eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eq_909 zei:Weet er iemand een gave signature voor de Muscleinos?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Chique gedaan hoor, spijtig genoeg: You must spread some coke around before giving it to eq_909 againeq_909 zei:Dit is het "officiele" Godfather lettertypeIk zal dr eens kleine letters van maken.
SR1985 zei:K*t, door m'n vlieger kost het me veel meer om te reizenDenk dat ik dat ding maar verkoop, 20.000 verlies op, maar de States zijn veel beter om zaken te doen
Kan er anders iemand een plannetje uitwerken: Van en naar, wat kopen. Zo een volledige cirkel maken, zou handig zijn
![]()
Mja reizen met vliegtuig is veel duurder dan met trein => minder winstkurgan zei:als je al in de states bent waarom je vliegtuig dan weg doen? gewoon ff w8en en als je in america reist moet de tijd toch wel korter zijn

Ja, vliegtuig is de duur uitkurgan zei:aah dus je gaat automatisch met de vliegtuig... bummer
t lukt me trouwens al sinds gister niet meer om drugs te kopen.... mischien te weinig honour points
Niet erg, eerst goeie winst maken en die Lincoln gvd! 
Rob G zei:Heeft r eigenlijk al iemand geld gejat van iemand anders, of een auto of zo?
Je krijgt een mail in je inbox van wie je geld gestolen heeft en hoeveelqwert55 zei:Nee..heb het in het begin wel geprobeerd, maar ben wat bang dat ze er achter kunnen komen wie het doet. Ik hou me nog even rustig daar. Denk dat dat een goed advies is voor jullie allemaal!
Doe het dus nog niet!!!
Dus best niet doen idd 
Zelda zei: