overduidelijk jongens :rolleyes:
 
Nou zeg niet zo onaardig hij is een beetje raar. Maar hij was toch zeker de beste atleet hier en hij deed ook heel goed b-kuurtjes en zo had hij heel veel verstand van. Ik heb veel van hem geleerd hoor!
 
...En daar gaan we weer!
 
Vanwaar de interesse trouwens ?
 
Ik heb dit al eerder gezegd, wanneer een nieuwkomer over O l i begint is het vrijwel O l i zelf. want nieuwkomers kunnen van de praktijken van O l i helemaal niet op de hoogte zijn. :rolleyes:
 
Marky zei:
Ik heb dit al eerder gezegd, wanneer een nieuwkomer over O l i begint is het vrijwel O l i zelf. want nieuwkomers kunnen van de praktijken van O l i helemaal niet op de hoogte zijn. :rolleyes:
Tenzij hij ergens in een topic vernoemd is... ;) Dacht dat er ergens in een topic iets stond over O l i, kan het alleen niet direct meer vinden.
 
Kan met 99% zekerheid zeggen dat het O-li niet is, of hij moet het account hebben gehackt van Anne. Maar dan nog blijft mijn vraag staan, vanwaar de interesse ?
 
haha..ik zeg helemaal niets maar heb idd weer een flauw vermoeden en mocht t zo zijn

:bow: voor oli:)
 
Anne was toch die journaliste... die een artikel zou schrijven oid ?

Zal hier wel rondhangen en wat spitten en graven, en dan kom je onvermijdelijk een keer *** tegen. (en journalisten komen op problemen af als vliegen op stront)

goed nieuws is geen nieuws
geen nieuws is goed nieuws
geen journalisten is nog beter nieuws :)
(citaat van een unithoofd alhier)
 
Leviathan zei voor de grap dat Anne Bakker waarschijnlijk *** o li was.

Jawel!

Anne Bakker = O o m O l i :D
In de thread:Shocking news: post hier nieuws over leden

Dus ze was gewoon benieuwd met wie ze geassocieerd werd denk ik?
 
Oli stuurde me een mailtje dat hij wel mee wil werken aan een interview over bb (ja ja , ben nog steeds bezig..). Wil graag weten wat ik kan verwachten. Waarom is hij gek? bizar? geband???
 
Hij stuurde me trouwens pm, dus dat moet toch betekenen dat hij nog op de site kan komen, toch?
 
Veel succes dan maar :D
 
ja, daar heb ik niet veel aan haha
heeft niemand een anekdote??
Wat is er met hem??
 
Apenootje zei:
Leviathan zei voor de grap dat Anne Bakker waarschijnlijk *** o li was.


In de thread:Shocking news: post hier nieuws over leden

Dus ze was gewoon benieuwd met wie ze geassocieerd werd denk ik?
Jaaa in die thread was het, wist niet meer waar het stond :P ff karma voor je opzoekwerk geven ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven