MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

lol :D

Als je toch gaat quitten en mensen ga whacken, ga ook gewoon vet veel stelen dan :D

Sorry sorry .. zal wat minder actief zijn :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.065
Iemand nog een OC of zo...?

Mmmm ik ben nog even de roulette aan het testen :) Voor zij die hiermee extra geld willen verdienen: Ik heb tot nu toe max. 8 maal moeten verdubbelen (omdat het zwart was ipv rood). Ik begin met inzet 50. Heb wel gedoneerd dus kan 40 pageviews per minuut doen :) Maar verdien zo toch iets van een 500 per minuut.

heb me ook maar is aangemeld, heb al eens eerder zo'n soort spelletje gedaan. is wel lache :D

You were caught by the cops
Click here to buy yourself out for $250

hahaha

• #2.068
Hey wie is r nog allemaal beetje actief? Zijn er geen 4 thief+ ranks meer van DBB, kunnen we ff samen OC'tjes doen..?

Scaleo zei:
heb me ook maar is aangemeld, heb al eens eerder zo'n soort spelletje gedaan. is wel lache :D

You were caught by the cops
Click here to buy yourself out for $250

hahaha

You are in jail for the next 4M 7S

Click here to buy yourself out for $16,000

haha word steeds meer die tijd ;)

Rob G zei:
Hey wie is r nog allemaal beetje actief? Zijn er geen 4 thief+ ranks meer van DBB, kunnen we ff samen OC'tjes doen..?

Ben weer Picciotto 28%

Maar ik zit morgen 3 weken inThailand :) dus duurt nog ff voordat ik thief ben ;)

• #2.073
Benny ook al afgemaakt...?

Damn man... gaat niet goed met de Muscleïno's... :(

Rob G zei:
Benny ook al afgemaakt...?

Damn man... gaat niet goed met de Muscleïno's... :(

Ja man vet k*t, maar ik zat toch op .com, heb wel geen zin op weer helemaal van voor af aan te beginnen. Maar welke stad zitten jullie eigenlijk?

Ok dan! Je hebt $ 8 gestolen

Mijn eerste inkomsten :D

Ik ben thief!!!!! :) :) :)

:d

grrr nodig mij eens uit voor een OC dan! heb er nog nooit 1tje gedaan :(

• #2.079
Ok, zelda is thief, kurgan is thief, EQ is al soldier en ik ben thief. Das dus 4 man voor een OC!

Ik ben r klaar voor!

Ik denk dat ik eens een villa ga kopen dan kan ik leider worden, dat schiet wat meer op!

goed plan, heb je er al t geld voor? en in welke stad wil je die OC doen? ik kan over een klein uurtje weer reizen

Terug
Naar boven