Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game
Wel klote dat je ook meteen echt dood bent. Ipv van dat ze gewoon al ge geld afnemen, alle wagens en je gun. Zouden ze veel meer mensen hebben. Nu denk je als je dood bent: krijg de klere maar
wtf? apenootje dood? wat een t*fus lijers! ik ga de WS opzoeken. t*ring we liggen ineens onder aanval. weet je waarom ze je hebben gewacked? hier word ik pissig van
ik doe zsm mee aan een OC heren. was alleen weg met mn vriendin naar de film enzo....
wat was je nick ook al weer apenootje? zal je ff in memoriam in mn profiel zetten
echt balen apenootje!
hoe zit dat met OC trouwens? als iemand me uitgenodigd heeft en een functie toegewezen kan ik dan die spulletjes kopen?
******, ik heb m beloofd dit niet door te vertellen dus mondje dicht...
we moeten een tijd afspreken wanneer we m aanvallen, ff de detectives tussen ons verdelen tussen de steden. en dan zsm m wacken. met zoveel mogelijk mensen natuurlijk!
p.s. als jullie de naam gelezen hebben zal ik weer verwijderen voor de zekerheid