AndroidHealthClinic

Olympische stang..met kogellagers??

Fosje zei:
Voor mij absoluut niet herkenbaar, ik train thuis (met een oldschool 25mm stang). Heeft iemand een plaatje waar die kogellagers zitten op een stang, ik kan me er niks bij voorstellen, wij hebben gewoon een BB (en DB's) met een soort vierkant/ruit patroon voor grip en dan een klem aan het eind, thats it, lagers zitten op m'n fiets maar dat is alles.
Welk voordeel en nadeel hebben deze lagers dan trouwens?
Die kogellagers zorgen ervoor dat de 2 uiteinden en het midden makkelijk kunnen draaien tov. elkaar. Is vooral belangrijk voor gewichtheffen omdat je daar vlug je armen en polsen moet kunnen draaien.

Hey ouwe!

We gaan er niet op vooruit ey. Maar die ouwe stangen draaiden volgens mij ook... Alleen was die zooi zo oud dat het niet zo soepel meer draaide denk ik. Maar idd die stangen die er nu zijn is zeker wel ff wennen!

ff doorbijten

Gewoon ff oefenenen. Met straps werkt perfect op een gelagerde bar met een profiel.

heey maat,

ja op onze oude school was het volgens mij ook een olymische stang alleen versleten!!!??? ik vind die aparatuur bij knotwillig zoizo al niet super met bankdrukken vlak en schuin een ramp als je alleen ben niet echt ergonomisch allemaal!!!??

laterz maat

anders kick je die straps en ga je een tijdje zonder trainen.

Terug
Naar boven