Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game
Dat duurt nog wel even voordat we een famillie bij elkaar hebben. We moeten nu eerst eens zorgen dat iedereen thief+ is. Wat betreft de bling bling, dat wint SR zonder twijfel. Maar als het op mensen omleggen aan komt, dan win ik met gemak
Rob, is je beveiliging helemaal in orde? Aangezien er érg veel mensen gewacked worden...
Als ik meer dan 100K in mn zak heb, word ik bijna altijd beroofd. Maar 200 kogels, daar haal je niet veel mee uit in dit spel. Maak er maar eens 10 keer zo veel van
Je kan trouwens beter eerst concorde dan al die beveiliging kopen, als iemand je dood wil hebben, lukt het ze toch wel, met concorde kan je veel bling bling verdienen.
hey jonges wel proberen om de prijzen van drank en drugs zo vaak mogelijk te updaten. Maakt het smokkelen een stuk makkelijker, vooral van de beginners die de gemiddelde prijs van het spul nie weten.