eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kurgan zei:nee hij zit waarschijnlij ondergedoken, we hebben met zn allen 2 detectives in elke stad maar de tijd is bijna om en we hebben m nog niet. morgen proberen we t weer.
je dood zal gewroken worden apenooje! al moeten we er allemaal ten onder voor gaan!
kurgan zei:morgen kunnen we je hulp gebruiken, hoe meer detectives de beter.
we zullen t hier posten wanneer we weer gaan zoeken. we willen gaan proberen m allemaal tegelijk aan te vallen. dat levert een aanval van 2622 kogels op![]()

kurgan zei:nee hij zit waarschijnlij ondergedoken, we hebben met zn allen 2 detectives in elke stad maar de tijd is bijna om en we hebben m nog niet. morgen proberen we t weer.
je dood zal gewroken worden apenooje! al moeten we er allemaal ten onder voor gaan!

Apenootje zei:Thanx gasten!!![]()
![]()
Goed werk!! Pak die mother****er!!
ps. Ik heb toch maar weer ff een nieuwe user aangemaakt![]()
Arnie says: I'll b bak!
Als je nog maar een beginner bent: verkoop maar. Hebben nog 2 goeie auto's voor OC'sAbsolutely zei:Hebbe we nog een vette auto nodig ??
Succes: je hebt een Rolls Royce gestolen met 15 procent schade
54000$
SR1985 zei:Als je nog maar een beginner bent: verkoop maar. Hebben nog 2 goeie auto's voor OC's

kurgan zei:de moordenaar is dongroentje!!!! wat gaan we daar aan doen?
ik heb trouwens 75k (82500 met rente) betaald
Somebody's got some explaining to do! 
Apenootje zei:koop wat meer kogels!!
Als ik dat had gedaan, had ik hém misschien wel omgelegd!
En ga voor de Tommygun, dan schiet het wat meer op met bierflesjes knallen!
SR1985 zei:@ Absolutely: Doen wat Apenootje zegt!Wist niet dat je al zover stond, goed man. Heb je al alles van bescherming? Koop zeker ook de Lincoln.
@Rob G: Dongroentje heeft nog mensen in z'n lijst staan die niet echt z'n vrienden zijn. Hij heeft PP zelfs al proberen wacken.
maar ik heb er 4 .. de lincoln inmiddels ook .. Zal straks grote berg kogeltjes kopen.. heeft het zin om het wapen te verkopen en een andere te nemen ??