Rob G zei:
Links, helemaal onderaan staat:
Quick lookup: vul hier jouw naam in en druk op "enter". Dan kom je in jouw profiel en daar zweeft zo'n engeltje in beeld met RIP in haar handen. Klik op die engel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G zei:
SR1985 zei:Rob dude, bad news. Ben zelf ook gewackedEn jij stond in mijn testament. Snap het niet hoor. Had een Lincoln en 2 bodyguards
![]()
![]()
Yep, maar nu post ik hier niks meer van info. Ga even mijn eigen weg. Denk dat je dat best ook doet. Als je nog iets wilt weten regel ik het wel via PM (voor de zekerheid gewoon, wil niet weer gewacked worden)Rob G zei:Serieus bro?!?! Damn man dat is ****ED UP MAN!!! Damn man dit zuigt. Ga je op nieuw beginnen of wat?
*Bid nog 1x voor zichzelf*qwert55 zei:In memoriam: Samoeraaj
Poster: Omertician (Omerta Mortician) Time: 23-12-04 03:34:38
When Samoeraaj was counting his cash, he heard a door close...
He grabbed his gun and walked to the frontdoor.
When he opened the door he was surprised by a tall dark man behind him.
The man said: Shooting in the back is for losers.
BANG BANG! Samoeraaj got shot in the head twice....
Nobody ever saw his body again... The only thing left of him were the pieces of his brain and his blood...
In memoriam: Samoeraaj
RIP bro!!!
I'll be back, gvd wankers!!! 
qwert55 zei:...
When he opened the door he was surprised by a tall dark man behind him.

Ow. Mja in het topic zelf heb ik nog geen onbekende namen gezien. Mja. Ik ben op enkele dagen wel terug op m'n oude niveau, toch vakantieqwert55 zei:Volgens mij zitten er stiekem wat ongenode gasten mee te lezen hier. Hoe sterk we onze plannen ook geheim proberen te houden, is het volgens mij gewoon een questie van www.google.nl: vul trefwoorden omerta en forum daar in en je komt vast dit forum ook wel tegen. Net zoals wij die van FOK.nl hebben ontdekt. Heb bij "Aantal Aanwezige Gebruikers:" ook heel al wat namen gezien die hier nog niets gepost hebben en net member zijn hier op DBB.com.

van http://www.barafranca.com/user.php?idn=91017 Hij is lid van een grote family... Wat is zijn nick?eq_909 zei:Stuur ons in Omerta anders ff een message met je nieuwe nick SR. En als er iemand nog wat cash over heeft, kan ie dat aan hem overmaken.
Kreeg een message:
Do you need protectionvan http://www.barafranca.com/user.php?idn=91017 Hij is lid van een grote family...
Wat zal ik doen??

eq_909 zei:Stuur ons in Omerta anders ff een message met je nieuwe nick SR. En als er iemand nog wat cash over heeft, kan ie dat aan hem overmaken.
Kreeg een message:
Do you need protectionvan http://www.barafranca.com/user.php?idn=91017 Hij is lid van een grote family...
Wat zal ik doen??
dollar. Ze kunnen je natuurlijk bij weigering ook kapot knallen.Yeah Rob, godfatherRob G zei:Ok, ben weer opnieuw begonnen, andere naam. Ga ook niet meer over posten in deze threat. Ik laat wel wat weten als ik godfather ben![]()
Binnen een maand of 2 zijn we dat wel

eq_909 zei: