- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De voordelen begin ik dan maar : Een voordeel is als je veel geld in je zak hebt dat er nie gejat word. De kans dat je gekilled word is een heel stuk kleiner omdat je door de familie beschermd word. En het is gewoon gezellig om op de chat met andere familie leden een beetje te ouwehoeren.
Mss dat je dit als nadelen kunt zien.
10% van de verdiende geld naar de familie bank.
Je moet eens in de week crushgeld betalen
Voor de rest krijg je als je promote ook geld van de familie
Meer vragen stel ze gerust, ik hoor wel wat je doet.
Grnt RdR
Het crushgeld betaal je om te zorgen dat de familie een crush kan huren. Met de crush kun je autos die 500 of meer waard zijn 'ruilen' voor kogels voor 1 auto crushen krijg je dan meestal 12 kogels. Je betaald pas crushgeld als je thief bent en dat is meestal rond de 111.111 per week.

Doe je goed ouwe!Pascal zei:

Apenootje zei:Doe je goed ouwe!
Als je wat tips krijgt van die gasten, hoe je beter kan spelen en zo, post ze dan ff hier ok?![]()
btw: Me is a Pickpocket!![]()

Damn, jammer bro. Heb je niet wat tips?Extend zei:Ik speelde dit umm.... 1 jaar geleden ofzo, was toen bijna godfather en toen werd ik gekilled,...

Apenootje zei:Nog een tip:
-Laat nooit meer dan 100.000 in je zak zitten, want ik ben 6x gerold in een een half uur tijd ofzo
Heb nu al 6 gasten op m'n: MUST KILL lijstje![]()
ik heb een half uur met 130.000 in mn pocket rondgelopen 
Hahaha maar dat wist ik al lang bro. Gewoon veel geld op bank zetten, ik hou ongeveer 30.000 in zakken om drank te kunnen kopen.Apenootje zei:Nog een tip:
-Laat nooit meer dan 100.000 in je zak zitten, want ik ben 6x gerold in een een half uur tijd ofzo
Heb nu al 6 gasten op m'n: MUST KILL lijstje![]()

Maar als je drank/dope inkoopactie niet lukt en je zit in de bank, dan kan je alweer de lul zijn!
Eum... Hou je nu toch es ****ing rustig man!Apenootje zei:Ok!Maar als je drank/dope inkoopactie niet lukt en je zit in de bank, dan kan je alweer de lul zijn!
+ Nog iets anders, heb een niet zo slimme actie gedaan:
Ik was gerold, en kijk in de sig van die gast, staat er dat ie een ander ook heeft gerold, dus ik mail die, van zullen die andere gast mollen?
BLijkt het een maat te zijn van 'em, maar de meeste zijn shoplifter/pickpocket.
Heb 'em daarna nog een mailtje gestuurd, om te vertellen dat ik wist dat het z'n maat was, maar dat ie uit moest kijken.
Dus , als ik binnenkort een aanslag krijg, ik heb m'n lijstje klaar ok![]()

Zal ff pm-e, moment. Niet iedereen moet zomaar kunnen weten waar ik uithang.Apenootje zei:Ooh ja, SR1985, heb jij een speciaal smokkel routetje ofzo? Want ik ga nu wel es op de gok met m'n handel naar een andere stad, om er achter te komen, dat de prijzen nog lager zijn!
Want die boozepage, wordt ook klote weinig geupdate tegenwoordig
Apenootje zei:Ooh ja, SR1985, heb jij een speciaal smokkel routetje ofzo? Want ik ga nu wel es op de gok met m'n handel naar een andere stad, om er achter te komen, dat de prijzen nog lager zijn!
Want die boozepage, wordt ook klote weinig geupdate tegenwoordig