AndroidHealthClinic

Wie van de ouwe zakken zijn er nog op het forum?

Dan zul jij wel gelijk hebben. @Vonk is een debiel die overal om lacht of er een complot inziet. @Sanca Saxon is zeker net zo gestoord als Oom Oli.

Zet me wel aan het denken... wtf doe ik hier eigenlijk ???
Vonk kan altijd wel onderbouwen waarom hij iets vind en als hij ergens niet genoeg kennis over heeft zegt hij dat ook. Vind ik wel sterke punten. Weet niet waarom jij zo'n slecht beeld hebt over hem? Vind hem wel goed overkomen op t internet.

Sinds wanneer is Vonk moderator?

En het is vrijdag... Even een intieme vraag, doet jullie vrouw haar gebit uit voordat ze jullie pijpt?
Heb jij daar ervaring mee dat je dit vraagt, of laat je je door oude omaatjes pijpen ?
Jij bent dus degene die de verzorgingshuizen afstruint voor een pijpbeurt.

2002-2006… wat moet dat een tijd geweest zijn om te bodybuilden, pff. Toen was BB en fitness echt nog een niche, enkel voor mensen die écht wilden trainen en hielden van de lifestyle.

Jammer dat ik toen nog een kutkind was

De tijd dat ik na een jaar trainen op 77kg stond en "te breed, niet mooi meer" werd bevonden :roflol:

Gyms waren nog gezellige clubs waar geouwerhoerd werd, goed advies werd gegeven van meestal de eigenaar zelf. Als ik nog eens iemand van die tijd tegenkom is het altijd nog even een praatje maken, gevolgd door "ooit die of die nog weleens gezien?" 2007 werd de gym na 20 jaar opgeheven, na enkele commerciële ketens snel de homegym ingedoken.

Gewoon alweer 21 jaar lid sommigen

Terug
Naar boven