Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, die Rrooyy gaat vlug ondervinden dat het klote isRob G zei:whehe, jah ik had hem al gezien ja! Goede pic
Omgelegd worden is echt klote man!

Vond em echt mooi.Geduld hebben, veel crimes doen en niet meer gokkenexarchos zei:k*t spel, heb weer 0 centjes en dat beroven schiet ook niet![]()
iemand tips?

Mja ben opnieuw begonnen. 19.56% Picciotto.kurgan zei:sr jij ook al dood!? man waar gaat dit heen met de family![]()

Ja doe jij maar rustig verder, alleen zien dat je vliegtuig niet tegen hoge torens vliegtkurgan zei:ineens ben ik degene met t geld
heb genoeg voor een vliegtuig trouwens. dadelijk maar eens aanschaffen

WTF ik ben doodgeschoten, opnieuw begonnen en zit in dezelfde rang al aan 22%Pascal zei:Hoe gaan jullie zo snel omhoog in rang?Ik zit nou net op Rank progress 25.56%
van Picciotto...
Ach ja ben dan ook weer 5 uurtjes bezig 
SR1985 zei:WTF ik ben doodgeschoten, opnieuw begonnen en zit in dezelfde rang al aan 22%Ach ja ben dan ook weer 5 uurtjes bezig
![]()
Zal wel beteren bro. Voor de elvendertigste keer: Veeeeeel geduld hebbenPascal zei:Waarvan je de helft van in de bak zit...dat is wel stom vind ik ik zit meer in de bak dan dat ik er niet in zit haha

Rob G zei:Deze mofo heeft 7,742 dollar van me geript:
Userinfo Hilaryduff
User: Hilaryduff
Rank: Picciotto
Honour points: 0
Status Alive
Family: None
Wealth Straydog
Sent messages: 1
Startdate: 14-12-2004 13:19:15
Forum Status Forum Status
Friends:
Zou ik hem bedreigen en zeggen dat hij me 20 mile moet lappen of dat ik hem anders wack?![]()