AndroidHealthClinic

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Ik heb wel meer dan 1 pc ;) Maar is het geen probleem dat je dan hetzelfde IP hebt?

Wel k*t dat je maar 11 pagina's per minuut kunt laden, vooral bij het gokken schiet dit niet op

qwert55 zei:
Die moordenaar maakt in ieder geval deel uit van een zeer machtige familie "squad" genaamd. 166 leden. Ik kan mijn getuigschrift natuurlijk voor veel geld anoniem verkopen, maar ze kunnen ook research doen naar wie er als getuige heeft opgetreden...ik dus. Gevolg zal veel kogels zijn. Ik hou me mond wel gewoon!

Of je incasseert dat geld, stort het door aan rob g en maakt een nieuw accountje aan. goed voor de familie. j/k bro hou je er maar buiten.

Je kan die familie wel pm'men dat je uit respect niet gaat getuigen. Hoewel dan leggen ze je missch alsnog om :D

Laatst bewerkt:
Ok ik ga ff werken!

Geen gekke dingen doen hè gasten? :D

:eek: :mad: Doet ie het bij jullie nog? Hier krijgt ie de pagina niet meer geopend...

hijs bij mij ook zo langzaam als dikke stront door een dunne trechter :)

hier ook... komt wel goed. was gisteren ook ff

Kurgan hoeveel geld wilde die gast eigenlijk van je?

dat zei die niet, alleen dat ie hard geld nodig had. dom genoeg heb ik zn naam niet opsgeschreven

kurgan zei:
dat zei die niet, alleen dat ie hard geld nodig had. dom genoeg heb ik zn naam niet opsgeschreven

ff terugzoeken ik heb ze naam nog ergens staan. Owja moet je zeggen dat ie minder coke moet snuiven en meer moet verkopen :p. Vraag hem meteen ff hoe die je zonder geld gaat wacken :D

---------------------------------
Sender: Donironic
Time: 21-12 @ 22:50:24
Subject: important message

Yo,

Tell your friend Kurgan that he better does what I want. I am not joking!

See you soon!
--------------------------------

Laatst bewerkt:
kurgan zei:
Donironic. Ik had gisteren nog bericht gekregen. Ik moest jou zeggen om zeker te doen wat hij vroeg.

SR1985 zei:
Donironic. Ik had gisteren nog bericht gekregen. Ik moest jou zeggen om zeker te doen wat hij vroeg.

Als we eenmaal een familia zijn zal ik hem een bericht sturen dat ik ze chick gister hard genomen heb en dat kurgan hem hard gaat nemen met een voorbinder en dat ie dan :eek: zal kijken

Juriaan zei:
Als we eenmaal een familia zijn zal ik hem een bericht sturen dat ik ze chick gister hard genomen heb en dat kurgan hem hard gaat nemen met een voorbinder en dat ie dan :eek: zal kijken
You must spread some Reputation around before giving it to Juriaan again.
:roflol:
En wel Muscleïnos-Gangbang hé Juriaan :p

hij is maar een thief man, met geen geld. hij hoort wel bij een familie maar ik ben nou niet echt onder de indruk van m. ik hoop alleen dat hij geen krachtige vriendjes heeft.

ik ga wel wat extra beveiliging aanschaffen ;)

kurgan zei:
hij is maar een thief man, met geen geld. hij hoort wel bij een familie maar ik ben nou niet echt onder de indruk van m. ik hoop alleen dat hij geen krachtige vriendjes heeft.

ik ga wel wat extra beveiliging aanschaffen ;)

Juistem. En mocht ie je omleggen dan gaan we even met ze allen allemaal 20 000 afstaan aan iemand en leggen we ze wijffie om :cool:

Terug
Naar boven