eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja van 0.01%Rob G zei:Wat heb je r nou eigenlijk aan om mensen vrij te breken? Levert dat ook een stijging in rank op?

FreDSKI zei:ik zit nogsteeds op die amerikaanse..
ben al vrij ver.. ben al op de helft van shoplifter, en heb tommygun, veel kogels, kogelvrij vest, 2 bodygard..
en 200.000 op rekening
zit nu op 82,8% van shoplifter dus we kunnen idd samen organised crime doen binnekort 
Apenootje zei:Ja k*t he?
Ik heb al 13 $ 500 bakken in m'n garage staan, straks lekker verpatsen voor kogels!
Je kan auto's pas omzetten in bullets als je bij een familie bent. En die moet dan nog een crusher hurenPascal zei:Hoeveel bullets krijg je dan voor zo'n 500$ bakkie? Want ik verkoop die altijd meteen...

SR1985 zei:Je kan auto's pas omzetten in bullets als je bij een familie bent. En die moet dan nog een crusher huren![]()
**** it, ik spaar ze gewoon! Die gast die RobG kon, zei dat je ze beter kon opsparen voor de kogels.SR1985 zei:Je kan auto's pas omzetten in bullets als je bij een familie bent. En die moet dan nog een crusher huren![]()

kurgan zei:als je iemand(probeert) te wacken, ben je dan ook je kogels kwijt?