eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die vrienden worden later allemaal lid van onze familie?eq_909 zei:voor mij geldt hetzelfde, heb inmiddels al wat "vrienden" flink wat kogels en kill skill![]()

Paar miljoen enzokurgan zei:als ze de entree betalen en ze hebben wat te bieden hebben vind ik t best![]()

Wat heb je al van beveiliging? (pm desnoods ffkurgan zei:net shoplifter geworden! hmmm worden er al menen gewackt? maar goed dat ik aan mn beveiliging heb gewerkt
)Nog Lincoln en bodyguard bij en je zit al goedkurgan zei:110 kogels
2 bodygaurds
tommygun
b-proof vest
meer kan ik nog niet betalen, ben aan t sparen voor de volgende upgrade
tip: sla in t begin van t spel veel kogels in, die kan je over een paar maandjes met veeeeel winst verkopen![]()

Omdat je op die engelse veel geld van ons hebt gehad h**r, zeg het maarPascal zei:Ik een villa, 3 bodyguards, suit, vest, kogelvrije lincoln, tommy gun 237 kogels![]()

Pascal zit nog op engelse versieZelda zei:Holy shit, heb je nu al een villa? Welk nummer sta je?

Ik stuk of 20 achteruit, maar sta al terug op 141 nuApenootje zei:1 dag amper gespeeld, meteen 300 plaatsten achteruit![]()

Goed bezig!SR1985 zei:Ik stuk of 20 achteruit, maar sta al terug op 141 nu![]()

Je ging toch niet zuipen zei je gisteren?eq_909 zei:Goed bezig!
Het zuipen van gister heeft me 100 plaatsen gekost![]()
Leugenaar