Fitness Seller

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Beter volledig leegmaken FreDSKI... voor de zekerheid. De namen toevoegen kan je toch altijd later doen, ze staan in dit topic, 1ste post :) Misschien beter dat we nog even onbekend en alleen onze weg gaan, tot we elk individueel sterk genoeg zijn :)

Juriaan zei:
BTW die Donironic is de eerste die kapot gaat als we een familia hebben. ''Hij kan beter doen wat ik zeg'' wat denkt die aap wel niet. Anonieme liquidatie met 5000 kogels voor hem die aap!

Heel simpel als we veel geld hebben op een andere pc ff een user aanmaken 50 000 dollar doneren een tommygun kopen en die gast liquideren.

I'f you **** with us dead you'll be. Bitchass
Hee das een goeie! :thumb:

Je begint al als een echte gangsta te denken :P

SR1985 zei:
Beter volledig leegmaken FreDSKI... voor de zekerheid. De namen toevoegen kan je toch altijd later doen, ze staan in dit topic, 1ste post :) Misschien beter dat we nog even onbekend en alleen onze weg gaan, tot we elk individueel sterk genoeg zijn :)

:thumbs:

ok.. ik gooi er ff iedereen uit.. we gaan eerst big money verdienen, ieder voor zich..

daarna maken we een familia.. als we hogere rank hebben.. en spelen samen, alles wat er gedaan word, wordt dan met elkaar overlegt..

we maken een Hit-list.. en met streepjes erdoorheen als we diegene geliquideert hebben

Dit is veel leuker dan virtual bodybuilder man! :)

heeft er iemand nog tips? hoe je aan meer geld, auto's % kan komen.. heb nog maar 1 auto gejat.. en verkocht voor 20.000

moet meer geld hebben

Mmmzz hoe hoger in rang, hoe langer je in de gevangenis zit, niet leuk :( Ach ja toch m'n 7 rum verkocht, 7000 winst :cool:

WooooooooooooooW die gast die Kurgan ging bedrijgen check ze profiel.

Donironic. I love my wife, Deniesjuh!!!!

Deniesjuh heeft ook een profiel. Het mogen duidelijk zijn wie we omleggen. Praatjesmaker die gast :cool:

Okay, count me in, mijn naam daar is "callogero"
Ik heb me ook aangemeld, maar moet nog even uitvissen hoe alles werkt :cool:

Juriaan zei:

Deniesjuh heeft ook een profiel. Het mogen duidelijk zijn wie we omleggen. Praatjesmaker die gast :cool:

DDB member of niet.. I dont like his additute! :mad:

Juriaan zei:

:cool:

Mmmz die Donironic is Thief, iemand anders in zijn lijst ook. Staat ook nog een Chief, dus eigenlijk is hij volgens mij zelf deel van een familia en niet het hoofd van 1 :)

Welkom in de club rob12345. You'll love it!!!

Succes!!!

FreDSKI zei:
DDB member of niet.. I dont like his additute! :mad:

Hij is geen DBB member maar hij ging kurgan bedrijgen. Dus duidelijk dat hij en ze wijffie kapot gaan als we een familia hebben. Wat ik al zei we houden de familia erbuiten.

We maken een nieuwe user aan op een andere pc of onder een andere ip. We doneren namens de familie 50 000 dollar daar kopen we kogels en een tommygun voor en dan gaan ze eraan

Hahaha! :D

Ze hebben wel een grote familie, + vrienden clan, maar wat zou het sweet zijn, als we die Deniesjuh kunnen omleggen :D:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb friends list ook leeg gemaakt. Dus beetje rustig houden nu nog jongens. Dadelijk als we in de OC komen zijn we binnen en gaan we krachten bundelen. Dan starten we een familie op! Dan worden we de...uhhh.... The Muscleïno's ;)

Apenootje zei:
Hahaha! :D

Ze hebben wel een grote familie, + vrienden clan, maar wat zou het sweet zijn, als we die Deniesjuh kunnen omleggen :D:D

Maakt niet uit man dat ze een grote familie hebben de liquidaties zullen anoniem gedaan worden door een niet lid van de familie ;)

Juriaan zei:
Hij is geen DBB member maar hij ging kurgan bedrijgen. Dus duidelijk dat hij en ze wijffie kapot gaan als we een familia hebben. Wat ik al zei we houden de familia erbuiten.

We maken een nieuwe user aan op een andere pc of onder een andere ip. We doneren namens de familie 50 000 dollar daar kopen we kogels en een tommygun voor en dan gaan ze eraan

Ok sounds sweet.. ff voor de duidelijkheid: maakt iedereen nou een andere user?

Rob G zei:
Ik heb friends list ook leeg gemaakt. Dus beetje rustig houden nu nog jongens. Dadelijk als we in de OC komen zijn we binnen en gaan we krachten bundelen. Dan starten we een familie op! Dan worden we de...uhhh.... The Muscleïno's ;)
:roflol:
I love that name! :cool: En voor OC moeten we wel een explosievenexpert hebben enzo, duurt nog wel tijdje :)

Terug
Naar boven