kurgan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SR1985 zei:Hier maak je dus maar 500-2000 winst per eenheidStom Italië
![]()
Pascal zei:pff mij lukt het ehct niet om coke te kopen...heb hetal 8x geprobeerd
ik bedoel tobacco![]()

Voor coke in Corleone had ik es 21909 opgeschreven, Palermo 21141. Maar prijzen wisselen dus af en toeJuriaan zei:

een wat?Juriaan zei:BTW als je nog geen honor point heb kan je ook geen coke kopen volgens mij![]()

SR1985 zei:Zeg mr. Jur, als u kan travellen. Zou u dan even willen kijken hoe groot de afstand is tussen NY en Corleone? Gewoon even met uw muisaanwijzer over Corleone gaan, wachten op het kadertje en aflezen
Dank bij voorbaat
Herr Samoeraaj
PS: als je in andere stad zit geeft niet hoor, wil afstand weten om te zien hoe lang het duurt om er te geraken![]()
K*tJuriaan zei:De afstand tussen Ny en Corleone is onbekend haha
Corleone, Italy Close
You cannot fly to this city because you have no plane to travel between continents yet.

SR1985 zei:K*t![]()
Naja wacht ik wel nog even tot ik zelf kan reizen, duurt nog 13 minuten![]()
PfffJuriaan zei:
Ik kom zo dadelijk wel af, ga ik ook vlugger winst kunnen maken. Hou je even alle prijzen bij? Dan stellen we een lijstje op wat je best koopt of verkoopt in bepaalde steden. Makkelijker voor iedereen om vlug winst te maken 
Juriaan zei:Ik kan ook getuige zijn heb ook een bericht gehad. Ook een organisatie die een kruimeldief hebben omgelegd. Doe er niks mee
![]()
SR1985 zei:PfffIk kom zo dadelijk wel af, ga ik ook vlugger winst kunnen maken. Hou je even alle prijzen bij? Dan stellen we een lijstje op wat je best koopt of verkoopt in bepaalde steden. Makkelijker voor iedereen om vlug winst te maken
![]()
Thx. Koop ik mij vandaag een vliegertje, morgen dan maar die LincolnJuriaan zei:Verschilt heel erg iig in detroid tot nu toe de laagste coke prijzen. In new york is amaretto erg goedkoop. In py is bier goedkoop.

Juriaan zei: