MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

@de leeuw:
Ik heb je al toegevoegd ;)

mooi zo, heb iedereen er inmiddels ook instaan als het goed is. Klikken maar weer nu :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.343
Wat heb je r nou eigenlijk aan om mensen vrij te breken? Levert dat ook een stijging in rank op?

Rob G zei:
Wat heb je r nou eigenlijk aan om mensen vrij te breken? Levert dat ook een stijging in rank op?
Ja van 0.01% :D
Maar mss word je er beter in als je het meer doet? En het is handig als 1 van je vrienden in jail zit, dan moet die niet zo lang blijven zitten :)

Ja levert een kleine stijging op! + dat je wat respect krijgt bij gasten die lang moeten zitten.

FreDSKI zei:
ik zit nogsteeds op die amerikaanse.. :(

ben al vrij ver.. ben al op de helft van shoplifter, en heb tommygun, veel kogels, kogelvrij vest, 2 bodygard..

en 200.000 op rekening

Ik zit er ook nog ja :) zit nu op 82,8% van shoplifter dus we kunnen idd samen organised crime doen binnekort :D

w000000t top 100 binnen, plaats 97 :) Maar zal er vanavond wel weer uitliggen, moet straks weg :p

Succes: je hebt een Rolls Royce gestolen met 99 procent schade

[$ 500]

:rolleyes:

Ja k*t he? :D

Ik heb al 13 $ 500 bakken in m'n garage staan :p, straks lekker verpatsen voor kogels!

Pascal zei:
Hoeveel bullets krijg je dan voor zo'n 500$ bakkie? Want ik verkoop die altijd meteen...
Je kan auto's pas omzetten in bullets als je bij een familie bent. En die moet dan nog een crusher huren :)

WTF die Egidius is zelfs al Mobster :eek: nog 3 rangen en hij is assassin :rolleyes:

nog 3 rangen, en hij heeft helemaal geen leven meer :D

SR1985 zei:
Je kan auto's pas omzetten in bullets als je bij een familie bent. En die moet dan nog een crusher huren :)
**** it, ik spaar ze gewoon! Die gast die RobG kon, zei dat je ze beter kon opsparen voor de kogels.

En die 500 dollar voel ik toch niet in m'n portemonnee :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.356
Wtf, man die gasten gaan echt ongelofelijk snel man!!! :eek:

Tijd om die MOFO om te leggen! :D

Mja ik zei het toch, zijn van die pc-nerds die 18 uur per dag op pc zitten :p Ook het enige waar ze goed in zijn.

Ben picciotto weer

als je iemand(probeert) te wacken, ben je dan ook je kogels kwijt?

Terug
Naar boven