XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Wat we kunnen doen. is om daar in de "bar" een topic te starten met de vraag wie getuigen is geweest van de moord op Robg. We bieden er grof geld voor en krijgen zo misschien onze wraak.

• Topic Starter Topic Starter
Damnit man ik wil weten wie me gewacked heeft :(

Ik denk dat het dus wel verstandiger is een friends list te hebben :D Om mensen te laten weten dat je meerdere vrienden hebt. Damnit man, had ik toch maar gewoon dat kogelvrije ****ing pak gekocht gisteravond. Ik had gespaard voor de auto... :(

****...

Laatst bewerkt:
@Robg: Had je een bodyguard, kogelvrijvest...of iets in die zin?? En ben je terwijl je uitgelogd was om zeep geholpen?

Bro dat sucks bigtime!

Jah **** man, had nog geen kogelvrij vest, dom dom dom. Ik was aan;t sparen voor een lincoln. **** man... Dit zuigt echt TE HARD! Ik had 200.000, 10 honuer points, een tommygun, 10 kogels, 1 bodyguard, 2 kg coke, en 40.000 cash... ****!!!

Jezus man wat k*t!!!

Voortaan iedereen minimaal een kogelvrij vest nemen, je kan hem altijd weer vekopen voo 90%.

En jah ik ben gewacked terwijl ik uitgelogd was...

Fuuuck man....

Whehehehe, nou maar ff hopen dat SR1985 zo vriendelijk is mijn erfenis terug te storten :) Dan kop ik voor die 80 mile meteen ff een kogelvrij vest, tommygun en kogels! En dan ga ik ook eens wat MOFO's afmaken!!! GRRRRRRRRRRRR!!!! :(:(:(:(:(

Ik moet nu weg, maar ik spreek jullie vanavond weer. Tegen die tijd ben je iig wel weer op gelijke hoogt met mij Rob. Succes bro!

Rob G zei:
Whehehehe, nou maar ff hopen dat SR1985 zo vriendelijk is mijn erfenis terug te storten :) Dan kop ik voor die 80 mile meteen ff een kogelvrij vest, tommygun en kogels! En dan ga ik ook eens wat MOFO's afmaken!!! GRRRRRRRRRRRR!!!! :(:(:(:(:(

Ik zou dat het liefst ook wel willen...mijn geduld raakt op met sommige gasten! Maar met 0,6% kill-skills haal je nog niet zoveel uit denk ik! We moeten echt weten wie erachter zit en zeafmaken, al is dat pas over een aantal weken.

@RobG:
Ik kan je 20K overmaken, zeg maar als je het wil hebben...

done!

Heb me direct ook maar een bulletproof vest gekocht.

Laatst bewerkt:
Jah ik zie nergens een witness statement over mij, dus ik denk dat ik r verder vrij weinig aan kan doen.. :(

Dit vond ik, een nagedachtenis aan Robg:

In memoriam: Robg

Poster: Omertician (Omerta Mortician) Time: 23-12-04 00:55:02

It's late and Joey is tired. All he can think of is is warm, soft bed. So he steps into his bed and falls asleep. But after a couple of hours he suddenly wakes up. Did he hear a noise downstairs? Silently he steps out of his bed, grabs his gun and walks down. In the light of the moon, shining through the window, he sees a huge sawed off pointing at his head. And then there's darkness...

In memoriam: Robg

Hey waar heb je dat gevonden qwert?

Rob dude, bad news. Ben zelf ook gewacked :( En jij stond in mijn testament. Snap het niet hoor. Had een Lincoln en 2 bodyguards :mad: :mad:

Frenkpie zei:
gvd verslavend k*tspel :mad: ik krijg niet eens meer me huiswerk gemaakt ...
whahaha :roflol:

maarre daarom gaat die vergelijking ook niet op 'G' want virtual builder koste je max 5 minuten per dag ;)

ook de reden dat ik deze games niet speel, zoveel tijd is vet zonde om er in te steken..

**** man, dat ruikt niet fris! Daar moet iets achter zitten!

Terug
Naar boven