AndroidHealthClinic

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

als we iemand omleggen, moeten we er vanuit gaan, dat t geen makkie word.. we moeten ervan uitgaan dat ze bodyguards, kogelvrijevesten, bescherming van anderen etc hebben..

als we t doen, doen we t goed

FreDSKI zei:
Ok sounds sweet.. ff voor de duidelijkheid: maakt iedereen nou een andere user?

Nee we hebben een eigen account. Als we een familia hebben en iemand moet geliquideerd maken we onder een andere ip of op een andere pc een nieuwe user aan. Dit doet gewoon een lid van de familia. RobG die don zal zijn zal deze schaduwpersoon 50 000 - 100 000 dollar doneren namens de familie. Deze geven we de opdracht tot anonieme liquidatie en klaar. We maken gewoon een anonieme persoon aan genaamd ''Shadowkiller''. Dat wordt onze hitman. En de familie stort steeds geld voor bodyguard etc. Deze man wordt dus geen lid van de familia maar een anonieme hitman.

Wat vinden jullie ervan?

Juriaan zei:
Nee we hebben een eigen account. Als we een familia hebben en iemand moet geliquideerd maken we onder een andere ip of op een andere pc een nieuwe user aan. Dit doet gewoon een lid van de familia. RobG die don zal zijn zal deze schaduwpersoon 50 000 - 100 000 dollar doneren namens de familie. Deze geven we de opdracht tot anonieme liquidatie en klaar. We maken gewoon een anonieme persoon aan genaamd ''Shadowkiller''. Dat wordt onze hitman. En de familie stort steeds geld voor bodyguard etc. Deze man wordt dus geen lid van de familia maar een anonieme hitman.

Wat vinden jullie ervan?

sounds cool..

• Topic Starter Topic Starter
Sounds good to me Jur! :D Dit speel heerst man!

Lijkt me een slim plan.. maar wie gaat dat doen met een ander IP enz?....

Wohoooo, ik ben Shoplifter!!! :D

Frenkpie zei:
Lijkt me een slim plan.. maar wie gaat dat doen met een ander IP enz?....

Geen idee, iemand die thuis nog een pc overheeft ofzo met inet. Maar dit komt natuurlijk later pas. Dus shadowkiller blijft nog even non actief :cool:

Rob ik wil tegen je racen ;) :D

btw... in welke stad opereren jullie nu?

Juriaan zei:

Wat vinden jullie ervan?
Klinkt goed!!

Maar.. als we eenmaal in de organised crime zitten, kan je dan niet tegen betaling geldstromen achterhalen?

Is er al iemand een thief eigenlijk?

En misschien kunnen we onze rangen bijhouden in de begin post

Stad: Detroit

Apenootje zei:
Klinkt goed!!

Maar.. als we eenmaal in de organised crime zitten, kan je dan niet tegen betaling geldstromen achterhalen?

Is er al iemand een thief eigenlijk?

En misschien kunnen we onze rangen bijhouden in de begin post

Slim opgemerkt als het zo is dat je geldstromen kan achterhalen dan moet iemand onze shadowkiller worden en dus zelf gewoon auto's jatten etc. Als de geld stroom niet te achterhalen is dan doen we het namens de familia. Maar ik denk niet dat geldstromen te achterhalen zijn.

gvd verslavend k*tspel :mad: ik krijg niet eens meer me huiswerk gemaakt ...

Homies, post je rank ff dan werk ik de beginpost bij.

Frenk zei:
gvd verslavend k*tspel :mad: ik krijg niet eens meer me huiswerk gemaakt
Ja k*t hè? :D

Dat wist ik eigenlijk al toen ik me inschreef, maar ja toch doen hè? :P

@Jur: We zien het wel, eerst maar ff cash maken, en ons low profile houden en in de organised crime terecht zien te komen :)

Btw m'n rang is: Picciotto

ID 128600
Name Frederx
Level Ordinary user
Rank Picciotto

Al met 14, mooi zo :cool:

Terug
Naar boven