- Waardering
- 54
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zullen ze even ingesteld hebben om dat probleem op te lossen, is bij mij ookApenootje zei:Klopt same here!!
50 uur nog wat voor m'n volgende auto bust!
En ik heb m'n kliklimiet steeds bereikt ook al klik ik 1x per minuut![]()

Ja bro niemand houdt van naakte, stinkende gangstahsApenootje zei:

Aight, kreeg het hier ook juist.eq_909 zei:Er wordt momenteel hard gesleuteld aan barafranca.nl. We zijn zo snel mogelijk terug!

Ja bro, niemand houdt van bureaustoel vol met schijt hè?SR1985 zei:Aight, kreeg het hier ook juist.
Goed moment om ff te eten en het toilet te bevuilen![]()

Je kan beter gewoon meteen doorsparen voor de tommygun, 2 knappe auto's, of 1 hele vette, en je hebt er al 1.nielsHarley zei:Elke misdaad die ik doe mislukt zelf bij een klein kind stelen.
heb wel kickbox ervaring maar helpt niet
Apenootje zei:Ja bro, niemand houdt van bureaustoel vol met schijt hè?![]()
Right! Moet hier vandaag nog een uurtje of 12 doorbrengen op die stoel, dus hou em het liefst proper 
Gewoon veel crimes doen, als je shoplifter bent drank verhandelen. Mag ook al als je picciotto bent, maar dan word je nog vrij veel opgepakt. En een shoplifter kan al iets meer dragen.nielsHarley zei:Maar nog tips om aan geld te komen, om daarna een gun te kunnen kopen?