XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

is ie niet prachtig! :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja het gaat nu al iets beter heb nu $4200 :D :rolleyes: ;)

Moet ik dan de wapens regelen? Waar koop je die?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.104
Goverdomme man heb me vandaag wel 25x in me poot geschoten en misschien net 3 flesjes kapot. Die killing skill schiet echt niet op man! :(

ik schiet alleen maar als ik 7-10% heb, en als mn health in de buurt van 90 komt alleen nog maar 10%.. dus dat balanceert zich dan wel

Ik doe nooit iets anders dan op een flesje schieten, als je veel reist valt je bloedverlies best mee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn nieuwe wings :D

Is dat ding in de uitverkoop ofzo? ???

hehe, t is een koopje voor 600k, en maar een reistijd van 40 minuten=veel smokkelen :)

Laatste 10 doden
Naam: Sterfdatum: Rank:
Capokurgan 07-01-2005 19:10:41 Thief

:mad: :( Jij ook al...

kurgan ook al gewacked? WHAHA dudes jullie hadden echt op .com moeten blijven veeeel rustiger daar.

Op .COM hadden we nog minder kans om een famillie op te richten. En op .COM zou ik nooit zo hoog gekomen zijn ;) Positie: #48

eq_909 zei:
Op .COM hadden we nog minder kans om een famillie op te richten. En op .COM zou ik nooit zo hoog gekomen zijn ;) Positie: #48

Boeie ;) maar als je gewoon een familie joint en zorgt dat je geld spaart dan heb je zo geld om een familie te kopen...paar hoge gasten wacken en je hebt je familie ;)

Jezus dat was toch niet echt kurgan?

:eek: :mad: :(

• #2.115
Damn man, kurgan nu ook al dood... Dit gaat echt helemaal nergens over man... :(

Stelletje mother****ers daar!

• #2.116
Ik heb 50k geboden voor de getuigeverklaring van de moord op Kurgan

Ik heb nu ff helemaal niks maar ik ga zo wat heroine verkopen.

hmmm ik lees t net hier, voordat ik ook maar had gekeken op omerta :(

na ja ik heb geen zin overnieuw te beginnen hoor. ik heb me zo stil mogelijk gehouden en veel tijd in gestoken. en nog kan ik nix overleven. ben benieuwd waarom ik dood moest.....

ik heb nix gepost, ik heb niemand in mn friendlist staan, ik update de boozepagina onder andere naam had alle beveiliging en nog kan je nix doen

Laatst bewerkt:
  • #2.119
Er heeft nog niemand mee geboden dus waarschijnlijk zul je morgen weten wie de MOFO was die het gedaan heeft. Het zuigt wel...

We pakken die mofo wel kurgan, ik ben nu aan het sparen, begin gewoon overnieuw man!

Terug
Naar boven