Fitness Seller

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

• Topic Starter Topic Starter
Whehe gaat lekker Frenk! :thumbs:

Zooo daar ben ik weer....heb een tijd niet gespeeld. Jullie hebben in de tussentijd goede zaken gedaan zie ik. Ga ook weer even wat criminele dingen doen :cool:

Ik hou jullie op de hoogte!

Gister een .357 gekocht...maar heb geen kogels kunnen kopen. Alle kogelfabrieken zitten zonder in Chicago (klote stad) :( !!!

whahaha check die rotte bak: :D

Success: you stole a T-Ford with 78 percent damage
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[$ 500]

Hahaha...mijn eerste gejatte auto was 200 dollar waard...!

Ben eindelijk mijn wijn kwijt. 295 dollar winst. Valt wat tegen maar heb het in een te dure periode ingeslagen.
En heb ook eindelijk kogels kunnen kopen...dure krengen!!! 4 voor 6000 dollar

Laatst bewerkt:
qwert55 zei:
Gister een .357 gekocht...maar heb geen kogels kunnen kopen. Alle kogelfabrieken zitten zonder in Chicago (klote stad) :( !!!
Ik zit ook in Chicago! :)

En ben net gepromoveerd naar Picciotto :cool: haha!

Trouwens ik zie net dat als je een familie wil beginnen, dat er een wijk leeg moet zijn.
En hier in Detroit kan je alleen nog een familie beginnen met 300 man :eek:

Of kan je een hele familie gaan wacken?

Apenootje zei:
Ik zit ook in Chicago! :)

En ben net gepromoveerd naar Picciotto :cool: haha!

Trouwens ik zie net dat als je een familie wil beginnen, dat er een wijk leeg moet zijn.
En hier in Detroit kan je alleen nog een familie beginnen met 300 man :eek:

Of kan je een hele familie gaan wacken?

Misshien door een vliegtuig aan te schaffen en hem ala 9/11 op die familie te laten landen!!! :p

Nee...als we straks met genoeg man zijn en er zijn geen plaatsen meer voor families, dan maken we gewoon een hele familie af.

Laatst bewerkt:
En weer even 2000 dollartjes winst gemaakt bij de roulette!!! :cool:

qwert55 zei:
[/B]

Misshien door een vliegtuig aan te schaffen en hem ala 9/11 op die familie te laten landen!!! :p

Nee...als we straks met genoeg man zijn en er zijn geen plaatsen meer voor families, dan maken we gewoon een hele familie af.
Yeah :cool:

Hahaha, met 20% slagingskans een Rolls gejat, voor 31000 verkocht :D

Nog geen 1 auto gejat ik ben een waardeloze autodief en loop al een uur met een kilo coke die ik voor 15000 heb gekocht en minimaal voor 20 000 kwijt wil :D

Sender: Donironic
Time: 21-12 @ 22:50:24
Subject: important message

Yo,

Tell your friend Kurgan that he better does what I want. I am not joking!

See you soon!

WTF heeft die Kurgan nu weer gedaan? :D

WTF!!! Dit zijn geen grapjes!!! Misschien is het ook maar beter geen friendlist aan te maken daaro.....dan kunnen die gasten dingen gaan vermoeden zoals een samenzwering van onze zijde.

Dus wat doen we met die friendlist??!!

SR1985 zei:
Sender: Donironic
Time: 21-12 @ 22:50:24
Subject: important message

Yo,

Tell your friend Kurgan that he better does what I want. I am not joking!

See you soon!

WTF heeft die Kurgan nu weer gedaan? :D

Ow shit die dude is lid van een redelijk grote familie. Laten we onze friendenl;ijst maar verwijderen anders hebben ze ons zo door. We komen uit het niets en slaan genadeloos toe.

Deal :)

BTW die Donironic is de eerste die kapot gaat als we een familia hebben. ''Hij kan beter doen wat ik zeg'' wat denkt die aap wel niet. Anonieme liquidatie met 5000 kogels voor hem die aap!

Heel simpel als we veel geld hebben op een andere pc ff een user aanmaken 50 000 dollar doneren een tommygun kopen en die gast liquideren.

I'f you **** with us dead you'll be. Bitchass

Laatst bewerkt:
Nu maar hopen dat de rest ook vlug online is, om hun friendlist te deleten :)

Roger!

Ik hoop niet dat ie echt fanatiek is, met research enzo!

ik heb samoeraaj en kurgan er ff tijdelijk uit :P..

komt wel weer jongens..

Als we een familie oprichten moeten we wel een coole naam nemen he en geen DBB ofzo dikke lul. BB Pimps ofzo :D

Terug
Naar boven