XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Nice SR :thumbs:

Rolls Royce 0% $70,000 Chicago staat al in de safehouse voor onze OC

Apenootje zei:
Nice 1 bro!

Is cool, rond etenstijd ofzo? Want ik moet vanavond ff weg!
Mij goed. Jij en kurgan moeten wel explosieven en wapens verdelen. Ik leider, EQ is driver. Hij die 100.000 heeft doet best wapens, de andere geeft 40.000 uit aan C4 :) Iedereen krijgt toch evenveel winst dus laat je niet afschrikken door de verschillende bedragen die je investeert...

Is goed! Ik heb nog wel een ton voor de wapens :D

Ik ben er ook nog mee bezig, ben op dit moment 67,4% Shoplifter, dus heb nog even te gaan...

greetz,
Ron

Mooi nog eentje dr bij!

Verzender: ******
Tijd: 03-01 @ 15:24:37
Onderwerp: (none)

PAY ME BACK !

Verzender: Notificatie
Tijd: 03-01 @ 12:42:25
Onderwerp: Zakkenroller!
Extend Heeft $16,030 uit je zak gestolen.

:D

Goed gedaan: Het bierflesje explodeerde, cool. Je moordervaring is verbeterd, maar probeer nog niemand te vermoorden. Oefen eerst nog wat meer en je zal klaar zijn om de straten te regeren.

15% en nog steeds niet klaar :eek: ???

eq_909 zei:
Goed gedaan: Het bierflesje explodeerde, cool. Je moordervaring is verbeterd, maar probeer nog niemand te vermoorden. Oefen eerst nog wat meer en je zal klaar zijn om de straten te regeren.

15% en nog steeds niet klaar :eek: ???
WTF ??? :rolleyes:

lol @ Extend :D

Hoe laat gaan we die OC doen !?

Mij gelijk eq, als we alle 4 online zijn I guess... :P

Goed gedaan: Nog een bierflesje explodeerde. Je bent klaar om de straat op te gaan, maar denk eraan, veeg de afdrukken altijd weg.

Yeah baby, yeah!!!

K*t jonge, krijg mijn 'caine nie verkocht, let ff op de jail en probeer me uit te busten als je zin heb :p

t*ring heb best veel geld gewonnen met blackjack :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.858
Hey EQ wat is je killing skill nu? En heb je dat gehaald alleen door bierflessen kapot knallen of ook veel lui afgemaakt?

@Rob: door de flessen kapot te schieten

Moordpogingen op je leven:

Naam Tijd Status
Fredje 03-01-2005 17:01:17 Fredje heeft geprobeerd jou te vermoorden. Dat is niet gelukt, maar hij heeft wel schade toegebracht aan je gezondheid, je probeerde terug te schieten maar je hebt geen schade toegebracht aan Fredje

Avade 28-12-2004 00:15:43 Avade heeft je wat schade toegebracht maar niet genoeg om je te doden, je schoot terug en hebt ook wat schade toegebracht aan Avade

Apenootje gewacked. ****ing nerds :mad:

Terug
Naar boven