AndroidHealthClinic

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Killing skill verkrijgen zei ie, die gast werk samen met nog een paar andere (allemaal top100 spelers).

Is wel proberen omleggen, vuile wanker. Pak maar vlug meer bescherming bro. Er worden veel Pickpockets en Thiefs omgelegd.

Ik weet het, maar I need $$$ ;)

Is dat een hint? :P Maar zeg bro, heb je teruggeschoten en hem geraakt? Kijk es of jouw kill skills verhoogd zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.325
Pfff, man als ik nu nog omgelegd wordt dan begin ik echt niet meer opnieuw. Dan ga ik ff buiten een bushokje afbreken, zoutzak-sT :D

Ik heb hem ook wat schade aangebracht ja, maar mn killing skill is er niet hoger door geworden helaas :(

:D

Owja zeg eq, waar staan je auto's? Volgens mij kan je ze het best verkopen. Want als we een familie oprichten en je wilt auto's omzetten in bullets, moet dat in de stad zijn waar we familie zijn. Maar ik zie het niet echt zitten om in Chicago of Baltimore een familie te beginnen, veel te druk daar :) En al die auto's verschepen zal ook veel kosten denk ik :P

Tenzij Rob, weet jij hoeveel bullets 1 auto oplevert? Mss is het toch nog voordelig :)

eq_909 zei:
Ik heb hem ook wat schade aangebracht ja, maar mn killing skill is er niet hoger door geworden helaas :(
Dan geloof ik niet veel van z'n verhaal. Of Rob G moet weer es wat navragen bij z'n maat :p

Ja Rob vraag eens na aan die maat van je buurman z'n zwager hoe het zit :P

• #1.330
Whehe, jah zal wel eens vragen maar die gast zit op de internationale site en daar kom ik nu dus bijna niet meer. Maar zou wel eens aan hem vragen.

• #1.331
Jammer dat Obay het nu niet doet. Als ik die 100 kogels die ik voor 400 gekocht heb voor 1500 kan verkopen heb ik dus 1100 x 100 = 110.000 winst :D

Brave jongen die Rob G :D PS: Auto's stelen lukt goed, al 4 in een uur tijd :p

Er is een minimum van 1000 kogels voor obay.

Ja kogels verkopen, lekkere winst :D Juist 5de auto binnen :cool:

Er zijn al 7 Associates :eek: Die gasten zijn écht verslaafd!

Ik ben er weer op .nl

Weet niet wij er allemaal nu is bij ons, wist alleen SR zeker, die heeft wel PM met nick gekregen. PM ff naar mij of hem als je nick wil.

PS: Als je geld over hebt, ik ben er voor je :D

edit: Heb ze al.

Komt goed

Laatst bewerkt:
ik zit nogsteeds op die amerikaanse.. :(

ben al vrij ver.. ben al op de helft van shoplifter, en heb tommygun, veel kogels, kogelvrij vest, 2 bodygard..

en 200.000 op rekening

FreDSKI zei:
ik zit nogsteeds op die amerikaanse.. :(

ben al vrij ver.. ben al op de helft van shoplifter, en heb tommygun, veel kogels, kogelvrij vest, 2 bodygard..

en 200.000 op rekening
Da's goed man, mss kan je daar samen met Pascal wat OC's doen als jullie beiden Thiefs zijn :thumbs:

Terug
Naar boven