MuscleMeat

Olympische Spelen 2012 Londen

Jammer he, dat we vroeger wat kolonies hebben gehad en er geen volbloed blanke jonges de estafette liepen.

Ja inderdaad, alleen SPIERWIT wil ik zien!

notsrs. Ik bedoelde gewoon hoe die gasten met dat accent praatten, moest er om lachen. Komt hij aan met z'n kolonieverhaal:o

Gio en Patrick spreken gewoon accentloos, omdat ze gewoon in NL geboren (Surinaamse roots). Die andere twee komen van de Antillen, vind je het gek dat ze met een accent spreken :roflol: Gio is overigens mijn neef, wel gek om je eigen achternaam (die niet zo vaak voor komt) op tv voorbij zit komen :o

• Topic Starter Topic Starter
:heart: Lobke :heart:

Kijkt iemand nog de basketbal finale?

Heeft het dreamteam VI nog echt niet gewonnen

Mooie finale :) Spanje biedt goed tegenstand!

Vind prachtig te kijken, vroeger zelf nog vele jaren gebasketbald :)

Goed collectief die Spanjaarden en dan te bedenken dat het merendeel niet in de NBA speelt

Zo mensen het is afgelopen. Hebben jullie je vermaakt?

Mooiste sportmoment(en):

Epke
Bolt-show
Laura smulders

Vond Allyson Felix het mooiste, de koningin van de atletiek met 3x goud. Wel 2x met de estafette maar dat stokoude record uit de boeken lopen op de 4x100m en daarna nog met de 4x400m even 1 van de snelste splits ooit lopen is gewoon meesterlijk.

Epke was natuurlijk ook groots en Bolt de koning van de spelen maar de prestaties zijn Felix zijn wat onderbelicht terwijl ze een ongekende prestatie heeft neergezet.

Dieptepunt: tennisfinales

Topmoment:

Churandy zijn races en interviews

Haha idd alleen als ik churanday zn hoofd al zie moet ik al lachen ahha.

Ik ben blij

"Ik ben blij bedank god hiervoor, iedereen heeft z'n best gedaan kon niet beter maar volgend keer beter"

Hahahaha die had ik nog niet gezien :roflol:

Het was natuurlijk geweldig om Epke Zonderland eindelijk goud te zien winnen. Ranomi Kromowidjojo is de nieuwe koningin van het zwemmen. En pas 21.

Maar Usain Bolt is toch echt wel dé man van deze Olympische Spelen. Wat een atleet, echt een fenomeen! Faster than lightning!

En Churandy Martina bedank ik voor zijn positiviteit. Geweldige kerel! :D

Laatst bewerkt:
Cuhurandy kan zo in de reclame van Mona chocodreams, daar word je toch blij van!

Terug
Naar boven