- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
ja, maar het gaat niet om wat jij denkt, maar om wat de praktijk uitwijst. de praktijk wijst in deze uit dat jouw gedachten nergens op slaan.Volgens mij is dat onzin.
Naar mijn idee is beter om 6 a 7 normale porties per dag te nemen, dan 4 a 5 hele grote.
prima mogelijk om op 5% te zitten year round en te vasten.Ja, het is maar wat je normaal en groot noemt zal ik dan maar zeggen.
Maar nee, het is geen onzin
Tja, of het beter gaat... Dont know, ik denk dat dat meer het geval is als je al op een bepaald fysiek zit en daar op moet blijven zitten om alles ten alle tijden onder controle te hebben omdat op bv 5%BF zelfs 3 korrels zout al opvallen.
Ik denk dat in elke andere situatie... Ik denk zelfs dat je betere resultaten kan behalen maar goed, dat is ook weer persoonlijk natuurlijk. Het zal uiteindelijk neer komen of jij je lichaam voldoende kan voorzien van voedingstoffen in de anabole staat en voor de rest er voor zorgt dat je je spiermassa behoud.
bullshit.2uur is het beste... zo is constant je stofwisseling actief zo neemt je lichaam constant die voedingstoffen op.
ikzelf laat er altijd 3uur tussen dit kan ik het beste combineren met school, 4uur vind ik net iets teveel..tja jij moet zien hoe ver je erin wilt in opgaan en hoeveel je wilt opofferen voor je fysiek![]()
na 3 dagen ben je dat ook weer ontwent en gaan 3 grote porties per dag er makkelijk in.Om de 2 uur vind ik een mooie spreiding om alles binnen te krijgen. Anders vind ik de hoop te groot worden en zit ik te snel vol en opgeblazen.
Probeer kleine dingen mee te nemen met veel kal zoals bvb zelfgemaakte havermoutkoek of iets vloeibaar. Die kan je overal tussendoor in stukjes wel opeten of drinken. Ik probeer altijd enkele min ruimte te maken ( bvb toilet pauze ), zelfs als ik een vergadering zelf niet organiseer of buiten het bedrijf ben. Lukt niet altijd maar toch meestal om zo te blijven eten.
gewoon lekker ontbijten, en avondeten, zolang je met die maaltijden aan je kcals komt hoe je niet om de 2u te eten. (zonde van je tijd en leven btw. om zo obsessief vaak te eten)