MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Volg niet de leeuw :P
Ow wacht die site. Mzz wie gebruikt onze naam? :mad:

hahaha dat ben ik, ik wil mn naam aan zo weinig mogelijk mensen bekend maken. des te minder kans dat je omgelegd word ;)

kurgan, stouterik! :mad:
Ben ondertussen 4 uur (eigenlijk 3 en beetje want heb ook gegeten) bezig en nog maar 15% verder :rolleyes:

pfff ik moet ook nog gewoon werken/trainen en mn vriendin amuseren (en langs mn vrienden off course)

had ik nog maar zoveel vrije tijd dan had ik t r zeker ingestoken.
ach ja t schiet op zit nu op 50 % shoplifter

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.366
Heb je al OC's of zo gedaan SR?

Rob G zei:
Heb je al OC's of zo gedaan SR?
Topic beter lezen bro, staat hier toch ergens. 1tje gedaan gisteren. Wel licht verlies geleden.

http://www.egonpas.be/omerta/OCCalculator.htm handige site. Verander ff auto naar Cadillac, die had die ene gebruikt. laat wapenexpert staan op 2 tommies en 100 bullets. ahja 259200 hadden we als buit.
Ik ben EE, en ik kreeg dus $36,120 en had 40.000 uitgegeven aan C4. Van die $36,120 kreeg ik maar 32000 en beetje, tax moet er nog af. Dus 8000 verlies maar wel ervaring rijker.

• #1.368
Jah dat had ik al gelezen maar ik dacht, misschien heb je het nog een keer geprobeerd.

Maaruh,gaan je rank punten niet snel omhoog door een OC? en je killing skills?

Rob G zei:
Jah dat had ik al gelezen maar ik dacht, misschien heb je het nog een keer geprobeerd.

Maaruh,gaan je rank punten niet snel omhoog door een OC? en je killing skills?
Nee heb nog niet opnieuw geprobeerd. Wou het eerst doen, maar ga voor zekerheid wachten op nog paar Thiefs onder jullie :) Killing skills niet gestegen, rank heeeel klein beetje maar denk nog geen 1% Als je hoge winst hebt zal die denk ik wel meer zijn.

@SR1985:
Ik ben bijna thief...

@eq_909
Ja maar zal toch maar voor vanavond ofzo zijn man. Ben straks weg, geen tijd meer voor OC :)

• #1.372
Ok gasten, zorg wel dat jullie dikke protectie hebben he! Want als je nu gewhacked wordt zou dat vet zonde zijn!

Rob G zei:
Ok gasten, zorg wel dat jullie dikke protectie hebben he! Want als je nu gewhacked wordt zou dat vet zonde zijn!
Mmmzz protection is in orde bro, don't worry ;) Zijn er anders nog leden die vandaag of morgen zeker Thief worden ??? Anders wacht ik wel nog dagje voor OC. Liever met mensen die ik ken :)

Ok ik ga me even klaarmaken bro's, als er iemand zin heeft om mee in douche te kruipen... :eyebrow:

• #1.375
Ik ben blij als ik vandaag nog shoplifter wordt :(

Dussuh, ga maar lekker OC'en en sluis die cash maar naar mij door, ik kan wel wat gebruiken :)

Ik zit nu op 58% shoplifter, sta nu rond de 700e

30.. zal zo weer ff aan de gang.. heb ander halve dag niets gedaan

pascal stuur mij een eerpunt.. heb nog geen.. dan stuur ik jou de mijne

Terug
Naar boven