AndroidHealthClinic

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

@ SR1985....

Is nog duurder dan de zo net genoemde prijzen:

Bier: 249
Tabacco: 1209

Mooi hoog toch??!!

waarom geen friends list dan?

kurgan zei:
wat ik moet inkopen in palermo :)
Damn heb ik toch al 3 keer gezegd bro :D Als je van Palermo naar Corleone reist, wijn :) Omgekeerd Rum. Narcotics: P naar C: Morphine, omgekeerd Tobacco. Grootste prijsverschillen dus meeste winst! :)

Frenkpie zei:
waarom geen friends list dan?

Via die lijst, die zich steeds uitbreid, kunnen ze gaan vermoeden dat we iets van plan zijn. Ze moeten denken dat we alleen opereren. Er is ook al iemand van ons bedreigd doordat die gast mot had met Kurgan en toen via zijn lijst vrienden ging pakken.

qwert55 zei:
Thx, dikke prijzen! Moet wel zien dat m'n reis minder kost dan m'n winst :) En euh Frenkpie: Als 1 van ons geviseerd wordt (zoals Kurgan had) kan die familie ook achter ons zitten. Nu gaan we ze verrassen door plots met veel rijke mensen, samen een familie te vormen :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
**** man net was de coke hier 15.000, wilde ik kopen en 4 keer opgepakt, nu is het weer 22.000 :(

Possessions

Plane None
Bullets 8
Weapon .357 Magnum
Bodyguards 1

Toch lastig zo'n kerel de hele tijd bij je. Kan niet eens rustig schijten!! :mad:
De tweede guard is trouwens duur in aanschaf: 50.000 dollar!

qwert55 zei:
Possessions

Plane None
Bullets 8
Weapon .357 Magnum
Bodyguards 1

Toch lastig zo'n kerel de hele tijd bij je. Kan niet eens rustig schijten!! :mad:
De tweede guard is trouwens duur in aanschaf: 50.000 dollar!
Zolang hij niet probeert je stront/poep (of hoe noemen ze die dingen in Nederland) op te vangen is er toch geen probleem bro? Vraag gewoon of hij even je kont afkuist, moet je je handen niet vuilmaken :)

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kun je je health eigenlijk opwaarderen? Heb mezelf net in me poot geschoten :(

Rob G zei:
Hoe kun je je health eigenlijk opwaarderen? Heb mezelf net in me poot geschoten :(

Volgens mij moet je dan naar de bloedbank.
Kijk wel even welke bloedgroep je hebt en welke bloedgroepen daarbij passen.
(tabel staat onderaan)

Beterschap bro!

Mijn bloedgroep is 0...en ik kan dus ook alleen maar "0" gebruiken.

Ohhh yes!!!! even een auto van 24.000 gejat en verkocht! :cool:

Ok dan! M'n eerste auto gejat ($1000)

hier zijn de prijzen vrij hoog:

Illegal narcotic activities in Philadelphia

Morphine $10653
Heroin $12060
Opium $8040
Cocaine $15001
Marihuana $3120
Tobacco $523
Glue $807

Kan je iets ook nog beinvloeden? Zoals bv zo snel mogelijk de code invoeren en op enter drukken?

Terug
Naar boven