Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar is dat?qwert55 zei:@ SR1985....
Is nog duurder dan de zo net genoemde prijzen:
Bier: 249
Tabacco: 1209
Mooi hoog toch??!!

SR1985 zei:

Damn heb ik toch al 3 keer gezegd brokurgan zei:
Als je van Palermo naar Corleone reist, wijn
Omgekeerd Rum. Narcotics: P naar C: Morphine, omgekeerd Tobacco. Grootste prijsverschillen dus meeste winst! 
Frenkpie zei:
Thx, dikke prijzen! Moet wel zien dat m'n reis minder kost dan m'n winstqwert55 zei:
En euh Frenkpie: Als 1 van ons geviseerd wordt (zoals Kurgan had) kan die familie ook achter ons zitten. Nu gaan we ze verrassen door plots met veel rijke mensen, samen een familie te vormen Zolang hij niet probeert je stront/poep (of hoe noemen ze die dingen in Nederland) op te vangen is er toch geen probleem bro? Vraag gewoon of hij even je kont afkuist, moet je je handen niet vuilmakenqwert55 zei:Possessions
Plane None
Bullets 8
Weapon .357 Magnum
Bodyguards 1
Toch lastig zo'n kerel de hele tijd bij je. Kan niet eens rustig schijten!!![]()
De tweede guard is trouwens duur in aanschaf: 50.000 dollar!

Bloed kopen bij de Bloodmarket?Rob G zei:Hoe kun je je health eigenlijk opwaarderen? Heb mezelf net in me poot geschoten![]()

Rob G zei:Hoe kun je je health eigenlijk opwaarderen? Heb mezelf net in me poot geschoten![]()
Ik heb mezelf al 9! keer in mn poot geschotenRob G zei:Hoe kun je je health eigenlijk opwaarderen? Heb mezelf net in me poot geschoten![]()
Wel al wat Killing skill verdiend 
Zelda zei: