MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Das waar, maar soms duurt het zo lang, voordat de prijzen stijgen!

Anders houden we mekaar op de hoogte van prijzen met msn?

Heb 1 dag nie gespeeld, pumping iron kijken was belangrijker :)

Sorry bro's, das t nadeel van een BB familie, ze moeten ook nog andere dingen doen ;)

Apenootje zei:
Das waar, maar soms duurt het zo lang, voordat de prijzen stijgen!

Anders houden we mekaar op de hoogte van prijzen met msn?

Bij mij stijgen ze meestal wel snel hoor...en jullie kunnen elkaar wel op de hoogte houden van de prijzen via msn maar als je dan naar de stad toegaat waar de prijzen gunstig zijn dan zijn ze meestal al weer veranderd :(

Soms wel ja, of dat je eerst een paar x vast zit, en de prijs weer is gedaald :(

Cool! :D

Heb net 200 kogels voor 374 per stuk gekocht :cool:

omerta spelers opgelet!

ik heb een plannetje er staat hier een pack of bullets van 1000 te koop voor 450000 en er is nog geen bod op gedaan! (over 20 minuten sluit hij)

ik heb maar 200000 beschikbaar dus ik mis nog 250000 dus wil er iemand met mij mee doen deze kogels te kopen? dan zet ik ze opzij en verkoop ze later voor dikke winst! dan splitten we de winst 50/50

doet er iemand mee? (kan ook meerdere mensen)

kurgan zei:
omerta spelers opgelet!

ik heb een plannetje er staat hier een pack of bullets van 1000 te koop voor 450000 en er is nog geen bod op gedaan! (over 20 minuten sluit hij)

ik heb maar 200000 beschikbaar dus ik mis nog 250000 dus wil er iemand met mij mee doen deze kogels te kopen? dan zet ik ze opzij en verkoop ze later voor dikke winst! dan splitten we de winst 50/50

doet er iemand mee? (kan ook meerdere mensen)

damn was dat hier maar :(

Hier niet mogelijk kurgan, bijna geen geld...

ik ben gestopt gasten, Apenootje heeft men money ontvangen :)

jammer, die pack kan je over 2 maanden voor zeker 800000 verkopen :( ik krijg t geld niet bij elkaar maar ok t komt nog wel

owke ik heb net 90 000 ontvangen door men bloed te verkopen, ik stort het aan Kurgan voor zijn kogeldeal, goed voor jullie?

Dries, miet, denk es aan de familie :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.478
@Kurgan, dat is 450 dollar per kogel. Ik heb nu nog al mijn kogels voor 400 of minder gekocht. Dus ik denk dat het op dit moment nog niet winstgevend is om ze te kopen. Er zijn nog geen familie's/mensen die zo veel kogels nodig hebben.

ziezo kurgen, you've got 90k from me :)

nu niet nee maar over 3 maanden hebben heel veel mesnen dat geld wel bij elkaar, en kunnen meer mensen packs kopen ;)

Terug
Naar boven