MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Rob G zei:
Jah stelletje sl*tten, ik zit hier te crimen voor mijn leven! Kunnen jullie 2 niet al een crime doen en r 2 gasten bij vragen?
Vertrouw geen andere meer... Er worden al genoeg Thiefs gewacked :rolleyes:

• #1.423
Heb ook maar ff mijn cash van de internationale overgemaakt naar Pascal. Ongeveer 122.000 en 45.000, veel plezier r mee DonP :)

• #1.424
Damn als ik die dodenlijst zie :eek:

Veel dode thiefs, en zelfs een dode Associate.

Damn, die Smoker waar we gisteren OC mee hebben gedaan. Was nu al Associate, ook dood :)

Rob G zei:
Heb ook maar ff mijn cash van de internationale overgemaakt naar Pascal. Ongeveer 122.000 en 45.000, veel plezier r mee DonP :)

sl*t ik zit net in de gevangenis word de helft gejat :mad: Maar wel bedankt :D

• #1.427
Pascal zei:
sl*t ik zit net in de gevangenis word de helft gejat :mad: Maar wel bedankt :D

Gewoon die gast die je geript heeft een PM sturen en zeggen dat je je geld terug wil en dat je hem anders af maakt.

Rob G zei:
Gewoon die gast die je geript heeft een PM sturen en zeggen dat je je geld terug wil en dat je hem anders af maakt.

Nou er is maar 1000 nogwat gejat dus ff kijken als ie niet te hoge rank heeft en geen vrienden dan vraag ik 10.000 terug :p maar heb nu een dikke 300.000 op mn bank had zelf ook nog 150.000 :D

hehe k*t was een local thief, member van een familie en heel veel vrienden.

Zo heb me een 4e bodyguard gekocht :D

Laatst bewerkt:
Weeeee OC wordt geregeld. Eq leider, ik Cadillac :cool:

Pfff terug van weggeweest, maar het schiet allemaal nog niet erg op, moet snel thief worden, maar met die auto's schiet her voor geen meter op..

Ga maar eens wat amaretto vanuit chicago smokkelen, hoop snel wat oc te kunnen gaan doen

2de OC, 2de keer verlies. Weer maar bedrag van 259.200... Goodbye sweet Cadillac :(

Ja man, wat een klotezooi :mad: Zo krijgen we de cash voor een fam. nooit bijelkaar...

Pfff frustrerend :mad:

• #1.435
Pfff gaat lekker zo. Maaruh, geen nood, wij Muscleïno's gaan gewoon rulen! :D

Aight, maar dan wel na Messina :D Damn sterke familie zeg, al 2 Mobsters en de rest Thief ofzo :eek: :rolleyes:

• #1.437
Als die Obay nou eens zou werken dan kon je teminste nog kogels gaan dealen. Als ik jullie was zou ik al proberen veel kogels in te slaan voor 400p/s of zo. Kun je dadelijk met dikke winst verpatsen.

Ja Rob, ben ik ook van plan. Ben volop geld aan het sparen, nu wachten tot die Obay werkt.

Dudes ik kreeg net dit in mijn inbox:

Heee donp,

IK vroeg me af of je Force wou joinen . Je ben pickpocket duzz bijna thief en volgens mij wel behoorlijk actief

Als je wil joinen zeg het maar dan nodig ik je uit voor force .

Laterzz RdR

Wat zal ik daar mee doen?

Zeker doen Pascal!!! Anders word je zo gewacked

Terug
Naar boven