eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja. Je moet ook 2 verschillende IP's hebbeneq_909 zei:Ik heb wel meer dan 1 pcMaar is het geen probleem dat je dan hetzelfde IP hebt?

qwert55 zei:Die moordenaar maakt in ieder geval deel uit van een zeer machtige familie "squad" genaamd. 166 leden. Ik kan mijn getuigschrift natuurlijk voor veel geld anoniem verkopen, maar ze kunnen ook research doen naar wie er als getuige heeft opgetreden...ik dus. Gevolg zal veel kogels zijn. Ik hou me mond wel gewoon!

kurgan zei:dat zei die niet, alleen dat ie hard geld nodig had. dom genoeg heb ik zn naam niet opsgeschreven
. Vraag hem meteen ff hoe die je zonder geld gaat wacken
Donironic. Ik had gisteren nog bericht gekregen. Ik moest jou zeggen om zeker te doen wat hij vroeg.kurgan zei:dat zei die niet, alleen dat ie hard geld nodig had. dom genoeg heb ik zn naam niet opsgeschreven
SR1985 zei:Donironic. Ik had gisteren nog bericht gekregen. Ik moest jou zeggen om zeker te doen wat hij vroeg.
zal kijkenYou must spread some Reputation around before giving it to Juriaan again.Juriaan zei:Als we eenmaal een familia zijn zal ik hem een bericht sturen dat ik ze chick gister hard genomen heb en dat kurgan hem hard gaat nemen met een voorbinder en dat ie danzal kijken

kurgan zei:hij is maar een thief man, met geen geld. hij hoort wel bij een familie maar ik ben nou niet echt onder de indruk van m. ik hoop alleen dat hij geen krachtige vriendjes heeft.
ik ga wel wat extra beveiliging aanschaffen![]()