XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Ach ja, er is weer een familie... :)

ik ben een shoplifter :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.763
Sow, weer een paar dagen niet kunnen spelen. Hopelijk vandaag of morgen thief!

Success, je hebt 400 kogels gekocht voor $ 158,800

Nu maar es gaan sparen voor die concorde die SR ook al heeft ;)

• #1.765
Ey gasten, hoe zit het met de familie. Ik zie dat we al 2 associates hebben. Wie wordt onze don? (EQ of SR :)) Hoeveel bling bling hebben we al?

Dat duurt nog wel even voordat we een famillie bij elkaar hebben. We moeten nu eerst eens zorgen dat iedereen thief+ is. Wat betreft de bling bling, dat wint SR zonder twijfel. Maar als het op mensen omleggen aan komt, dan win ik met gemak :D

Rob, is je beveiliging helemaal in orde? Aangezien er érg veel mensen gewacked worden...

• #1.767
Jah ik moet nog paar duizend en dan heb ik alle bescherming (vest+suit+bike+lincoln) en 3 bodyguards. Verder een tommygun met 200 kogels.

• #1.768
Ik kwam r trouwens net achter dat ik 2 dagen met 250k in mijn zak heb rond gelopen. Gelukkig niet gerold! :)

Als ik meer dan 100K in mn zak heb, word ik bijna altijd beroofd. Maar 200 kogels, daar haal je niet veel mee uit in dit spel. Maak er maar eens 10 keer zo veel van ;)

• #1.770
Jah heb r net nog ff 175 bij gekocht. Nu heb ik voorlopig weer ff protectie genoeg, dus is het ff sparen en kogels kopen!

Ik wil die ****in' lincoln dan alleen bike nog nodig :)

Hoeveel kan je als shoplifter smokkelen?

staat allemaal in veelgestelde vragen/ranks.....

heb nu:
alle kogelvrije stuff
3 bodyguards
600 kogels
tommygun
en 240000 op de bank

en zit op 87% pickpocket.... ben dr bijna dus :)
waar zitten jullie nu allemaal op?

Je kan trouwens beter eerst concorde dan al die beveiliging kopen, als iemand je dood wil hebben, lukt het ze toch wel, met concorde kan je veel bling bling verdienen.

Laatst bewerkt:
hey jonges wel proberen om de prijzen van drank en drugs zo vaak mogelijk te updaten. Maakt het smokkelen een stuk makkelijker, vooral van de beginners die de gemiddelde prijs van het spul nie weten.

als je capo ziet staan dan ben ik t geweest :)

Wat smokkelen betreft, hou maar gewoon de "gouden" route aan:

whisky van baltimore naar chicago en omgekeerd amaretto

Misschien af en toe coke kopen als ie zo rond de 15K is en verkopen bij 20K.

• #1.777
Ben nu 38% pickpocket.

6% thief :)

@Pacal: Mijn nick is "CillaBang".

Je staat in mijn testament. Hoe ben je erbij gekomen om bij de "forte-familie" te gaan? Zelf naar ze toe gestapt? Of ben jij door hun benadert?

Groetjes!

• #1.780
Hey r zijn nu al 3 BDD thief+ in rank of niet?

Dadelijk flink OC's doen! :D

Terug
Naar boven