Fitness Seller

om de 2 uur eten @ work?!

Volgens mij is dat onzin.
Naar mijn idee is beter om 6 a 7 normale porties per dag te nemen, dan 4 a 5 hele grote.
ja, maar het gaat niet om wat jij denkt, maar om wat de praktijk uitwijst. de praktijk wijst in deze uit dat jouw gedachten nergens op slaan.

Ja, het is maar wat je normaal en groot noemt zal ik dan maar zeggen.

Maar nee, het is geen onzin:rolleyes:

Tja, of het beter gaat... Dont know, ik denk dat dat meer het geval is als je al op een bepaald fysiek zit en daar op moet blijven zitten om alles ten alle tijden onder controle te hebben omdat op bv 5%BF zelfs 3 korrels zout al opvallen.

Ik denk dat in elke andere situatie... Ik denk zelfs dat je betere resultaten kan behalen maar goed, dat is ook weer persoonlijk natuurlijk. Het zal uiteindelijk neer komen of jij je lichaam voldoende kan voorzien van voedingstoffen in de anabole staat en voor de rest er voor zorgt dat je je spiermassa behoud.
prima mogelijk om op 5% te zitten year round en te vasten.

2uur is het beste... zo is constant je stofwisseling actief zo neemt je lichaam constant die voedingstoffen op.
ikzelf laat er altijd 3uur tussen dit kan ik het beste combineren met school, 4uur vind ik net iets teveel..tja jij moet zien hoe ver je erin wilt in opgaan en hoeveel je wilt opofferen voor je fysiek;)
bullshit.

Om de 2 uur vind ik een mooie spreiding om alles binnen te krijgen. Anders vind ik de hoop te groot worden en zit ik te snel vol en opgeblazen.

Probeer kleine dingen mee te nemen met veel kal zoals bvb zelfgemaakte havermoutkoek of iets vloeibaar. Die kan je overal tussendoor in stukjes wel opeten of drinken. Ik probeer altijd enkele min ruimte te maken ( bvb toilet pauze ), zelfs als ik een vergadering zelf niet organiseer of buiten het bedrijf ben. Lukt niet altijd maar toch meestal om zo te blijven eten.
na 3 dagen ben je dat ook weer ontwent en gaan 3 grote porties per dag er makkelijk in.

gewoon lekker ontbijten, en avondeten, zolang je met die maaltijden aan je kcals komt hoe je niet om de 2u te eten. (zonde van je tijd en leven btw. om zo obsessief vaak te eten)

Grappig om dat te horen van iemand die dus overduidelijk mijn punt niet helemaal snapt. Maar dat geeft niet, ik ben inmiddels gewent aan speciale mensen. Zo had ik onlangs nog een collega die ik mocht dood slaan omdat hij niet goed werkte, opzich niet bepaald humaan, zeker omdat het mij niet zoveel kon schelen, maar hij stelde het zelf voor. Ik besloot er maar niet op in te gaan omdat ik wist dat hij niet helemaal jofel is en qua uiting deed hij me aan iemand denken van dit forum. Ik ben alleen zijn naam kwijt, steven 176.. steven178.. Nee, ik weet het niet meer. Maar het doet er ook niet zo toe.

Precies.

Die stickies hier zijn leuk maar als je iets verder wilt kijken naar de mogelijkheden dan het typische bulken/cutten verhaal zijn die zelfde behulpzame stickies een gevangenis.

Mensen doen vaak moeilijk als ik mijn 2 jarige neefje probeer te laten roken allemaal vanwege die nieuwe theorien. Ik vind dat toch wel zo'n onzin.
LOL :D

Ik denk dat het theoretisch misschien wel het beste is om elke 2 uur te eten vergeleken met elke 4 uur bijvoorbeeld, maar echt veel zal het vast niet uitmaken..

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Ik eet ook altijd de hele dag achter mijn bureau-tje op mijn werk..
Had ik laatst perongelijk de koekjes voor mijn hond in mijn broekzak laten zitten en meegenomen naar mijn werk, Had ik ze op mijn bureau gelegd, want ze zaten me een beetje in de weg in mijn broekzak...
Vertelde mijn kamergenoot later dat er allemaal collega's aan haar hadden gevraagd of ik die ook echt at en of daar dan veel proteine in zou zitten, want ze zagen mij zo vaak eten.. LOL

Ik kan gewoon altijd eten op mijn werk als ik zin heb. Sinds ik werk kan ik zelfs mijn voedingsschema veel beter aanhouden, om de 2 a 3 uur eten gaat perfect:D

Terug
Naar boven