XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
Ik ben nog steeds zeer actief :)

Tja, eigen familie oprichten is gewoon niet te doen. Je moet minstens 25 actieve en hoog gerankte leden hebben. Volgens mij is van de DBB clan nog maar een man of 5 over... :(

Als ik jullie was zal ik proberen aan te sluiten bij 1 van de familie's die nieuw zijn en nog niet vol zitten. Ik zit nu bij de Furiadero familie, verwacht niet dat ik nu nog snel afgemaakt wordt.

ik ben er ook nog steeds..... ben pas 4 uur geleden begonnen ofzo.
ben nog maar Picciotto, maar ik groei wel...

Rob G zei:
Ik ben nog steeds zeer actief :)

Als ik jullie was zal ik proberen aan te sluiten bij 1 van de familie's die nieuw zijn en nog niet vol zitten. Ik zit nu bij de Furiadero familie, verwacht niet dat ik nu nog snel afgemaakt wordt.

trek ons erbij :D

:D:D:D op de .com versie is er nou ook een kraslot spelletje :p kun je voor 5000$ een lot kopen...

Ik gedaan 1x niks gewonnen...deed ik nog eens:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ff 1M gewonnen :roflol:

in de .nl versie is hij er nu ook :)

heb 2x gekrast al mn geld op maar nix gewonnen :(

whaha heb nog een keer of 20 gekrast en weer een miljoen gewonnen :roflol:

en weer een miljoen :roflol:

Laatst bewerkt:
Jezus, ik heb 2 ton vergokt, wel een paar keer 50.000 enzo maar schiet niet op bij .nl. :(

4 ton :mad:

ik ben blut.....

zit nog steeds op $13.000....... :)
gaat wel goed komen hoor...

Hmm .. zie allemaal nieuwe texten ..

Toen je de misdaad wilde plegen besefte je dat je geen wapens bij je had!

hahah .... ja !!! zo schiet het niet op eh!!

Toen je eindelijk die dure auto opengebroken had, kwam je erachter dat er geen motorblok meer inzat. Op zoek naar de volgende auto dus...

• #2.172
Whaha, zelda bro, wel opletten met dat gokken he!!!

Het slimste is gewoon om zo snel mogelijk een vliegtuig te kopen zodat je sneller kan reizen (en dus sneller in rank stijgen). Dan wiskey kopen in baltimore en verkopen in chicago en daar weer amaretto kopen en weer verkopen in baltimore.

Hebben we nog genoeg mensen hier voor een OC?

Iemand nog een eerpunt uitwisselen?

• #2.174
Ik wil wel ff wisselen Zelda. En ik wil ook wel een OC'tje doen.

• #2.175
Whehe, die Polat is dood (moordenaar van SR volgens mij) :D

Ik heb zelda en absolutely ff in mijn profiel onder protectie gezet, hopelijk worden jullie zo minder snel afgemaakt.

Rob G zei:
Whehe, die Polat is dood (moordenaar van SR volgens mij) :D

Ik heb zelda en absolutely ff in mijn profiel onder protectie gezet, hopelijk worden jullie zo minder snel afgemaakt.

Hmm kewl .. Thx ... :bow: Probeer al 2 uur 20 flessen Whiskey te kopen ... :D Ben al 4 x voor 10000 uit de bajes gehaald .. :o

Bleh ... Krassen doe ik ook niet meer.. Hoogste winst was 10000... na dat ik er 50000 in had gestopt.. :(

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!!!!!

Ik ben vermoord!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :( :( :( :( :(

• #2.180
Mother****er ik ga checken wie het was!!!!!!!!!

Terug
Naar boven