Fitness Seller

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Weet er iemand een gave signature voor de Muscleinos?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
eq_909 zei:
Weet er iemand een gave signature voor de Muscleinos?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whaha :thumbs: Vet bro!!! Alleen die CLE in het midden passen niet zo goed bij de rest :mier:

Damn wij zullen de streets eens gaan runnen daar dadelijk! :D

K*t, door m'n vlieger kost het me veel meer om te reizen :mad: Denk dat ik dat ding maar verkoop, 20.000 verlies op, maar de States zijn veel beter om zaken te doen :) Kan er anders iemand een plannetje uitwerken: Van en naar, wat kopen. Zo een volledige cirkel maken, zou handig zijn :)

Dit is het "officiele" Godfather lettertype :) Ik zal dr eens kleine letters van maken.

eq_909 zei:
Dit is het "officiele" Godfather lettertype :) Ik zal dr eens kleine letters van maken.
Chique gedaan hoor, spijtig genoeg: You must spread some coke around before giving it to eq_909 again

SR1985 zei:
K*t, door m'n vlieger kost het me veel meer om te reizen :mad: Denk dat ik dat ding maar verkoop, 20.000 verlies op, maar de States zijn veel beter om zaken te doen :) Kan er anders iemand een plannetje uitwerken: Van en naar, wat kopen. Zo een volledige cirkel maken, zou handig zijn :)

als je al in de states bent waarom je vliegtuig dan weg doen? gewoon ff w8en en als je in america reist moet de tijd toch wel korter zijn

ik zal ook wel eens ff wat fotosoepen.. voor logo

kurgan zei:
als je al in de states bent waarom je vliegtuig dan weg doen? gewoon ff w8en en als je in america reist moet de tijd toch wel korter zijn
Mja reizen met vliegtuig is veel duurder dan met trein => minder winst :(

****ing politie man ik wil coke kopen!!!

aah dus je gaat automatisch met de vliegtuig... bummer

t lukt me trouwens al sinds gister niet meer om drugs te kopen.... mischien te weinig honour points

kurgan zei:
aah dus je gaat automatisch met de vliegtuig... bummer

t lukt me trouwens al sinds gister niet meer om drugs te kopen.... mischien te weinig honour points
Ja, vliegtuig is de duur uit :) Niet erg, eerst goeie winst maken en die Lincoln gvd! :)

Moet je echt Honour points hebben om drugs en sterke drank te kopen??!!
Merk wel dat wijn kopen en verkopen vrij goed gaat, maar zodra het sterkere drank wordt en drugs..ik bij het inslaan al gepakt word!!! :mad:

Wie kan er nog van die punten uitdelen?? Ik heb nog niets!

GVD weer 20.000 kwijt door die vuile pickpockets :mad: :mad: :mad:

Heeft r eigenlijk al iemand geld gejat van iemand anders, of een auto of zo?

Rob G zei:
Heeft r eigenlijk al iemand geld gejat van iemand anders, of een auto of zo?

Nee..heb het in het begin wel geprobeerd, maar ben wat bang dat ze er achter kunnen komen wie het doet. Ik hou me nog even rustig daar. Denk dat dat een goed advies is voor jullie allemaal!

Doe het dus nog niet!!!

qwert55 zei:
Nee..heb het in het begin wel geprobeerd, maar ben wat bang dat ze er achter kunnen komen wie het doet. Ik hou me nog even rustig daar. Denk dat dat een goed advies is voor jullie allemaal!

Doe het dus nog niet!!!
Je krijgt een mail in je inbox van wie je geld gestolen heeft en hoeveel :) Dus best niet doen idd ;)

Mijn rank is nu Picciotto.

Gezocht: plaats waar de rum iets van een 2500 kost :)

Afraid so. :D

Terug
Naar boven