Cloggy
Novice
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 19%
Nee, waarschijnlijk iets van een duiker, maar te lang geleden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, waarschijnlijk iets van een duiker, maar te lang geleden
Vonk kan altijd wel onderbouwen waarom hij iets vind en als hij ergens niet genoeg kennis over heeft zegt hij dat ook. Vind ik wel sterke punten. Weet niet waarom jij zo'n slecht beeld hebt over hem? Vind hem wel goed overkomen op t internet.Dan zul jij wel gelijk hebben. @Vonk is een debiel die overal om lacht of er een complot inziet. @Sanca Saxon is zeker net zo gestoord als Oom Oli.
Zet me wel aan het denken... wtf doe ik hier eigenlijk![]()
Heb jij daar ervaring mee dat je dit vraagt, of laat je je door oude omaatjes pijpen ?En het is vrijdag... Even een intieme vraag, doet jullie vrouw haar gebit uit voordat ze jullie pijpt?
2002-2006… wat moet dat een tijd geweest zijn om te bodybuilden, pff. Toen was BB en fitness echt nog een niche, enkel voor mensen die écht wilden trainen en hielden van de lifestyle.
Jammer dat ik toen nog een kutkind was

Bucketlistje ditEn het is vrijdag... Even een intieme vraag, doet jullie vrouw haar gebit uit voordat ze jullie pijpt?
Wel zo'n beetje de ideale vrouw: Geen tanden en een plat hoofd voor je biertje.En het is vrijdag... Even een intieme vraag, doet jullie vrouw haar gebit uit voordat ze jullie pijpt?
Dat wordt dus weer een weekend rukken voor u... Er is een reden dat ik hier weinig foto's post..En het is vrijdag... Even een intieme vraag, doet jullie vrouw haar gebit uit voordat ze jullie pijpt?
En Wateengedoe2....... ErEf, Word, Diver2000 enz. enz. zoveel jaren zoveel namen
Komt @EricR nog online?
Die zuurpruim? Trainde die wel?