MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Hoe kan jij al een auto hebben gejat dan.

Is dit allemaal gebaseerd puur op geluk?

Ik heb er inmiddels twee gejat. Ja, als je pech hebt duurt het wat langer denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Success: you stole a Bentley with 23 percent damage

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[$ 32,750]

BLING!!! :D

nice!

Die Bentley is écht mooi!

Rob G zei:
Success: you stole a Bentley with 23 percent damage

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[$ 32,750]

BLING!!! :D
Waarom gebeurt dit bij mij nooit? :( Wacht maar tot we OC's doen, dan zullen we pas geld verdienen :D

Pfff als je jezelf in je poot knalt kost dat 1 health punt. Ik heb bloedgroep B dus betaal minimaal 5000 per punt. Net 5 keer in me voet geschoten, dat grapje koste me 30.000 :(

Als je bloedgroep AB hebt dan ben je sowieso beter uit want dan kun je elke bloedgroep nemen. Je hebt dan dus verreweg de meeste keuze!

Hoe kom jij aan al die Honour Points RobG?

Rob G zei:
Pfff als je jezelf in je poot knalt kost dat 1 health punt. Ik heb bloedgroep B dus betaal minimaal 5000 per punt. Net 5 keer in me voet geschoten, dat grapje koste me 30.000 :(

Als je bloedgroep AB hebt dan ben je sowieso beter uit want dan kun je elke bloedgroep nemen. Je hebt dan dus verreweg de meeste keuze!

Altijd op zoek aar de goedkoopste! Kan beter wachten tot je meer units kwijt bent. Dan heb je meer units in een keer nodig en betaal je relatief minder dan elke keer 1 unit te kopen. Ben al zo dom geweest voor 1 unit 35000 dollar neer te leggen omdat ik 1 keer in mijn voet schoot. Heb ik dus wel geweten.

While focussing too much at the beer bottle, you didn't notice the cops coming round the corner. They've put you in jail!
Click here to buy yourself out for $1000

Nou nou...zelf daarvoor kan je de bak in!!!

% van wat? van het nieveau boven picciottio? 5,56%

auto's jatten gemiddeld 20%
crimes 50%

eq_909 zei:
Hoe kom jij aan al die Honour Points RobG?

Ik krijg r omdat ik referer ben bij veel mensen :)

Maar ik heb tot nu toe niets positiefs gemerkt van de punten. Heb niet het idee dat ik hogere percentages heb dan andere hier. En ook mijn stijgingen in rank gaan even snel.

@Qwert; jah dat zag ik idd met dat bloed. Maar als je echt een beetje quantum korting wil krijgen moet je toch al gauw 25 punten kopen en ik wil niet te laag in health gaan vanwege mensen die me maybe wacken.

Ik zit nu op 10% van picciottio

En bij auto's stelen heb ik iedere keer maar 11 % ofzo, terwijl ik continue probeer auto's te stelen.

Bij die andere heb ik iedere keer rond de 40/60 ofzo.

Hoe moet je dit eigenlijk aanpakken net zolang proberen totdat het lukt?

Heb nu nog maar 8.000 piekjes.. waar kan je dat het beste in besteden?

Ik snap die percentages ook niet helemaal ???

Ik heb steeds zo'n 20% en dan nog lukt het me 20 keer achter elkaar niet!

als je gewoon wacht komt na een halve dag ofzo heatlh vanzelf weer bij, je hoeft t niet te kopen

Volgens mij wordt dit het langste topic ooit op DBB na die karmathread :cool:

FireStarter zei:
Ik zit nu op 10% van picciottio

En bij auto's stelen heb ik iedere keer maar 11 % ofzo, terwijl ik continue probeer auto's te stelen.

Bij die andere heb ik iedere keer rond de 40/60 ofzo.

Hoe moet je dit eigenlijk aanpakken net zolang proberen totdat het lukt?

Heb nu nog maar 8.000 piekjes.. waar kan je dat het beste in besteden?

Geduld mensen...het gaat sneller de goede kant op dan je denkt!
8.000 dollar zou ik niet besteden. Lekker doorsparen en voor je het weet kan je je eerste wapen aanschaffen (magnum .357 bijv. kost dacht ik zo'n 30.000) en dat zal eerder zijn dan dat jij hem echt nodig zal hebben. gewoon lekker doorsparen dus en vergeet niet zo nu en dan iets op de bank te zetten want er lopen nare zakkenrollers in de steden.

Succes!

Terug
Naar boven