Fitness Seller

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
Jah ik ben aan't sparen. Maar ik probeer ook de hele tijd flessen te schieten en de laatste tijd knal ik me nogal vaak in de voet. Dus ik had strax healt 65% of zo dus toen heb ik maar eens wat bloed gekocht. Was alleen best duur, ik heb bloedgroep O en dan betaal je vaak wel 4k per eenheid. Moet nog ongeveer 600k voor een villa nu :(

bouw je villa dan in chicago/baltimore, das mn drankroute namelijk :)

ben trouwens aan t sparen voor mn vliegtuig (die van 1 mil.) maar is t ook zo dat hoe duurder de vliegtuig hoe duurder de reiskosten worden?

ik jat net een caddilac met 6% in baltimore, zal ik m opknappen en vastzetten dan kan ik driver zijn

Laatst bewerkt:
kurgan zei:
bouw je villa dan in chicago/baltimore, das mn drankroute namelijk :)

ben trouwens aan t sparen voor mn vliegtuig (die van 1 mil.) maar is t ook zo dat hoe duurder de vliegtuig hoe duurder de reiskosten worden?
Nee. Enkel de reistijd verkort. Vliegtuig kost gewoon het dubbele van trein qua reiskosten, maakt niet uit welk vliegtuig.

ah ok dan gelukkig. ik jat net een caddilac die zal ik vastzetten en fixen, dan kan ik driver zijn

Laatst bewerkt:
  • #2.085
Hey goede actie Kurgan,een driver is altijd lastig vinden! :thumbs:

Ik ben al door ene corleone uitgenodigd voor een oc maar ik ben er niet op ingegaan.

Rob G zei:
Hey goede actie Kurgan,een driver is altijd lastig vinden! :thumbs:

hij staat in baltimore dus als we daar nou die OC's gaan doen (t fixen van die 6% koste me 100000 :rolleyes: )

gewoon steeds t zelfde groepje met dezelfde rollen

Ik ben even een paar uur weg, ik laat het wel weten wanneer ik er klaar voor ben.

• #2.089
Hey Kurgan, je hebt toch geen 100k betaald om die bak te fixen?!?!

Want na een OC ben je die wagen kwijt he!!!!

meen je dat nou! lol dan moeten we dikke winst maken :D
of ik had m gewoon op 6% moeten laten.... waarom zou ik oc's doen als ik 90000 voor die bak kan krijgen?

• #2.091
Als je een caddy hebt van 70k of zo dan betaal je nog ongeveer 10k voor een safehouse. Je legt dan dus al 80k in. Dan nog 40k explosieven en 50k aan wapens. Zit je dus al op 170k.

Het kan dus ook wel eens voor komen dat je verlies maakt bij een OC. Een goede leider zorgt gewoon dat iedereen zijn kosten terug heeft en verdeeld dan de winst eerlijk. Maar als je pech hebt flessen ze je en dan heb je verlies.

Ik snap trouwens niet dat je 100k moet lappen voor het repareren van een kar met 6%. Ik heb gisteren een duesenberg opgeknapt met 3% voor 4k...?

• #2.092
Oh jah de opbrengst van de OC is afhankelijk van de ranks van de deelnemers en de hoeveelheid wapens, explosieven en de wagen. Ik weet eigenlijk niet of je nou heel veel meer winst maakt als je car 0% damage heeft ipv 6% of zo.

mischien keek ik wel verkeerd en was t 10000.....
dan zou t verhaal wat logischer zij

nog 65k en dan koop ik dat vliegtuig van 600k, t wachten duurt me te lang :) ik krijg toch 90% terug als ik m verkoop

Laatst bewerkt:
ben nu ook met het spel bezig, maar dat het nou zo boeiend is ???

• #2.095
Hier trouwens nog een makkelijk hulpmiddel:

[Link niet meer beschikbaar]

dat is een timer die automatisch afteld van 90s bij crime en 4min bij een auto jatten. De timer staat altijd op de voorgrond dus dan kun je onder het surfen makkelijk de tijden checken!

handig! jammer dat je alleen zelf de hele tijd moet klikken. jammer dat ze dat niet kunnen scripten ofzo

• #2.097
Mugje zei:
ben nu ook met het spel bezig, maar dat het nou zo boeiend is ???

Speel je wel de nederlandse versie?

In de 1e post stond nog een link naar de .com versie, ik heb hem nu ff aangepast!

@ Rob G: Wapens kosten 100k, niet 50 :) Toch als je voor 2 tommy's gaat + 100 kogels.

Rob G zei:
Speel je wel de nederlandse versie?
jazeker, maar je komt om de haverklap in de gevangenis. En auto's stelen lukt ook niet echt :o . Ik heb nu nog maar iets van $3000 vergaard :o

• #2.100
@SR, ow, damn nog duurder dus :)

@Mug: jah in het begin gaat het ff sloom maar het zal steeds beter gaan en dan krijg je vanzelf wel de smaak te pakken :)

Terug
Naar boven