XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Damnit geen WS te koop.... :(:(:(

Ik heb een bericht achter gelaten op het RIP forum.

Rob G zei:
Mother****er ik ga checken wie het was!!!!!!!!!

Thnx!

And Zelda's last words to Rob were:
"R.. r..... ro.... rob..... nnn.. neem.... wrrr... wr.. wraak voor m.... mmmm.. mij. *zucht* Laat m... mmmijn dood nie... niet v.. v... v.... voor niets geweest zzz... z.. zijn. "

And he died in piece.

Fijn dat Polat dood is :D , minder voor Zelda :( :mad:

• #2.186
Pfff, stelletje mofo's man! Volgens mij is het die domme Messina familie die iedereen zonder reden afmaakt...

• #2.187
Net met een OC 1,032,000 dollars binnen gehaald :)

@Rob: Hoe gaat het met mij? :P Doet onze fam. het nog een beetje goed? Copy/paste anders ff de informatie over de fams.

• #2.190
Families

Familie Leden Bank Baas Stad Waarde
Messina 99 $5,402,220 Sovetnik Chicago 62
Furiadero 50 $28,310,612 Kantjil Baltimore 43
Corleone 49 $1,890,038 Taito Las Vegas 39
Sagezza 50 $17,199,140 Kraskop Corleone 30
Pazzesco 50 $5,053,685 Ouwe New York 29
Medicci 44 $1,586,305 Bullie Detroit 26

• #2.191
Ennuh, met jou gaat het ook goed :)

Statusbalken

Rangvordering 77.05%

Gezondheid 95%

Moordervaring 22.1%

Huidige rank: swindler

Zow, Gaat erg goed bro!! Ben eens benieuwd wat er nu gaat gebeuren aangezien het aantal fams verdubbelt is...

Ik ben niet eens gewacked op de nl server en heb al ruim 3 weken niet gespeeld. Nou we gaan er maar weer is voor :D

bestaan de muscleinos nog niet?

• #2.194
Pfff, een gast jat 10k van me dus ik bedreig hem via pm. Begint hij grappig te doen dus ik heb toestemming om hem af te maken. Nu heb ik al half uur 16 detectives op zoek naar die mafkees en ze vinden hem maar niet. Zo'n kill is een duur grapje.

@rob: wat is zijn rank?

• #2.196
Picciotto. Maarja als ik hem niet vind dan laat maar hangen. Kost me te veel geld en je killing skill stijgt alleen als je iemand whacked die minder dan 2 rangen verschil met je is volgens mij.

Picciotto kost je idd meer aan detectives dan aan kogels, want een stuk of 50 kogels is mss al wel meer dan genoeg...

Zelda zei:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!!!!!

Ik ben vermoord!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :( :( :( :( :(

gecondoleerd makker, ik weet hoe t voelt om slachtoffer van zinloos geweld te zijn:(

Al die uren voor niks, ik ga ook niet meer overnieuw beginnen. Nu maar m'n tentamens leren.

Ik hoop dat iemand die gast nog weet te vinden.

• #2.200
De Don van een familie kan precies zien wie, met welke rank, zich in zijn stad bevind. Ik zit hier in de familie chat en gasten vragen gewoon aan de don: ik zoek een thief in baltimore. De don geeft een naam door en 2 minuten later is hij dood. Degene die hem afmaakt krijgt 0,5 killing skill er bij...

Je moet dus echt proberen zo snel mogelijk een familie te vinden anders ben je gewoon de pineut...

Terug
Naar boven