Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pascal zei:hoe smokkel je eigelijk de drank? moet je die gewoon kopen en dan daarna weer verkopen ofzo![]()
kurgan zei:als jullie dan hem in de hitlist zouden willen zetten dan zou ik daar zeer blij meer zijn !
als hij me nog een keer bedreigd zeg ik m dat ie als ie nog verder aan me kop zeikt ik met mijn minifamilie geld bij elkaar leggen en m op de hitlist zetten. hij is een thief dus hij is een zeer makkelijke prooi voor de machtige families![]()
Ja. Je kan kiezen om je drank goedkoop aan te kopen en dan wachten tot de prijs in de zelfde stad stijgt en dan verkopen. Dan moet je wel de prijslijst een tijd in de gaten houden.Pascal zei:hoe smokkel je eigelijk de drank? moet je die gewoon kopen en dan daarna weer verkopen ofzo![]()

WTFJuriaan zei:Prijzen verschillen per stad en veranderen ook constant. Kopen als ze laag staan en verkopen als ze hoog staan. coke kopen voor 14000-15000 en verkopen voor 20000-23000 als je in ny of py zit
Ik denk dat ik binnenkort vliegertje koop en naar de States reis, wat denk je Kurgan? 
kurgan zei:t lukt mij maar niet om coke te kopen, ik word altijd gearresteerd. iemand anders dit probleem ook? ander w8 ik ff tot ik een rank up ga(duurt niet lang meer)
SR1985 zei:WTFIk denk dat ik binnenkort vliegertje koop en naar de States reis, wat denk je Kurgan?
![]()
SR1985 zei:WTFIk denk dat ik binnenkort vliegertje koop en naar de States reis, wat denk je Kurgan?
![]()

Mja jij komt af met prijsverschillen van 5000 ofzo, hier is dat 500 tot mss max 2000Juriaan zei:Wat zijn de prijzen in italie voor die bende jongens?

SR1985 zei:Mja jij komt af met prijsverschillen van 5000 ofzo, hier is dat 500 tot mss max 2000![]()

Gaan we wel tijd kwijtraken om te reizen, weet niet hoe groot de afstand is tussen Corleone en NY? Kan iemand mss es kijken want geraak nog niet in mijn travelgedeeltekurgan zei:ik ben aan t sparen gozer!
ik lees trouwens de rest van t forum niet eens meer![]()
Anders koop ik m'n vlieger juist voor ik ga slapen en vlieg deze nacht 
Nee bro, de winst die je maakt per kilo...Juriaan zei:
niet de prijs. Jouw winst is precies een groot deel hoger 
SR1985 zei:Nee bro, de winst die je maakt per kilo...niet de prijs
Pascal zei:pff mij lukt het ehct niet om coke te kopen...heb hetal 8x geprobeerd![]()

Hier maak je dus maar 500-2000 winst per eenheidJuriaan zei:Ow das hetzelfde als hier als je een goede dag hebt pak je 5000-7000 op een kg
Stom Italië