XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Leuk spel moet ff bekijken hoe het allemaal werkt :)

• Topic Starter Topic Starter
Dit kreeg ik net:

Sender: Rrooyy
Time: 23-12 @ 11:23:14
Subject: (none)

geef al je geld of ik geef je bullets

Whaha, die gast heeft zelf helemaal niets! Ik maak hem af, nog ff sparen.

Rob G, check es m'n Samoeraaj account. Daar zie je m'n mooie pic :(

• Topic Starter Topic Starter
whehe, jah ik had hem al gezien ja! Goede pic :)

Omgelegd worden is echt klote man!

Rob G zei:
whehe, jah ik had hem al gezien ja! Goede pic :)

Omgelegd worden is echt klote man!
Ja, die Rrooyy gaat vlug ondervinden dat het klote is :D
Als ik wat sterker ben ga ik m'n pic op nieuwe account zetten. :) Vond em echt mooi.

balen man robg! maar binnenkort komt er een .nl versie van dit spel. als die klaar is mmoeten we maar daar met zn allen overnieuw beginnen........

sr jij ook al dood!? man waar gaat dit heen met de family :(

k*t spel, heb weer 0 centjes en dat beroven schiet ook niet :(

iemand tips?

ineens ben ik degene met t geld :D

heb genoeg voor een vliegtuig trouwens. dadelijk maar eens aanschaffen

hoe kun je iemand choppen? eerst bullets kopen? en wanneer kun je in booz en drugs doen want ik wordt nog telkens gepakt?!

kurgan zei:
ineens ben ik degene met t geld :D

heb genoeg voor een vliegtuig trouwens. dadelijk maar eens aanschaffen
Ja doe jij maar rustig verder, alleen zien dat je vliegtuig niet tegen hoge torens vliegt :D

hopen dat dat barrel t houd tot aan de overkant :)

nog tips voor in en verkoop in america?

Hoe gaan jullie zo snel omhoog in rang? :eek: Ik zit nou net op Rank progress 25.56%
van Picciotto...

Pascal zei:
Hoe gaan jullie zo snel omhoog in rang? :eek: Ik zit nou net op Rank progress 25.56%
van Picciotto...
WTF ik ben doodgeschoten, opnieuw begonnen en zit in dezelfde rang al aan 22% :D Ach ja ben dan ook weer 5 uurtjes bezig :cool:

Misschien handig om in de eerste post alle nick's weg te halen. Elkaar alleen via pm dingen vragen wat je nick is enzo. dan weten ze nooit wie wie is. dus gewoon hier op het forum in de eerste post zetten de namen van de members die meedoen en dan allemaal een andere nick nemen op omerta. Als we dan geld hebben komen we wel uit het niets ik heb ook het gevoel dat er mensen mee lezen in deze topic.

Kaffers!

SR1985 zei:
WTF ik ben doodgeschoten, opnieuw begonnen en zit in dezelfde rang al aan 22% :D Ach ja ben dan ook weer 5 uurtjes bezig :cool:

Waarvan je de helft van in de bak zit...dat is wel stom vind ik ik zit meer in de bak dan dat ik er niet in zit haha

Pascal zei:
Waarvan je de helft van in de bak zit...dat is wel stom vind ik ik zit meer in de bak dan dat ik er niet in zit haha
Zal wel beteren bro. Voor de elvendertigste keer: Veeeeeel geduld hebben :D

Rob G zei:
Deze mofo heeft 7,742 dollar van me geript:

Userinfo Hilaryduff

User: Hilaryduff
Rank: Picciotto
Honour points: 0
Status Alive
Family: None
Wealth Straydog
Sent messages: 1
Startdate: 14-12-2004 13:19:15
Forum Status Forum Status
Friends:

Zou ik hem bedreigen en zeggen dat hij me 20 mile moet lappen of dat ik hem anders wack? :D

Rob denk je niet dat dit de moordenaar van jou en SR is? Eerst steelt ze van je. Vervolgens realiseert ze dat je daarachter komt dus wacked you. Daarna ziet ze sr in je testament staan en wacked ze die ook.

Hilaryduff ze is engels volgens haar profiel. dus ook dat klopt wel.

Zit niet bij een familie dus moved slow. Logica. Ff op me shootingskills oefenen dan leg ik dr om voor jullie.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven