Fitness Seller

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

hoe smokkel je eigelijk de drank? moet je die gewoon kopen en dan daarna weer verkopen ofzo???

als jullie dan hem in de hitlist zouden willen zetten dan zou ik daar zeer blij meer zijn !

als hij me nog een keer bedreigd zeg ik m dat ie als ie nog verder aan me kop zeikt ik met mijn minifamilie geld bij elkaar leggen en m op de hitlist zetten. hij is een thief dus hij is een zeer makkelijke prooi voor de machtige families :D

Pascal zei:
hoe smokkel je eigelijk de drank? moet je die gewoon kopen en dan daarna weer verkopen ofzo???

Prijzen verschillen per stad en veranderen ook constant. Kopen als ze laag staan en verkopen als ze hoog staan. coke kopen voor 14000-15000 en verkopen voor 20000-23000 als je in ny of py zit

kurgan zei:
als jullie dan hem in de hitlist zouden willen zetten dan zou ik daar zeer blij meer zijn !

als hij me nog een keer bedreigd zeg ik m dat ie als ie nog verder aan me kop zeikt ik met mijn minifamilie geld bij elkaar leggen en m op de hitlist zetten. hij is een thief dus hij is een zeer makkelijke prooi voor de machtige families :D

Dan moeten we wel veel neerleggen want familie's leggen elkaar niet om om een oorlog te voorkomen.

Pascal zei:
Ja. Je kan kiezen om je drank goedkoop aan te kopen en dan wachten tot de prijs in de zelfde stad stijgt en dan verkopen. Dan moet je wel de prijslijst een tijd in de gaten houden.
Of je schrijft de prijzen op, reist naar een andere stad en kijkt hoe daar de prijzen zijn. Je reis kost natuurlijk wel geld, dus moet je zorgen dat je genoeg winst maakt. Ik kan enkel in Italië reizen en kan dus maar tussen 2 steden kiezen. Duurde het ook niet zo lang om goeie dingen uit te zoeken :)

Juriaan zei:
Prijzen verschillen per stad en veranderen ook constant. Kopen als ze laag staan en verkopen als ze hoog staan. coke kopen voor 14000-15000 en verkopen voor 20000-23000 als je in ny of py zit
WTF :eek: Ik denk dat ik binnenkort vliegertje koop en naar de States reis, wat denk je Kurgan? :p

t lukt mij maar niet om coke te kopen, ik word altijd gearresteerd. iemand anders dit probleem ook? ander w8 ik ff tot ik een rank up ga(duurt niet lang meer)

kurgan zei:
t lukt mij maar niet om coke te kopen, ik word altijd gearresteerd. iemand anders dit probleem ook? ander w8 ik ff tot ik een rank up ga(duurt niet lang meer)

Blijven proberen eerst doe je een crime dan moet je troch weer 1-2 min wachten en dan probeer je coke te kopen na 4-5 keer lukt het wel

LOL echt grappig als je dit leest en nog niet doorhebt dat het om een spelletje gaat! :eek: :D

kurgan zei:
ik ben aan t sparen gozer! :D

ik lees trouwens de rest van t forum niet eens meer :D
Gaan we wel tijd kwijtraken om te reizen, weet niet hoe groot de afstand is tussen Corleone en NY? Kan iemand mss es kijken want geraak nog niet in mijn travelgedeelte :p Anders koop ik m'n vlieger juist voor ik ga slapen en vlieg deze nacht :D

pff mij lukt het ehct niet om coke te kopen...heb hetal 8x geprobeerd :mad:

ik bedoel tobacco :P

Ik kan ook getuige zijn heb ook een bericht gehad :). Ook een organisatie die een kruimeldief hebben omgelegd. Doe er niks mee :D

Terug
Naar boven