MuscleMeat

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

GRRRRRRRRRRRRRRRRRR........ :fire: :fire: :fire: :fire: :fire:

Ze hadden me, mother****ers!!

Klote dat apenootje gekilled is :mad:
zal ik ook maar ns wat extra beschermingen moeten kopen :eek:

Yep!

Ik had alle armor, + 4 bodyguards :mad:

wojooo dalijk komen ze misschien wel voor mij :(

Wel klote dat je ook meteen echt dood bent. Ipv van dat ze gewoon al ge geld afnemen, alle wagens en je gun. Zouden ze veel meer mensen hebben. Nu denk je als je dood bent: krijg de klere maar :o

Precies! :mad:

595.200 bracht OC op... Wel k*t voor jou Apenootje :mad:

Heb nu maar een lijfwacht van mijn blackjack geld gekocht, heb er nu drie :rolleyes:

Volgende 300.000 koop ik weer een BB'er denk ik

wtf? apenootje dood? wat een t*fus lijers! ik ga de WS opzoeken. t*ring we liggen ineens onder aanval. weet je waarom ze je hebben gewacked? hier word ik pissig van :mad:

ik doe zsm mee aan een OC heren. was alleen weg met mn vriendin naar de film enzo....

wat was je nick ook al weer apenootje? zal je ff in memoriam in mn profiel zetten :(
echt balen apenootje!

hoe zit dat met OC trouwens? als iemand me uitgenodigd heeft en een functie toegewezen kan ik dan die spulletjes kopen?

Laatst bewerkt:
Zekers!! :mad:

Geen id wie, ik heb nooit van anderen gejat ofzo.

Bij de bar heb je een speciaal topic voor WS, omdat Obay nog niet lekker werkt ofzo?

Watch your six, gasten, en please mol die mother****er voor mij!!

wat was je nick dan?

Columbiantie, ik ben al aan het zoeken naar een WS.

@de rest: zoek mee!

heb al een berichtje in de bar achtergelaten......

hij word me net aangeboden! heb er 20000 voor geboden. jullie horen zsm meer

die gozer wil 75k voor de ws, de killer heeft er namelijk ook voor geboden, deelt er iemand mee in de kosten dan doe ik t wel

kom op ik heb snel antwoord nodig, anders koop ik m en delen we de kosten k?

Koop maar... kosten delen

de moordenaar is dongroentje!!!! wat gaan we daar aan doen?
ik heb trouwens 75k (82500 met rente) betaald

Van wie heb je WS gehad?

hij heeft geen familie en heeft niet echt een hoge rang, hoe gaan we dit aanpakken?

******, ik heb m beloofd dit niet door te vertellen dus mondje dicht...

we moeten een tijd afspreken wanneer we m aanvallen, ff de detectives tussen ons verdelen tussen de steden. en dan zsm m wacken. met zoveel mogelijk mensen natuurlijk!

p.s. als jullie de naam gelezen hebben zal ik weer verwijderen voor de zekerheid

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven