Cloggy
Novice
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 19%
Rofl, ben voor veel uitgemaakt, maar dit is nieuwWel mooi hoe je gelijk de bejaardensoos achter je aan krijgt![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rofl, ben voor veel uitgemaakt, maar dit is nieuwWel mooi hoe je gelijk de bejaardensoos achter je aan krijgt![]()
Leuke tijd. Was toen lid van 2 sportscholen: 1 in Brussel (werk locatie), 1 in NL. Dubbel betalen.Klopt, sportscholen waren best duur nog. Nu is het voor iedereen toegangkelijk.
Diver
Ik nu nog. 1 echte en Basic Fit voor op rare uren.Leuke tijd. Was toen lid van 2 sportscholen: 1 in Brussel (werk locatie), 1 in NL. Dubbel betalen.
Heb aardig wat mensen van het forum toen ontmoet. Herinner me dat we een lid hielpen verhuizen in Den Haag. Genoeg spierkracht, was snel klaar.
Denk niet dat een sportschool abonnement destijds duurder was dan nu toch?Klopt, sportscholen waren best duur nog. Nu is het voor iedereen toegangkelijk.
Neen enkel als je met basic fit vergelijkt.Denk niet dat een sportschool abonnement destijds duurder was dan nu toch?
Misschien omgerekend nu niet maar een sportschool kosste zeker wel meer verhoudingsgewijs.Denk niet dat een sportschool abonnement destijds duurder was dan nu toch?
20 en 25 euro. 45 euro/mndDenk niet dat een sportschool abonnement destijds duurder was dan nu toch?
Bejaarden houden van old school

Bb gym bedoel je? Of oude meuk sportschool?
BB gym ik ben de daar enige hardloper en vroeger de enige doelman. Ook daar ben ik de vreemde eend in de bijt..
Ja met onder andere Nilsje. Ken je die nog?
Nilsje, aaahhh yes. Nog een bekende.
Dus Oli, je bent nu hardloper, geen fitness/BB meer?