XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

aangezien ik nog maar 10% hoef tot thief, hoe worden de rollen verdeeld in OC's?

en ik neem aan dat we t geld gewoon door 4en delen?

Yep, iedereen z'n onkosten terug, wat overblijft door 4en :)

goed plan, ik kan alleen geen driver zijn want ik heb al mn goede auto's tot nu toe verkocht :rolleyes:

Hehehe saame here! :D

Zal het nog uitmaken hoeveel de max snelheid is? Of gewoon dat ie 100% heel is?
Want dan kan je net zo goed een T-Ford nemen of niet?

De auto moet zo hoog mogelijk zijn (en aan min. 4 man plaats bieden)
De gebruikte explosieven: C4 is beter dan TNT
2 tommy guns + 100 kogels is het beste

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.787
Damn ik heb strax een cadilac met 3% schade verpatst voor bijna 90k...

Maarja jat nog wel ff een nieuwe flexe bak! :D

word t trouwens niet eens tijd om onze muscleinos banners te plaatsten!!!

word tijd dat we uit de kast komen met onze wannabee familie!

• #1.789
Tja, we hebben nog maar weinig gasten met hoge rank. Ik ben bang dat we dan snel uit de weg geruimd worden.

Om een familie te starten moeten we ook 50 man hebben, die we volgens mij lange na niet hebben. En ook nog een 25 mil, dus 500k p.p.

qwert55 zei:
@Pacal: Mijn nick is "CillaBang".

Je staat in mijn testament. Hoe ben je erbij gekomen om bij de "forte-familie" te gaan? Zelf naar ze toe gestapt? Of ben jij door hun benadert?

Groetjes!

Zij benaderde mij ja. En heeft wel veel voordelen want je kunt zoveel cash in je pocket hebben als je wilt maar je word nooit gerold :) en je hebt bescherming als iemand je killt dan probeert de familie wraak te nemen en als je hulp nodig hebt om iemand te killen dan helpen ze je ook :) + 1x per week word een crusher gehuurd daarmee kun je al je 500$ auto's mee omzetten in kogels (1 auto=12 kogels). Enige nadeel is dat je voor die crusher elke week 111.111 moet betalen en dat 10% van je opbrengsten naar hun gaan.

:( dan maar nog leven in de goot.....

we hebben meer mensen nodig! we moeten gaan recruiten maar hoe doen we dat?

Hiero iedereen een PM sturen! :D

Het liefst gasten uit de vrienden kring, die je kan vertrouwen, of gasten die goed bezig zijn, zonder vrienden.
Maar dan is het de vraag, of zo'n iemand geen stille is voor een andere organisatie!

Zitten jullie op de .com of de .nl nu ??

23% Pickpocket op de NL

sinds 24december vorig jaar op .nl
:)

nog 12.7% tot mobster... Owja als jullie willen logeren: heb een villa in Baltimore :cool: Ben nu aan het sparen, weet alleen nog niet voor wat. 5e bodyguard i guess :p

• #1.796
Uhhh, ik denk dat het wel eens tijd wordt om serieus te gaan checken wat de mogelijkheden zijn om een familie op te richten. We moeten 50 man hebben. Wie hebben we tot nu toe? Ik zal in de beginpost een familielijst aan maken, en dan checken we wel ff hoe ver we komen.

Gebruik gewoon de DBB namen zodat iedereen toch nog wel anoniem blijft in het spel (trust no one :)).

Ik heb 10 mensen in m'n profiel staan, dus met mij bij maakt dat al 11. Ken ook nog paar vrienden die begonnen zijn, maar die willen hun eigen familie oprichten... EQ_909 kent mss nog paar mensen irl die willen joinen?

Ik ken er idd nog wel een paar (3 sowizo irl.)

• #1.799
Jah ik ken ook nog een paar gasten irl die wel willen joinen. Kweet zo eigenlijk niet meer wie van DBB er nog allemaal bezig zijn met de NL versie...

Jij, EQ, Juriaan, Apenootje, Zelda, kurgan, de leeuw, AlexvanM, Extend, BBnoel... En moi :)

Terug
Naar boven