Fitness Seller

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Juriaan zei:
Misschien handig om in de eerste post alle nick's weg te halen. Elkaar alleen via pm dingen vragen wat je nick is enzo. dan weten ze nooit wie wie is. dus gewoon hier op het forum in de eerste post zetten de namen van de members die meedoen en dan allemaal een andere nick nemen op omerta. Als we dan geld hebben komen we wel uit het niets ik heb ook het gevoel dat er mensen mee lezen in deze topic.

Kaffers!

Haha conspiracy theorie :p

Juriaan zei:
Rob denk je niet dat dit de moordenaar van jou en SR is? Eerst steelt ze van je. Vervolgens realiseert ze dat je daarachter komt dus wacked you. Daarna ziet ze sr in je testament staan en wacked ze die ook.

Zit niet bij een familie dus moved slow. Logica. Ff op me shootingskills oefenen dan leg ik dr om voor jullie.
Kan, maar dan zou je de tijden moeten vergelijken van wanneer die dat geld steelt en wanneer we gedood zijn. :)

Waarom is er nog niks van mij gesloten?

Als je rijker bent kom je volgens mij in die lijst. Dan pas wordt er van je gestolen :)

Ik ben trouwens een 3-tal uur na Rob geliquideerd. :)

Juriaan zei:
Geen idee. Heb gewoon geklikt op dat engeltje dat op ons profiel staat. Dan tijden vergeleken. Wel vreemd dat er bij Rob sprake is van een Joey, die's namelijk op 12-10 omgelegd ???

SR1985 zei:
Geen idee. Heb gewoon geklikt op dat engeltje dat op ons profiel staat. Dan tijden vergeleken. Wel vreemd dat er bij Rob sprake is van een Joey, die's namelijk op 12-10 omgelegd ???

Hmmm rob had wel veel honor points missch is ie in opdracht van een familie of wat omgelegd. Die gast die rob bestolen heeft gaat iig eraan.

Juriaan zei:
Hmmm rob had wel veel honor points missch is ie in opdracht van een familie of wat omgelegd. Die gast die rob bestolen heeft gaat iig eraan.
Idd, moeten toch iemand viseren... Kwas trouwens beter nog een tijd in Italië gebleven, leefde ik nu nog :(

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het wel jammer dat je niet wat meer details kan zien over je moord. Hoeveel kogels er in je gepompt zijn of zo.

Rob G zei:
Ik vind het wel jammer dat je niet wat meer details kan zien over je moord. Hoeveel kogels er in je gepompt zijn of zo.

idd 100 kogels dan weet je dat het iemand met geld is of een familia. anyway je kan anoniem vermoorden das wel oke.

Ik geloof niet dat die "Rrooyy" achter de moorden zit. Hij is "Picciotto" en die zijn naar mijn mening nog lang niet in staat iemand te killen. Aangezien Piccioto's nog maar over weinig kill-skills zullen beschikken. Hij zit niet bij een familie en verstuurd gewoon wat loze dreigementen. We zullen eens zien wie er bullets krijgt. :cool: Lets improve my kill-skill...and shoot that ****! IM A MEAN MOTHER****ER!!!

Zit al op 1 volle procent wat kill-skill betreft!!!! :cool:

qwert55 zei:
Zit al op 1 volle procent wat kill-skill betreft!!!! :cool:

Duurt een eeuw voor je een genadeloze killer bent dus :o

Dus de kans is groot dat rob g gewoon door een familia is omgelegd :cool:

Laatst bewerkt:
Juriaan zei:
Duurt een eeuw voor je een genadeloze killer bent dus :o

Dus de kans is groot dat rob g gewoon door een familia is omgelegd :cool:

De kans dat hij door een individu is omgebracht is verwaarloosbaar klein.
Zal echt zo'n k*t-familie achter zitten.

qwert55 zei:
De kans dat hij door een individu is omgebracht is verwaarloosbaar klein.
Zal echt zo'n k*t-familie achter zitten.

Leuk toch weer een uitdaging we gaan gewoon ALLE families tegen elkaar opzetten en uitroeien :D

:roflol: haha echt lachen hoe jullie hier allemaal theorietjes zitten te bedenken stelletje wannabe gangsters :D:P

Terug
Naar boven