MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Rob G, mss idee om zoveel mogelijk de anderen hun nicks hier ook weg te laten (1ste post enzo) ???

Ik ben er vantussen, heb nog geen vakantie :( Steel ze en blijf in leven!

En plots werd het stil in het topic... Mja deze middag zal ik al terug op Picciotto zitten :cool:

shoplifter :)

• Topic Starter Topic Starter
Zullen ze r snel achter komen als je 2 accounts hebt...?

Rob G zei:
Zullen ze r snel achter komen als je 2 accounts hebt...?
:roflol:
Ja, zelfde ip. Geloof me, in zo'n sites krijgen de makers het zelfs automatisch op hun scherm. Zullen ze wel in het script gestoken hebben.

SR1985 zei:
:roflol:
Ja, zelfde ip. Geloof me, in zo'n sites krijgen de makers het zelfs automatisch op hun scherm. Zullen ze wel in het script gestoken hebben.

Ja bro! En dan kom je in de HALL OF SHAME...en dan kom je daar aan de schandpaal en dan mogen we tomaten naar je gaan gooien voor 5000 dollar per stuk! :p :D

qwert55 zei:
Ja bro! En dan kom je in de HALL OF SHAME...en dan kom je daar aan de schandpaal en dan mogen we tomaten naar je gaan gooien voor 5000 dollar per stuk! :p :D
:D:D:D
Zeg Rob krijg ik jouw honour point plz? Normaal gezien heb ik jou als referer opgegeven... Heb nog gewoon puntje over ook, dus krijg je dat ook :)

ik heb ook nog geen honour points gekregen, en ben er al vanaf t begin af aan bij :P

wie o wie!

Echt k*t auto's stelen wil maar weer niet lukken...steeds krijg ik zo van de auto was van een don of het lukte niet en zo'n shit :mad:

En ik heb ook nog geen honor point ;)

• Topic Starter Topic Starter
Man, ik heb helemaal niets! Ik ben weer terug bij 0!!! SLETTENZOOOOOIIIII!!!

Als ik r ooit achter kom wie me afgemaakt heeft dan maak ik hem zoooo kapot!!! :D

Rob G zei:

Als ik r ooit achter kom wie me afgemaakt heeft dan maak ik hem zoooo kapot!!! :D
En ik ook!!! Zeker als het de zelfde mofo is!!! :mad:

Rob G zei:

ik wil je wel in me testament zetten.. als je mij er ook in doet..

k*t al me doekoe verloren met blackjack :(

Site = traag ???
Edit: In orde :)

Terug
Naar boven