MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Hoezo dat? :)

hij verkoopt zn ziel aan de duivel ;)

(ik had nog "een paar" kogels liggen, die nu verkocht worden ;))

En van mij had hij ook 170.000 gekregen :p

Inderdaad zonder jullie was ik niet zo rijk geweest nu :)

Site gaat weer...

Beat this :P

Last 10 transfers sent:
To: Amount: Time: Transfer detail
Donp $1,749,771 26-12-2004 13:01:59

FreDSKI:
Het spijt me zeer, maar volgens mij speel je nog altijd op barafranca.com en heb je als taal nederlands genomen. De meesten van ons zitten echter op barafranca.nl :p Daarom dat Dries jouw nick niet vindt :) Schoot me deze middag te binnen, moest het hier alleen nog ff zetten...

.com is ook veel vetter :)

de leeuw zei:
Totaaaaal niet bro. Veel meer kans om gewacked te worden, omdat er veel meer mensen opzitten. En bij .nl heb je nog altijd kans je eigen familie te beginnen, bij .com zit alles al lang vol :)

Edit: Yaaaay Pickpocket!! :cool:

Laatst bewerkt:
Zijn er nog mensen bezig? Het is zo stil hiero...

Ben al de hele dag bezig. Ja en het is hier idd stil, mss omdat er nogal wat mensen de anderen hebben toegevoegd op msn.
En überslet Rob G is zich aan het amuseren met z'n vriendin, verklaart ook veel :D

Ik vind msn irritant. Ik maak me ook echt geen zorgen dat mensen hier gaan spioneren. Hoe moet iemand weten dat onze toekomstige familie op dit forum overlegt?

Heb vandaag geen tijd meer gehad, sta nu alweer 498 :(

Zelda zei:
Ik vind msn irritant. Ik maak me ook echt geen zorgen dat mensen hier gaan spioneren. Hoe moet iemand weten dat onze toekomstige familie op dit forum overlegt?
Google? :D
Hehe nee er valt gewoon niet zoveel te bespreken op dit moment. Als je het echt wil weten: Heb bescherming genoeg. :) Voor de rest doe ik de hele dag gewoon m'n ding. Nu maar hopen dat genoeg andere mensen dit ook doen zodat we ooit familie kunnen beginnen.

Laatst bewerkt:
Ik ben 70% Piciotto, en heb nog weinig speeltjes. Het schiet niet op.

ik ben nu echt eerst al mn beveiliging op orde aan t zetten voor dat ik geld ga sparen, blijven leven is numero uno!

(denk niet dat ik WEER opnieuw zou beginnen.....)

kurgan zei:
ik ben nu echt eerst al mn beveiliging op orde aan t zetten voor dat ik geld ga sparen, blijven leven is numero uno!

(denk niet dat ik WEER opnieuw zou beginnen.....)
Heb ik ook al voor groot deel gedaan. Nu beetje kill skills oefene en geld verdienen met auto's en dranksmokkel :)

Terug
Naar boven