XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

ja ik ben shoplifter! schrijf t er maar ff bij :)

Juriaan zei:
Voor coke in Corleone had ik es 21909 opgeschreven, Palermo 21141. Maar prijzen wisselen dus af en toe :)
Edit: Qua drugs verhandel ik wel morphine en tobacco omdat tussen de 2 Italiaanse steden hier de meeste winst op te maken is per eenheid.

Zeg mr. Jur, als u kan travellen. Zou u dan even willen kijken hoe groot de afstand is tussen NY en Corleone? Gewoon even met uw muisaanwijzer over Corleone gaan, wachten op het kadertje en aflezen
Dank bij voorbaat
Herr Samoeraaj

PS: als je in andere stad zit geeft niet hoor, wil afstand weten om te zien hoe lang het duurt om er te geraken :)

SR1985 zei:
Zeg mr. Jur, als u kan travellen. Zou u dan even willen kijken hoe groot de afstand is tussen NY en Corleone? Gewoon even met uw muisaanwijzer over Corleone gaan, wachten op het kadertje en aflezen
Dank bij voorbaat
Herr Samoeraaj

PS: als je in andere stad zit geeft niet hoor, wil afstand weten om te zien hoe lang het duurt om er te geraken :)

De afstand tussen Ny en Corleone is onbekend haha

Corleone, Italy Close
You cannot fly to this city because you have no plane to travel between continents yet.

Juriaan zei:
De afstand tussen Ny en Corleone is onbekend haha

Corleone, Italy Close
You cannot fly to this city because you have no plane to travel between continents yet.
K*t :mad:
Naja wacht ik wel nog even tot ik zelf kan reizen, duurt nog 13 minuten :p

Juriaan zei:
WOW zit nu in Detroid

Cocaine 0 $13800
Pfff :eek: Ik kom zo dadelijk wel af, ga ik ook vlugger winst kunnen maken. Hou je even alle prijzen bij? Dan stellen we een lijstje op wat je best koopt of verkoopt in bepaalde steden. Makkelijker voor iedereen om vlug winst te maken :)

Juriaan zei:
Ik kan ook getuige zijn heb ook een bericht gehad :). Ook een organisatie die een kruimeldief hebben omgelegd. Doe er niks mee :D

Jur...waar kun je terugvinden dat dit ook daadwerkelijk een kruimeldief betrof.
Heb namelijk zoals je misschien al weet ook zo'n bericht gehad. De familie die erachter zat was erg machtig (squad...166 leden) maar die ander kan ik niets over vinden.

Groetjes!

geef ff de narcotics en booze prijzen ff door van CHicago !! :)
Ik wil gaan handelen

SR1985 zei:
Pfff :eek: Ik kom zo dadelijk wel af, ga ik ook vlugger winst kunnen maken. Hou je even alle prijzen bij? Dan stellen we een lijstje op wat je best koopt of verkoopt in bepaalde steden. Makkelijker voor iedereen om vlug winst te maken :)

Verschilt heel erg iig in detroid tot nu toe de laagste coke prijzen. In new york is amaretto erg goedkoop. In py is bier goedkoop.

ik krijg nou in new york helemaal niks meer gekocht :mad:

Prijzen Daaro pascal?

Hier heb je ze Frenkpie:

Illegal booze activities in Chicago

Type Buy/Sell Unit Price

Wine 0 $379
Cognac 0 $2438
Whiskey 0 $2438
Amaretto 0 $835
Beer 0 $188
Port 0 $228
Rum 0 $1984
Retype the code
Sell Buy

Illegal narcotic activities in Chicago

Type Buy/Sell Unit Price

Morphine 0 $9728
Heroin 0 $11662
Opium 0 $6399
Cocaine 0 $14080
Marihuana 0 $2938
Tobacco 0 $910
Glue 0 $300
Retype the code
Sell Buy

Juriaan zei:
Verschilt heel erg iig in detroid tot nu toe de laagste coke prijzen. In new york is amaretto erg goedkoop. In py is bier goedkoop.
Thx. Koop ik mij vandaag een vliegertje, morgen dan maar die Lincoln :)

k*t man ben al mn geld verloren met blackjack :p

gvd.. met mijn rank kan je echt geen KONT verdienen met booze en narcotics... :( je mag maar max 5 in stock voor bier en 1 voor tobacco :mad:

ik zit weer in de bak :(

Terug
Naar boven